Огляди

Тест-драйв Volkswagen Tiguan Elegance: дешевше, але краще?

Тест-драйв Volkswagen Tiguan Elegance: дешевше, але краще?

Пам’ятається, в минулому вже виходив огляд автомобіля Volkswagen Tiguan R-Line. Але ось з’явилася можливість протестувати екземпляр, що раніше згадувався лише осторонь – кросовер Volkswagen Tiguan у комплектації Elegance. У порівнянні з версією R-Line, він виглядає не так примітно, але у чомусь виявляється навіть краще. Як таке може бути?! Зараз розповім – у форматі «Топ 5 запитань та відповідей».

Чим зовні відрізняється Volkswagen Tiguan Elegance від Volkswagen Tiguan R-Line?

Почнемо з основного: у двох випадках ми говоримо про оновлений кросовер Volkswagen Tiguan – його легко упізнати по вузьких передніх фарах, які нагадують Volkswagen Golf 8. Разом з фарами змінилася і решітка радіатора, яка пов’язує оптику воєдино. Ну а далі вже звичайний набір: передній бампер, задній бампер, колісні диски, кольори кузова.

Стоп! Ось тут перша важлива відмінність – саме автомобіль Volkswagen Tiguan Elegance отримує стандартний передній бампер, а не його «R-Line»-варіант. Такий бампер має лише невеликі бокові «вушка», прикрашені чорним глянцем. Плюс у нижній частині бампера помітні хромовані та сріблясті вставки.

А ще знизу помітний чорний пластик. Такий самий чорно-пластиковий «пояс» проходить по нижній частині дверей, а потім перетікає на задній бампер – який також виділяється хром-оздобленням. У результаті кросовер Volkswagen Tiguan Elegance виглядає не так зухвало, як варіант R-Line. Але він більш практичний при експлуатації на легкому бездоріжжі.

Оновлений кросовер Volkswagen Tiguan найпростіше упізнати по вузьких фарах – до речі, адже це матрична світлодіодна оптика IQ.Light: динамічне керування дальнім світлом, підсвічування поворотів. Якщо казати саме про відмінності версії Elegance, то зверніть увагу на передній бампер: стандартна форма, глянець на куточках, срібляста вставка знизу. Плюс власні варіанти колісних дисків, хромовані вставки на передніх крилах та на задньому бампері. До речі, окантовки останнього лише натякають на вихлопні патрубки – справжній подвійний вихлоп прихований знизу.

Із зовнішністю все зрозуміло. А що у салоні?

Передня панель з м’якого пластику та у традиційних формах, оновлений блок «клімату» із сенсорним керуванням, новий важіль «автомата», цифрова панель приладів Digital Cockpit Pro на основі 10,25-дюймового дисплея. На перший погляд – автомобіль Volkswagen Tiguan загалом знайомий, та і його зміни вже були описані. Але чим вирізняється версія Elegance?

Наприклад, своїм кермом. Звична форма та традиційні кнопки – а не сенсорні панелі, як у версії R-Line. Плюс для автомобіля Volkswagen Tiguan Elegance ще додано функцію підігріву керма, якої було позбавлено Volkswagen Tiguan R-Line (раніше спорт-кермо не поєднувалось з підігрівом). Далі погляньте на «віртуальні» прилади: компонування схоже, логіка управління аналогічна, але відрізняється візуальне оформлення – шрифти та написи, кольорова гама.

Зрештою, увага на сидіння: вони мають звичайну форму та тканину на бокових поверхнях. Однак центральна частина все також отримує приємне оздоблення ArtVelours, для ніг передбачено висувний валик, а для спини – передбачений масаж у ділянці попереку.

А ось задня частина різних версій Volkswagen Tiguan вже не відрізняється (звичайно, якщо не брати до уваги оздоблення). Але це й добре! Тому що кросовер Volkswagen Tiguan я, як і раніше, без вагань запишу до переліку лідерів класу: відмінний запас місця, можливість регулювання заднього дивану, зручний підлокітник, окрема зона «клімату», підігрів сидінь, численні кишеньки. Та й багажник гарний: великий та продуманий.

Відома форма передньої панелі – але змінені деталі: віртуальні прилади, блок «клімату», важіль «автомата». Версія Elegance отримує додаткову центральну нішу під дрібні речі, а сидіння відрізняються нехай тканинним оздобленням, проте подовжувачем подушки та масажем спини. Також дана версія має спокійний декор: темні глянцеві вставки на панелі та у дверях; при цьому декоративне підсвічування (30 кольорів) все також присутнє.

Ззаду все вже відомо – але від цього не менш добре: продумана кожна дрібниця! Та й багажник хороший: він пропонує великий корисний об’єм (615 літрів), електропривод кришки з сенсором відкривання, ніші для дрібниць та 2-рівневу підлогу. Отже: аналогічно зовнішності, кросовер Volkswagen Tiguan Elegance не намагається здивувати розкішним оздобленням – але «бере» практичністю та продуманістю дрібниць.

Як на ходу? Чи є різниця?

Хотілося б сказати, мовляв, є. Але реально різниці практично немає. Кросовер Volkswagen Tiguan Elegance мені здався трохи м’якшим, ніж Volkswagen Tiguan R-Line. Але на стільки, що цю різницю можна списати на літні/зимові шини або на суб’єктивізм сприйняття.

Водночас будь-який варіант Volkswagen Tiguan запам’ятовується майже легковим керуванням: легке кермо та чітке виконання команд, нейтральна поведінка у поворотах. Лише крени видають те, що перед нами кросовер, а не легковий автомобіль.

Дволикість TSI-двигуна і DSG-«автомату» вже відзначав у минулому – повторюю й зараз. З тією лише різницею, що кросовер Volkswagen Tiguan у виконанні Elegance не намагається виглядати «перегонником» – тому ніхто від нього не чекає тієї спритності, на яку він реально здатний.

Але ж здатний! Максимальне прискорення відбувається під відчутне втискання в спинку сидіння, двигун легко набирає 5-6 тисяч обертів, коробка швидко змінює передачі – й ось ми «розмінюємо сотню» швидше семи секунд: так це результат хот-хетча з недавнього минулого!

При цьому в 80-90% випадків такий кросовер, та ще й у такому шоколадно-коричневому кольорі, буде мірно возити сім’ю міськими заторами або міжміськими трасами. З тихим звуком двигуна, низькими оборотами (1,5-2 тисячі) та ранніми перемиканнями на передачу вище, які так любить DSG-коробка. У такому режимі ще й споживання палива можна скоротити.

Адже потужний бензиновий Volkswagen Tiguan стабільно «з’їдає» по місту 10-11 літрів на 100 км, а якщо захоплюватися прискореннями та драйвом, то рівень споживання сягне й 13 літрів на сотню. На трасі при швидкості 80-90 км/год. автомобіль потребує 6,5-7 літрів пального на 100 км, при швидкості 110-120 км/год. споживання зростає до 8,5-9 л на 100 км шляху.

Знайома парочка з 2-літрового 4-циліндрового бензинового двигуна TSI та 7-ступеневої коробки DSG дозволяє їхати в будь-якому темпі: і повільно-обережно, і швидко-динамічно. Але готуйтеся за все платити споживанням палива. Автомобіль оснащений системою повного приводу 4MOTION та можливістю вибору їздових режимів. До речі, індивідуальний режим можна «зібрати» не тільки для асфальту, але й для бездоріжжя – налаштовуючи роботу повного приводу (точніше, фрикційної муфти в його основі), помічників на підйомі та спуску, роботу підсилювача керма.

Все зрозуміло, окрім ціни. Скільки коштує такий автомобіль?

Сьогодні в Україні пропонується три версії Volkswagen Tiguan – і версія Elegance серед них посідає центральне положення з точки зору цінового позиціювання.

Такий автомобіль доступний з 220-сильним бензиновим двигуном 2.0 TSI або 150-сильним дизелем 2.0 TDI, при цьому він завжди отримує повний привод та 7-ступінчастий DSG-«автомат». Оснащення версії Elegance включає вже згадані матричні фари IQ.Light, підігрів сидінь (спереду і ззаду), підігрів керма та 3-зонний «клімат», круговий огляд Area View, адаптивний круїз-контроль АСС, цифрову панель приладів, функцію масажу попереку. Ціна Volkswagen Tiguan Elegance 2.0 TSI – від 1,59 млн грн або менш як $40 тис.; ціна Volkswagen Tiguan Elegance 2.0 TDI – від 1,73 млн грн або близько $43 тис.

З точки зору оснащення, кросовер Volkswagen Tiguan у комплектації Elegance пропонує практично максимум, доступний для цієї моделі: потужний двигун, цифрову панель приладів, матричні фари, сенсорний 8-дюймовий дисплей з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, круговий огляд.

Наприклад, існує більш доступний варіант Volkswagen Tiguan Life – він доступний тільки з дизелем, у нього простіше комплектація. Хоча для життя цілком достатньо: теж світлодіодні фари (але звичайні), камера заднього огляду, електропривод кришки багажника, кермо з підігрівом. Плюс навіть у цій комплектації є повний привод та 7-ступенева коробка DSG, адаптивний «круїз» й 3-зонний клімат-контроль. Ціна Volkswagen Tiguan Life 2.0 TDI – від 1,51 млн грн або трохи менш як $38 тис.

Зворотний бік медалі – це версія R-Line. Кросовер Volkswagen Tiguan R-Line також пропонує вибір із двох моторів (TSI або TDI), а за рівнем оснащення приблизно відповідає Eelegance. Плюс свій зовнішній дизайн R-Line: передній бампер, задній бампер, накладки на дверцятах, оригінальні 19-дюймові колеса. Плюс власний салон R-Line: спортивні сидіння, спортивне кермо, декоративні накладки на передній панелі. Ціна Volkswagen Tiguan R-Line 2.0 TSI – від 1,63 млн грн або майже $41 тис.; ціна Volkswagen Tiguan R-Line 2.0 TDI – від 1,78 млн грн або близько $44,5 тис.

Тест-драйв Volkswagen Tiguan Elegance: дешевше, але краще?

Максим Соловйов, засновник компанії Drivovo: «У нашому сервісі автомобілів за підпискою, кросовери Volkswagen Tiguan представлені переважно у виконанні R-Line: примітний дизайн, розкішний салон, максимальне оснащення. Але колись при замовленні нового автомобіля ми вирішили детально вивчити Volkswagen Tiguan в комплектації Elegance – і здивувалися його високому рівні оснащення, де в деяких пунктах він обігнав R-Line! Так ми знайшли ще один цікавий варіант для наших клієнтів – за аналогічні (і навіть менші) гроші, але неодмінно з усіма перевагами (і навіть трохи більше) вже відомого автомобіля Volkswagen Tiguan».

У результаті: чи можна отримати більше, а заплатити менше?

Кросовер Volkswagen Tiguan Elegance (і ця стаття) детально відповідає на це питання. Виносимо за дужки яскравий вигляд і шкіряний салон, але не погоджуємося поступитись у комплектації – та навіть вимагаємо більшого за меншу ціну! Звучить дивно? Однак автомобіль Volkswagen Tiguan Elegance готовий відповісти на такий запит: це відмінний варіант для тих, хто не хоче виділятися зовні, але хоче отримати максимум комфорту всередині.

Тест-драйв Volkswagen Tiguan Elegance: дешевше, але краще?

Технічні характеристики Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG 4MOTION

Кузов – кросовер, 5 дверей, 5 місць

Габарити – 4,51 х 1,86 х 1,68 м

Колісна база – 2,68 м

Кліренс – 200 мм

Багажник – від 615 л (5 місць) до 1655 л (2 місця)

Вантажність – 560 кг

Споряджена маса – 1699 кг

Мотор – бензиновий, турбо R4 2,0 л

Потужність – 220 л. с.

Крутний момент – 350 Нм при 1500-4400 об / хв.

Питома потужність та момент – 129 к.с. на 1 т; 206 Нм на 1 т

Привод – повний привод 4MOTION, режими руху для снігу та бездоріжжя

Трансмісія – 7-ступеневий «автомат»-DSG (преселективна роботизована КПП)

Розгін 0-100 км/год – 6,3 секунди

Максимальна швидкість – 225 км/год.

Витрата палива (паспортний), місто – 10,2 л на 100 км.

Витрата палива (паспортний), траса – 7,2 л на 100 км.

Країна виробництва – Німеччина

Шини автомобіля – Pirelli Sottozero Winter 210 235/50R19

Мінімальна ціна – від 1,51 млн грн або $38 тис.

Автомобіль надано – Drivovo: автомобілі за підпискою


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: