Огляди

Тест-драйв Volkswagen T-Roc R-Line: для тих, кому замало емоцій

Тест-драйв Volkswagen T-Roc R-Line: для тих, кому замало емоцій

Можете вважати цей матеріал «доповненням до доповнення». Нещодавно я вже детально розповідав про кросовер Volkswagen T-Roc NEW: зміни дизайну, трансформації салону, враження на ходу, комплектації та ціни. Що ще додати? А як щодо версії R-Line, яка вперше стала доступною для України?! Отже: ТОП-5 питань до автомобіля Volkswagen T-Roc R-Line – і відповіді на них.

Наскільки помітно відрізняються звичайні версії Volkswagen T-Roc та T-Roc R-Line?

Дуже помітно відрізняються! Здавалося б, кілька елементів декору при незмінному кузові – але насправді особливості Volkswagen T-Roc R-Line задають чи не нове сприйняття автомобіля: молодіжного, підтягнутого, активного.

Найпомітнішою деталлю назву передній бампер. Чорна глянсова «гантеля» (привіт тобі, Ford Escort RS1600) завершується бічними розширеними частинами з вертикальними 3-секційними світлодіодами денного світла. Таке «обличчя» явно не сплутаєш з іншими версіями Volkswagen T-Roc, та й з іншими автомобілями загалом. Також використана оригінальна решітка радіатора з витягнутими отворами та фірмовим R-лого.

До речі, аналогічну букву можна знайти на передніх крилах. А ще при погляді на бокові поверхні увагу привертають оригінальні 17-дюймові колісні диски Valencia – знову такий собі «ексклюзив від R-Line». Зверніть увагу на задній бампер: його куточки також прикрашені вертикальними вставками, а знизу розташовані насадки вихлопу. Імітація звичайно; але ж виглядає яскраво!

Курс
ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ
Опануйте P&L-, BS-, CF-звіти всього за 1,5 місяця.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
finanaliz

Звичний розмір, формат, кузов – але змінений образ: кросовер Volkswagen T-Roc R-Line явно сприймається більш … «зухвалим»! Мабуть, ось найправильніше слово для опису його дизайну.

Із зовнішністю все ясно; а що всередині?

Також є кілька змін. Перша і головна зміна салону всіх версій Volkswagen T-Roc – це, звичайно, нова передня панель: м’яке покриття, окремо встановлений дисплей, змінена декоративна вставка та дефлектори вентиляції. Також встановлено новий блок «клімату» та важіль DSG-«автомата». Повторюся: це зміни для всіх версій Volkswagen T-Roc. Однак кросовер у виконанні R-Line додає свої цікаві особливості.

По-перше, спортивне кермо. У нього приємна форма з виїмками під пальці, класна перфорована шкіра – й сенсорні кнопки! Так-так, можна скільки завгодно багато разів стверджувати, що це незручно. Але ж фахівці з ергономіки Volkswagen явно не просто так отримують свою зарплатню: ці сенсорні кнопки мають невеликий зворотний клік, вони розділені виїмками, передбачено підсвічування. У результаті таке кермо задає дуже дороге й приємне враження від салону кросовера Volkswagen T-Roc R-Line: адже з ним постійно контактуєш, воно постійно потрапляє в область зору – і не розчаровує.

По-друге, автомобіль Volkswagen T-Roc R-Line має свій особливий декор усередині. Чорне глянсове оздоблення на передній панелі, металеві накладки на педалях, комбіноване оздоблення сидінь з вже знайомим R-лого, темна стеля. Дрібниця тут, деталь там – але разом все складається у єдиний, приємний, сучасний образ.

Салон оновленого автомобіля Volkswagen T-Roc вже знайомий: нова передня панель, виділений центральний дисплей, змінений блок «клімату», ін. Але версія RLine додає свої акценти: класне спортивне кермо з підігрівом та сенсорними кнопками, чорний глянець-декор Lava Stone Black, комбіноване оздоблення сидінь зі вставками ArtVelours, металеві накладки на педалях. Аналогічно зовнішності, всі ці деталі не змінюють салон в цілому, але помітно (й позитивно) позначаються на відчутті якості, що «сприймається». Простір ззаду та об’єм багажника не змінюються в залежності від версії автомобіля: все на рівні «нехай не надміру, але цілком достатньо».

На ходу відмінності є – кросовер Volkswagen T-Roc R-Line їде більш спортивно?

Теоретично Volkswagen T-Roc R-Line повинен займати проміжне положення між звичайними версіями моделі Volkswagen T-Roc і по-справжньому «гарячим» Volkswagen T-Roc R: тут опційно пропонуються спортивна підвіска, гостре кермо, система зміни профілю руху. У тестовому автомобілі був лише останній пункт.

У результаті – цей кросовер Volkswagen T-Roc R-Line за враженнями їде майже так, як і звичайний варіант. Тільки не вважайте це «в мінус» версії R-Line; тут швидше «в плюс» автомобілю Volkswagen T-Roc взагалі. Тому що у нього феноменально ретельно вивірено баланс підвіски між тим, щоб забезпечити гідний комфорт на ямах, мінімізувати крени, отримати нейтральний характер в поворотах.

Цей компактний кросовер Volkswagen T-Roc R-Line їде, як великий: жодного жорсткого удару підвіски, але приємна пружність і зібраність у звичках. Плюс кермо середньої гостроти – трохи понад 2,5 оборотів від упору до упору (так, я рахував). Причому кермо не навантажене фоновим зусиллям, у звичайних режимах руху воно приємно-легке. Але повертає автомобіль чудово: вмить слухається керма, легко встає на дугу. І цей опис стосується всіх версій Volkswagen T-Roc.

Що може запропонувати Volkswagen T-Roc R-Line? Кнопку MODE для зміни їздових режимів. Приміром, при виборі «ЕСО» трансмісія вміє переходити на нейтральну передачу і автомобіль їде накатом, та й кліматична система працює у більш ощадному режимі. У режимі «SPORT» все навпаки – трансмісія намагається тримати передачу нижче (а обороти двигуна виходять вище), кермо стає важче. Зізнатися, це змінює характер автомобіля не кардинально, але все одно – бадьорить.

Пара з 1,5-літрового мотора TSI та 7-ступінчастої трансмісії DSG залишилася без змін, але кнопкою MODE можна обрати бажаний характер автомобіля або створити власний їздовий профіль. Мій оптимум – нормальні налаштування керма та спортивні налаштування трансмісії: тоді коробка тримає на одну передачу нижче звичайного, обороти двигуна знаходяться в зоні 2-3-4 тисяч, відходить «сонливість» у відгуках мотора – й Volkswagen T-Roc R-Line вже намагається їхати так, як ви очікуєте від його назви. Також зауважу, що для автомобіля доступний опційний пакет, що включає спорт-підвіску та прогресивне гостре кермо. Словом: це ще далеко не спорткар – але з ним, виявляється, може бути весело!

І скільки коштує такий автомобіль?

Якщо говорити саме про автомобіль Volkswagen T-Roc R-Line, то його вартість стартує від 1,285 млн грн або близько $32 тис. (у перерахунку за ринковим курсом). Ось тільки обговорюючи ціну, обов’язково тримайте в пам’яті статус максимальної версії в лінійці Volkswagen T-Roc: комбіноване оздоблення салону, оригінальні R-сидіння та R-кермо, «розумні» LED-фари, 2-зонний «клімат», мультимедіа з 8-дюймовим дисплеєм, камера заднього огляду, цифрові прилади Digital Cockpit Pro та багато іншого.

Автомобіль Volkswagen T-Roc R-Line виступає одночасно і «спортивним» варіантом моделі в Україні, і найбільш максимально оснащеним. Одним словом – флагман у лінійці моделі Volkswagen T-Roc для нашого ринку.

Є й доступніші варіанти Volkswagen T-Roc – комплектації Style і Sport зі стартом ціни близько 1,12-1,22 млн грн або $28-30 тис. (у перерахунку за ринковим курсом). Ці варіанти поступаються лише в деяких деталях оснащення: оздоблення сидінь, звичайні LED-фари, 16 або 17-дюймові диски (але в іншому дизайні). Однак будь-яка комплектація оновленого кросовера Volkswagen T-Roc пропонує 150-сильний мотор, «DSG-автомат», контроль рядності, адаптивний «круїз», підігрів сидінь, цифрову панель приладів.

Тест-драйв Volkswagen T-Roc R-Line: для тих, кому замало емоцій

Максим Соловйов, засновник компанії Drivоvo: «У нашому сервісі пропозиції автомобілів за підпискою, кросовер Volkswagen T-Roc є одним із найпопулярніших. Він пропонує хороший комфорт, гідну керованість, відмінне оснащення, чудову звукоізоляцію – це як автомобіль високого класу, але більш компактний та зручний за розміром. Однак буває, коли клієнти хочуть отримати не просто «оптимум», а «максимум»: у дизайні, комплектації, технологіях. Ось таким автомобілем і виступає Volkswagen T-Roc R-Line – це максиму, але, як і раніше, у компактному зручному форматі. Отже: якщо вам сподобався Volkswagen Tiguan R-Line, але він завеликий – то для таких клієнтів існує кросовер Volkswagen T-Roc R-Line!».

Підсумки: то чим особливий кросовер Volkswagen T-Roc R-Line?

Емоціями, які він уміє дарувати. Я завжди хвалив Volkswagen T-Roc за його вміння поєднувати практичність кросовера, продуманість Volkswagen і яскравий дизайн самої моделі T-Roc. Оновлений автомобіль не втратив цих переваг, але додав до цього якісний салон і відмінну комплектацію. А версія R-Line просто взяла і підняла все це в абсолют – ось у чому її цінність. Кросовер Volkswagen T-Roc R-Line – це автомобіль, який може бути одночасно практичним та емоційним. Причому не в мінус якомусь одній з цих якостей, а як додавання першого до другого і навпаки.

Тест-драйв Volkswagen T-Roc R-Line: для тих, кому замало емоцій

Технічні характеристики Volkswagen T-Roc 1.5 TSI DSG

Кузов – кросовер, 5 дверей, 5 місць

Габарити – 4,23 х 1,82 х 1,57 м

Колісна база – 2,59 м

Кліренс – 161 мм

Багажник – від 445 л (5 місць) до 1290 л (2 місця)

Вантажність – 510 кг

Мінімальна споряджена маса – 1350 кг

Двигун – бензиновий, турбо R4 1,5 л

Потужність – 150 к.с. при 5000-6400 об/хв.

Обертальний момент – 250 Нм при 1500-3500 об/хв.

Питома потужність та момент – 111 к.с. на 1 т, 185 Нм на 1 т

Привід – передній привод

Трансмісія – 7-ст. «автомат» DSG (роботизована трансмісія з подвійним зчепленням)

Динаміка 0-100 км/год. – 8,4 секунди

Максимальна швидкість – 205 км/год.

Шини тестового автомобіля – Goodyear UltraGrip Ice 2 215/55R17

Мінімальна ціна автомобіля – від 1,12 млн грн або $28 тис.

Автомобіль надано – Drivovo: автомобілі за підпискою


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: