Статті Репортажи 15.12.2022 о 10:00 comment views icon

Перший погляд на перший електромобіль Nissan Ariya в Україні

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Наскільки мені відомо, це перший електромобіль Nissan Ariya у нашій країні. Причому привезений він не якоюсь приватною особою, не сторонньою компанією-продавцем, а цілком собі офіційним дилером Nissan. Як це мовиться: «для вивчення зацікавленості потенційних клієнтів». А зацікавленість і справді є – не проштовхнешся! Але я таки зміг: зробив кілька фотографій та дізнався першу інформацію. Отже, електромобіль Nissan Ariya приїхав до України! І чим він здивує?

Перше: він більше, ніж ви очікуєте

Формальні 4,6 метра довжини (навіть трохи менше) цього «дутого» кузова насправді перетворюються на цілком масивний кросовер. На це відчуття працюють гладкі бокові поверхні, позбавлені будь-яких розрізів-ліній, та великі 19-дюймові колеса.

Останні прикриті аеродинамічними щитками. У нижній частині «по периметру» проходить чорний глянсовий пояс. Темна вставка «в носі» отримала ледь помітний декор, фари прикрашені назвою моделі: напис Ariya проявляється у куточках. А задні двері мають потужний спойлер і напівпрозорий ліхтар. Початкова простота у зовнішності Nissan Ariya оманлива – насправді тут багато цікавих деталей.

Можна зустріти ось таку фотографію, де електромобіль Nissan Ariya позує поряд із автомобілем Nissan Qashqai. Насправді модель Nissan Ariya значно більша – довжина 4,6 метра, колісна база 2,78 м – це майже кросовер Nissan X-Trail. Тільки у випадку Nissan Ariya краще говорити не про кузов типу «кросовер», а про кузов «купе-кросовер»: динамічний купол даху підкреслює срібляста смуга.

Друге: у нього гарний салон

Перше враження від салону – всередині це «майже» і зовсім зникає! Все починається з великих дверцят, які забезпечують відмінний доступ до салону. Особливо відзначу задні двері, які (за останньою модою Nissan) відчиняються майже перпендикулярно кузову. Далі на пасажирів другого ряду чекає рівна плоска підлога, диван з можливістю регулювання кута нахилу спинки, дефлектори вентиляції та підлокітник, навіть підігрів сидінь.

Ідеальний сім’янин? Під такий опис підходить і багажник. По-перше, він великий та зі зручним доступом через величезні п’яті дверцята. По-друге, у нього чудові можливості трансформації – тут (вже за давньою модою Nissan) запропоновані роздільні полички, які можна встановлювати у різних положеннях.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Але найголовніше – це не задня частина, а передня! Тому що попереду нас зустрічає горизонтальна панель з декором «під темне дерево», пара 12,3-дюймових дисплеїв, власне 2-спицеве кермо. Та тут стільки деталей, що можна розглядати та вивчати годинами!

Наприклад, вздовж усієї передньої панелі проходить тонка смуга мідного кольору: на краях – вона виступає у ролі напрямної дефлектора вентиляції; у центрі – в ній заховані кнопки «аварійки» та керування музикою.

Прямо в панель вмонтовані сенсорні кнопки «клімату», ще один подібний блок розташований на центральному боксі. Причому останній може зсуватись за допомогою електроприводу, а самі кнопки дають помітний «клац» при натисканні.

Пара 12,3-дюймових дисплеїв – з новою графікою та якісною картинкою. Кермо — з пласкою формою обода і реальними кнопками. Передня панель – з мідним декором та вбудованими кнопками «клімату». А центральний бокс-тумба-підлокітник й взагалі гідний окремої нагороди: він зсувається за допомогою електроприводу, тут розташований «джойстик» для вибору напрямку руху та пару кнопок, знайшлося місце під невелику нішу. А ще всередині передньої панелі знайшлося місце під потаємний ящик, який виїжджає електроприводом. Спереду та ззаду – рівна підлога в ногах людей. Великий багажник пропонує полички для організації простору.

Гарний простір у салоні – наслідок компонування електромобіля. Традиційно акумулятор встановлений у підлозі, що виконана максимально плоскою. Традиційно електромотор (або електромотори) розташовані в передній і задній частинах кузова. Але, здається, тут усі намагалися максимально «розтягнути» задля того, аби максимально розширити салон.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Електромотор зміщений максимально вперед, акумулятор опустили максимально вниз – і всередині стало просторіше. Щоправда, я не знаю, як все буде скомпоновано в електромобілі Nissan Ariya з повним приводом. Тому що представлений зразок був оснащений лише одним електромотором (175 кВт або 238 к.с.) та переднім приводом. Зате він був оснащений найбільшим акумулятором: ємність, що реально використовується, становить 87 кВт*год. – цього повинно вистачити на 533 км пробігу.

Електромобіль для знайомства – це «далекобійна» версія Nissan Ariya: великий акумулятор, передній привід, до 533 км пробігу (WLTP). Нагадаю: також для електрокара Nissan Ariya заявлений менший акумулятор (63 кВт*год.) та версії з повним приводом, в яких встановлено два електромотори. Від версії, акумулятора, замовлених опцій залежить і потужність зарядки: до 7,4 або 22 кВт – при використанні джерел змінного струму; до 130 кВт – під час використання джерел постійного струму. Зарядний лючок один, розташований у передньому крилі, під ним – комбінований порт CCS Combo 2.

Третє: і кілька слів про ціну

Найпростіше і найскладніше водночас. Отже – це штучний екземпляр, з великим акумулятором, в гарній комплектації: контроль рядності, адаптивний круїз, 2-зонний «клімат», круговий огляд, 19-дюймові колеса, аудіо Bose, адаптивні LED-фари, панорамний скляний дах, проєкція лобове скло.

Готові? Ціна представленого електромобіля – майже 2,59 млн грн або близько $65 тис. Увага: це не фінальна ціна (вона змінюється в залежності від курсових коливань); це не є офіційна ціна українського представництва Nissan для моделі Nissan Ariya. Плюс ще враховуйте високий рівень оснащення (адаптивні фари, круговий огляд, 19-ті колеса, «панорама», підігріви) та додайте різні версії електромобіля, на які можуть мати дуже різні ціни.

Але як точка-орієнтир – є така ціна. Чи вартий того електромобіль Nissan Ariya? Так це ви мені скажіть у коментарях нижче. А я поки закінчу тим, що скажу від себе особисто: що-що, але приємно дивувати електрокар Nissan Ariya точно вміє!

Перший погляд на перший електромобіль Nissan Ariya в Україні

Електромобіль представлений у салоні офіційного дилера Nissan Autoriver


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: