Огляди

Тест-драйв Volkswagen T-Roc NEW: зрілий вік, впевнений характер

Тест-драйв Volkswagen T-Roc NEW: зрілий вік, впевнений характер

Кросовер Volkswagen T-Roc вже чудово знайомий нашим постійним відвідувачам сайту. А ще кросовер Volkswagen T-Roc добре знайомий багатьом українцям: популярна модель, що для когось стала відповіддю на питання «хочу Golf, але у крос-стилі». Цей автомобіль настільки важливий для Volkswagen в Україні, що навіть непрості часи повномасштабної війни не змогли його зупинити: отже, зустрічайте оновлений кросовер Volkswagen T-Roc вже в Україні! Що змінилось, що покращилось, що погіршилось? Зараз розповім – у форматі ТОП-5 питань та відповідей.

Як ззовні відрізнити оновлений Volkswagen T-Roc?

На перший погляд зміни ледь помітні. Але уважно придивіться – і знайдете відмінності усюди: спереду, збоку, позаду. Звісно, при таких оновленнях посеред життєвого циклу зазвичай змінюють пластикові деталі та оптику: це найпростіший шлях, що не вимагає змінювати вартісні штампи для кузовних деталей. Ось і цього разу – оновлений Volkswagen T-Roc отримав новий передній бампер, де привертають увагу характерні світлодіодні шестикутники. Позаду теж з’явився новий бампер, що пізнається за нижніми вставками та червоними світловідбивачами. А при розгляді збоку, погляд зупиняється на нових 17-дюймових колесах.

Однак є ще одна особливість оновленої моделі Volkswagen T-Roc, яку варто виділити окремо – це фари IQ.LIGHT. Одна така фара налічує 24 світло-діоди, кожен з яких відповідає за певну функціональність та зону освітлення. Такі фари вміють автоматично налаштовувати власне світло «ближнє/дальнє» в залежності він навколишніх умов, гарантуючи покращене освітлення дороги та уникаючи осліплення інших водіїв. Також передбачені додаткові секції для розширення освітлення справа/зліва. Таки «просунуті» фари раніше зазвичай зустрічались лише на дорогих «преміум»-автомобілях, однак кроссовер Volkswagen T-Roc є одним з перших (але, щоб бути справедливим, він не єдиний), хто приносить цю технологію в масовий «народний» сегмент компактних кросоверів C-SUV.

Знайомий профіль, нові деталі: оновлений кросовер Volkswagen T-Roc вирізняється переднім бампером, зміненими шестикутниками, оригінальними колісними дисками, вставками в задньому бампері. Проте особлива гордість – це фари IQ.LIGHT: «гнучке» керування напрямом світла, додаткові секції для розширення світлового потоку, нові вказівники поворотів у вигляді горизонтальної полоси. Світло й справді шикарне: м’яке для сприйняття очей та досить потужне, при ввімкнені режиму протитуманних ліхтарів – спрацьовують додаткові бокові секції, збільшуючи кут освітлення.

Курс
Розробка на Java
Опануйте популярну мову програмування Java у зручний для вас час, та заробляйте від $1000 на початку кар’єри
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Розробка на Java

Відверто скажемо, ззовні зміни не радикальні. А що в салоні?

Всередині є декілька покращень, причому одне з них ключове – відтепер передня панель виконана з м’якого матеріалу й приємна на дотик. Можна довго сперечатись про важливість цього кроку («коли я їду – я ж нічого не мацаю»), однак суть полягає у сприйнятті автомобіля. Наприклад, особисто для мене, кросовер Volkswagen T-Roc сприймався в стилі «Golf 7 плюс» – й тому дуже дивно було бачити всередині передню панель з жорсткого пластику, що поступалась за сприйняттям тактильних відчуттів тому ж Golf-у.

Відтепер це зауваження виправлено, панель змінено – причому разом з матеріалом змінено й форму. Передня панель стала більш пласка та горизонтальна, а сенсорний дисплей встановлено та виділено окремо. Крім того, з’явився ще один сенсорний елемент – це блок «клімату». Але він вже викликає спірні думки. З одного боку – температурою та швидкістю вентилятора можна керувати ковзанням пальця (це легко та зручно), з іншого боку – це майже неможливо робити «всліпу» (а це вже мінус). Тобто, рішення половинчасте. Хоча й має привабливий зовнішній дизайн: все ж сенсорний блок «клімату» виглядає сучасно. Нарешті, змінились дрібнички – дизайн керма, форма важеля трансмісії DSG, декоративні вставки.

До речі, останні присутні лише попереду: на передній панелі та дверцятах. Позаду дизайнером знову не вистачило натхнення – просто диван, просто сидіння, просто карти дверей. Дякувати, спеціалісти по ергономіці не підкачали: зручний нахил спинки сидіння та висота стелі компенсують обмежений простір в ногах (просто «достатньо», але не лідер класу), а широкий підлокітник має пару вбудований підсклянників зі зручним пересувним фіксатором. Крім того, варто відмітити наявність дефлекторів вентиляції й пару USB-портів. А ще варто відмітити багажник: й справді великий, з пересувною поличкою-підлогою та електроприводом кришки.

Одне з ключових покращень автомобіля – нова передня панель: змінилась як форма, так і матеріал. Використане м’яке покриття додає приємних вражень, але навіть його затьмарюють сидіння з комбінованим оздобленням – наче в авто бізнес-класу. Новий блок «клімату» гарно виглядає, однак викликає питання щодо зручності користування. Позаду все навпаки: яскравих дизайнерських особливостей тут не зустрінеш, але опрацьована кожна деталь. Ще б трошки менше центральний тунель та трошки більше місяця в ногах. Я б навіть погодився відсунути назад другий ряд сидінь «в мінус» багажнику: він досить великий (як для автомобіля такого класу та розмірів) та непогано продуманий.

З екстер’єром та інтер’єром все зрозуміло, а що під капотом? І як їде Volkswagen T-Roc?

В основі автомобіля – все також платформа MQB, а під капотом – все також бензиновий двигун TSI у парі з трансмісією DSG. Тому оновлений кроссовер Volkswagen T-Roc їде приблизно так, як попередні. Проте це настільки високий рівень, що багатьом конкурентам ще й досі лишається його тільки прагнути! Причому найкраще кроссовер Volkswagen T-Roc розкривається саме на стандартному шасі – без регульованих DCC-амортизаторів, без спорт-підвіски.

Адже в такому випадку вас чекає легке кермо з оптимальною гостротою (2,5-2,7 обертів між упорами) та швидкими реакціями автомобіля на поворот. Вас чекає нейтральна поведінка й помірні крени на швидкій дузі у віражах. Водночас, вас чекає непоганий комфорт: автомобіль навряд можна назвати пір’їною, проте його ходова частина ретельно намагається приховати дрібні й середні нерівності та ямки, а великі ретельно розгладжує – залишається лише ледь помітний поштовх. І все це відбувається майже безшумно: тиха підвіска.

Що стосується двигуна та трансмісії, то вони демонструють одразу подвійний характер. Зазвичай у D-режимі (Drive) коробка прагне переходити на передачу вище якомога раніше, задля економії пального. Тільки набрав 2-2,3 тисячі обертів – й вже перемикання. Тому одразу потужність цього двигуна зрозуміти непросто. Але ж варто лише обрати S-режим (Sport) й все одразу стає цікавіше! Найчастіше використовується діапазон 2,5-4 тисячі, перемикання відбуваються ближче до 3,5-4-х тисяч (або навіть вище, якщо не шкодувати натискати педаль акселератора) – і вся ця зона середніх обертів сповнена максимального крутного моменту. Звісно, рівень 150 к.с. та 250 Нм не означає втискання в спинку сидінь. Проте він означає більш, ніж достатнє прискорення під чіткий «техно-саунд» з під капоту – оновлений Volkswagen T-Roc все ще значиться одним з самих потужних та динамічних автомобілів класу. А якщо додати до цього легкість та чіткість керування й все-дозволяючу підвіску, то автомобіль наче сам збуджує до швидкого руху та активного маневрування. Незважаючи на середину життєвого циклу й проведене планове оновлення, кроссовер Volkswagen T-Roc «молодий духом»!

Під капотом – знайомий 1,5-літровий двигун TSI, у напарниках – знайома 7-ступенева трансмісія DSG. Тому й відчуття знайомі: плавність та неквапливість у D-режимі, приємна динаміка у S-режимі; обидва перемикаються між собою швидким «кліком» важеля. Відверто кажучи, з урахуванням збалансованого шасі та оптимальної потужності, більшого від Volkswagen T-Roc можна й не вимагати: гарний варіант на кожен день. Однак хоч би не розорив на заправці…

Декілька слів про споживання пального. У місті автомобіль зазвичай потребує близько 8 л на 100 км шляху. Врахуйте ще 0,5-1 літр у режими «плюс/мінус» на випадок заторів та динамічного драйву, або пустих доріг. Отже, мінімум можна вкладатись в 7 л, максимум виходить близько 9 л, але зазвичай рівень споживання палива буде коливатись біля позначки 8 л на 100 км. На трасовій «сотні» потрібно близько 5,5 л пального.

До речі, що ще запам’яталось про трасу, так це непохитність й комфорт автомобіля на високих швидкостях (звісно, які дозволені в Україні). Так ось, оновлений Volkswagen T-Roc демонструє стабільність та непогану звукоізоляцію – рівня аж ніяк не компактного кроссовера, а саме добротного легкового автомобіля з гарною аеродинамікою. Саме в такі моменти відчуваєш всю «інженерну школу Volkswagen», яка навчила автомобіль їхати добре.

Тест-драйв Volkswagen T-Roc NEW: зрілий вік, впевнений характер

Максим Соловйов, засновник компанії Drivivo: «Представлений в статті кросовер Volkswagen T-Roc – це оновлена версія популярного автомобіля, яку ми отримали одними з перших в Україні. Адже для нашого сервісу надання авто за підпискою, кросовер Volkswagen T-Roc є одним з найбільш популярний та затребуваних у клієнтів: його обирають чоловіки й жінки, приватні особи та компанії, беруть на певний термін використання або викуповують загалом. Чому так? Тому, що у вигляді Volkswagen T-Roc, ми маємо справжню «золоту середину»: цей автомобіль приваблює відомим брендом, фірмовою якістю, ходовими характеристиками, а також оптимальним співвідношенням комплектації та вартості».

Яка вартість автомобіля Volkswagen T-Roc NEW? Та які версії доступні?

Ще під час свого європейського дебюту, кросовер Volkswagen T-Roc отримав багато модифікацій за двигунами та трансмісією: бензин або дизель (діапазон потужності 110-190 к.с.), «механіка» або «автомат» DSG, передній або повний привод. Вже під час випуску моделі було додано версію з відкритим дахом, що вирізняється збільшеною (+40 мм) колісною базою. Також було додано найбільш потужний та спортивний варіант Volkswagen T-Roc R, що вирізняється власним дизайном, спортивним салоном, великими колесами, 300-сильним двигуном.

Оновлення прийшло одразу для всього сімейства Volkswagen T-Roc: основна модель, кабріолет, R-версія. Що з цього доступно в Україні? Скажемо так: українським покупцям доступна лише одна версія за двигуном/трансмісією (як тестовий автомобіль – 1.5 TSI та DSG й передній привод) як найбільш оптимальна. Але є вибір за комплектаціями: Style, Sport, R-Line (біле авто на фірмових фотографіях). Зверніть увагу, що віднині модельну гаму Volkswagen T-Roc в Україні відкриває саме комплектація Style – раніше вона була середньою. А це означає, що відтепер купуючи навіть «базовий» кросовер Volkswagen T-Roc, покупець може розраховувати на гарну комплектацію.

Адже навіть Volkswagen T-Roc Style вже пропонує наступне: цифрова панель приладів Digital Cockpit, мультимедіа Ready to Discovery з 8-дюймовим дисплеєм (нове покоління MIB 3), підтримка Apple CarPlay та Android Auto (навіть бездротова технологія – в залежності від смартфону), запуск двигуна кнопкою та безключовий доступ, 2-зонний «клімат», підігрів передніх сидінь та керма, адаптивний круїз-контроль, повністю світлодіодні LED-фари (ближнє/дальнє світло), контроль дистанції попереду Front Assist, контроль рядності руху Line Assist, контроль простору збоку Side Assist, камера заднього огляду, легкосплавні 16-дюймові колеса, тощо. Вартість Volkswagen T-Roc Style – від 1,12 млн. грн. або близько $27 тис.

Наступним кроком виступає вже версія Volkswagen T-Roc Sport. Нагадаю: раніше такий автомобіль й справді мав спортивний пакет – більш жорстка підвіска, «коротка» рейка та спортивне кермо, червоне прострочування та металеві накладки на педалях. Тут була і техніка, і декор. А тепер ми отримуємо комплектацію – адже автомобіль Volkswagen T-Roc Sport додатково до версії Style пропонує: спортивно-комфортні сидіння, оздоблення ArtVelours, фари LED Plus, легкосплавні 17-дюймовы колеса, контурну підсвітку салону, тощо. Вартість Volkswagen T-Roc Sport – від 1,22 млн. грн. або $29 тис.

Зміна позиціонування версії Sport можливо відбулась й тому, що віднині у лінійці моделі є особливий флагман – Volkswagen T-Roc R-Line: оригінальний передній бампер, спортивне кермо з сенсорними кнопками, сидіння з оздобленням R-Line, спеціальні 17-дюймові колісні диски Valencia, тощо. Вартість Volkswagen T-Roc R-Line – від 1,29 млн. грн. або $31 тис.

Тестовий автомобіль було представлено у комплектації Sport: особливі фари IQ.LIGHT та власні 17-дюймові колісні диски, сидіння з приємним комбінований оздобленням, декоративне підсвічування в салоні. Водночас: цифрова панель приладів та сенсорний дисплей системи мультимедіа, безліч систем допомоги водію, камера заднього огляду (нажаль, картинка не дуже), клімат-контроль та адаптивний «круїз» – віднині все це є навіть у стартовій комплектації.

Отже, які висновки по тест-драйву Volkswagen T-Roc FL?

Я починав статтю зі словами «що змінилось, що покращилось, що погіршилось?» – але тепер не можу знайти жодного пункту-відповіді на останнє питання. Можна звести розмову до вартості автомобіля, на що я відповім: «просто подивіться на комплектацію». Можна довго плакати, що в Україні відсутній дизель, повний привод, R-версія. Нажаль, це так – оновлення не принесло розширення гамми доступних модифікацій. Проте так воно було й раніше.

Але ж якщо прибрати ці зауваження (які, повторюсь, тягнуться ще з дебюту моделі в Україні), то в решті питань Volkswagen T-Roc став лише кращим. Перш за все, він отримав більш якісний салон, який тепер відповідає очікуванням від бренду Volkswagen. А також покращився в «дрібницях»: фари IQ.LIGHT з адаптивним світлом, оновлена система мультимедіа, розширена комплектація. При цьому автомобіль все також демонструє баланс комфорту та керованості, злагодженість роботи мотору та «автомату», практичність в салоні та багажнику. Символічно, що тестовий автомобіль постав у сірому кольорі та з сірим салоном. Адже він наче натякає: аби його обрали – тепер не треба привертати зайву увагу та кидатись в очі. Він вже «дозрів», але ж не застарів, і впевнений у своїх ключових перевагах.

Тест-драйв Volkswagen T-Roc NEW: зрілий вік, впевнений характер

Технічні характеристики Volkswagen T-Roc 1.5 TSI DSG

Кузов – кросовер, 5 дверцят, 5 місць

Габарити – 4,23 х 1,82 х 1,57 м

Колісна база – 2,59 м

Кліренс – 161 мм

Багажник – від 445 л (5 місць) до 1290 л (2 місця)

Вантажопідйомність – 510 кг

Мінімальна споряджена маса – 1350 кг

Двигун – бензиновий, турбо R4 1,5 л

Потужність – 150 к.с. при 5000-6400 об/хв..

Крутний момент – 250 Нм при 1500-3500 об/хв..

Питома потужність та момент – 111 к.с. на 1 т, 185 Нм на 1 т

Привод – передній привод

Трансмісія – 7-ст. «автомат» DSG (роботизовано трансмісія з подвійним зчепленням)

Динаміка 0-100 км/год. – 8,4 секунди

Максимальна швидкість – 205 км/год.

Шини тестового автомобіля – Hankook Ventus Prime 3 215/55R17

Мінімальна ціна автомобіля – від 1,12 млн. грн. або $27 тис.

Автомобіль надано – Drivovo: автомобілі за підпискою


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: