Дописи 04.05.2024 о 11:23 comment views icon

Огляд першого Devil May Cry (2001)

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/IMG_0340-150x150.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/IMG_0340-150x150.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/IMG_0340-150x150.jpeg

VladisLove

автор

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Взагалі я багато чув гарно про серію DMC, але за всі свої роки я так і не зіграв у жодну з них. Тому я вирішив закрити цю прогалину та пограти в ці ігри. Гроші то віддав вже 😉 Тому сьогодні подивимось на першу гру успішної серії слешерів Devil May Cry – «Диявол може плакати».

Ціна в Xbox, Steam.

Гра продається в наборі DMC HD Collection разом з DMC 2 та DMC 3. Скоріш за все, були покращені текстури з тих років і добре працює, багів я не зустрів. Хоча часто зустрічав моменти, в яких не розумів, що мені потрібно робити. Про це пізніше 😉

Сюжет

Починається гра пафосно: була війна між світами, темний лицар Спарда допоміг перемогти людству, закохався і у нього зʼявилися 2 сина: Данте та Вергілій. Спарда помер, на дружину та дітей напали, дітей розділили і тд. І через роки Трісс влітає в агенство Данте, кидає мотоцикл в Данте, забирає меч та «пенетрує» бідного Данте мечем. Данте дістав меч зі словами «мене таким не зупинити» і вислухав прохання від Трісс полетіти на якийсь острів і розібратися там з демонами. Тепер ми на острові шукаємо пригод на одне місце 🙂

Геймплей

Хмм, з чого ж почати… нехай буде рівень складності. Так, є 3 види складності: легкий, нормальний та складний. Але є хитрість – на початку гри її не вибираєте. Перша кілька місій ви повинні пройти на Нормальній складності, потім гра запропонує змінити складність: поставити Легку чи залишити Нормальну.  Відразу відповім за різницю між ними – лише в кількості HP та управлінні. Я спеціально пройшов 1 місію на обох складностях і окрім кількості НР, різниці не відчув взагалі. Щодо управління – є автоприціл, тому не потрібно натискати RB для прицілювання.

Саме по собі управління трохи дивне, але через кілька годин звикните. Я проходив з управлінням Type A, хоча Type B здається кращим.

Курс Project Manager від Powercode academy.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

Особисто я вибрав Нормальну складність. Розробник явно налаштовував гру на цю складність. Тому цікаво подивитися, що там і як. Хоча потім розкачав НР вище рівня Легко. Гріндити можна 😉

Про збереження: вони працюють не так, як в сучасних іграх, типу натиснув Save і повернувся на цей самий момент в грі. Тут так не працює. Збереження в DMC – це етапи зі збереженням предметів, які ви в ній вже знайшли. І ви правильно зрозуміли, що треба Чи місію до кінця, щоб зберегтися перед наступною Чи починати все з початку після вимкнення гри.

Огляд першого Devil May Cry (2001)

Рейтингова система не потрібна. Грі вже 20+ років, тому показувати, що закрив всі місії на А чи S, буде дивним досягненням. Хіба що перед хлопцями в школі.

Якщо ви не знаєте, що таке Японська камера – обов’язково спробуйте! 

Курс Project Manager від Powercode academy.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

Проходження та відчуття від гри

Через кілька місій нас знову проткнули дали новий меч Alastor та можливість запуску Devil Trigger – перехід у форму темного лицаря. В цій формі не тільки швидко бʼєш мечем та збільшується damage по ворогу, а ще ж vampirism (відновлення НР від удару). В цій же місії нам дают Дробовик як заміну Пістолетів Ivory та Ebony. І не просто так – пістолети потрібні хіба що для мікроконтролю ворогів, а дробовик вже ближче до звичного бездумного геймплею через нанесення шкоди на ближній-середній дистанції.

Огляд першого Devil May Cry (2001)

Звичної зараз прокачування характеристик зброї (сили, перезарядки) в DMC немає. І це навіть добре, бо гра взагалі не довга (максимум 8-10 год).

В наступній місії ми зустрічаємо першого боса – броньового Павука. Вмирав на ньому я довго 🙂 Близько 10 спроб знадобилося мені, щоб знайти «ключ» до нього, бо бити його можна лише в голову. Все інше тіло – заброньовано. А «ключ» виявився простим – вмикаємо Devil Trigger, бʼємо мечем Alastor та стрибаємо назад коли він атакує. Devil Trigger закінчився? Продовжуємо так само стрибати та бити далі 🙂

З цим павуком ми ще не раз зустрінемось, тому обовʼязково вивчіть як його бити.

 

Огляд першого Devil May Cry (2001)

Пістолети/Дробовик не потрібні в цій грі, коли після умовного першого Акту, вам дадуть Гранатомет!

Огляд першого Devil May Cry (2001)

Цю кицю ви зустрінете далі по сюжету. Аж 2 рази. Дуже дурний супротивник (несподівані атаки), але памʼятаємо 2 речі: спочатку бити здалеку, а потім бити сферу мечем. До речі, гра сама підказує, як бити всіх ворогів. Тільки у відповідне меню треба не лінитися заходити та читати її опис.

Далі ми будемо бігти по замку/сюжету кілька місій та зустрінемо нового боса – Темного Лицаря. І як на мене, він простіший за Павука і я випадково знаходжу механіку Відбивання атак мечем O_o. Тобто, якщо Лицар бʼє і ви в той же час натискаєте Атаку – спрацьовує Відбивання. І тактика на ньому проста: спам Атак під Devil Trigger 😉 Звісно, бос буде телепортуватися на різні області поля бою, але після кількох смертей зрозумієте, як і його потрібно проходити.

Огляд першого Devil May Cry (2001)

О, які люди.

Далі у нас кілька місій на час проходження (навіть і такі є), та знову зустрічаємо Павука, якого я вбив з першої спроби. Ось і закінчився, як я називаю, перший Акт. Всього я би сказав в грі 3 Акти:

  • Замок – десь 2-4 год.
  • Задвірок, Корабель, Колізей – десь 2-3 год;
  • Знову Замок та Underworld – 2-3 год;

Якщо у вас є Скілл в слешерах та голова на плечах, то ви дійсно зможете пройти гру за 5-6 год. Так, НР буде малувато, але можете вибрати Легку складність.

Наступним босом буде великий півень Птах-дракон. З ним в другому Акті будете битися аж 3 рази! Кожен раз будуть змінюватися умови для битви та нові прийоми від супротивника. Окрім першого разу, в усі інші зустрічі я мало не вмирав. Але велика кількість НР дозволяла faceroll – тисни все що є, а там як вийде 😀

Ось так після першого Акту я отримав 20+ тис грошей на прокачку НР, скілів та Devil Trigger. Десь за 2-3 години Нормальна складність перетворилась в Легку.

Після цього всього в грі буде ще кілька босів: Темний Лицар, Чужий-Інопланетянин-Черепаха (він не простий), Фінальний Бос з 2 стадіями. Для кожного потрібен свій підхід та вивчення механік. І такий ігровий experience/досвід я не маю права забирати у вас.

Хоча всіх босів, навіть Фінального, можна забити за допомогою великої кількості предметів з собою. Дійсно, Vital Start (НР) та Untouchable (Невразливість + Devil Trigger) можна носити з собою лише по одному, але Відновлення Devil Trigger – 3 штуки точно. Тому faceroll працює на всіх босах, якщо ви накопили кошти на все те добро.

Якщо ви дійсно захочете витратити кілька вечорів на цю гру, то дам лише 1 пораду – ЧИТАЙТЕ ТЕКСТИ від розробників. Так, вони дають лише натяк, що робити. Але це краще, ніж 20-30 хв шукати невідомо що. Особисто я застряв на 2 моментах:

  • Використати «рукавички» Ignis для запалювання ліхтаря біля великої двері. В неї вже горів 1 ліхтар, треба ще було другий, який не дуже було видно на темній текстурі;
  • Кістяний дракон дихав вогневими кулями в мене. Підказка казала, що «використай меч для перемоги над драконом». Я хвилин 15 бігав і думав, коли ж мені застосувати той меч. Перебив всі стіни та предмети – результату 0. Думав, може дракон повинен вистрілити куди треба. А виявилось все значно простіше: 3-4 рази відбити атаки дракона мечем 😀

Огляд першого Devil May Cry (2001)

Що особисто мені не сподобалось? Підводні місії від першого обличчя. Як на мене, це було зайве.

Якщо комусь цікаво, то мої рекомендації для спокійного проходження гри:

  • Дальній бій – спочатку дробовик, а потім гранатомет: багато кому робить ваншот, але довга стрільба і Данте може промахнутись;
  • Прокачка Alastor – Переміщення Вперед 2, Подвійний стрибок Повітряний бій в режимі Devil Trigger.
  • Фарм коштів на НР та режим Devil Trigger;
  • Останній меч (не буду спойлерити) хоча і багато бʼє, але немає Devil Trigger. Б – баланс. А щоб ви менше використовували Alastor/Ignis – вороги забирають ваш заряд Devil Trigger. Але вампірік – наше все.

«Мертвий не наносить шкоди босу» (с) Невідомий коментатор

Скриншоти з коментарями на місці:


Основні проблеми гри, які можуть завадити сучасному геймеру: класична у всій красі японська камера, застаріла графіка, дивне управління, непотрібна рейтингова система, місцями дивні підказки/вороги/карта не для тупих. Тобто все те, що видає гру старою. Але це все дрібниці (ту саму карту я запамʼятав) і моя оцінка 4 / 5.


В минулому дописі вибрали цю Аніме Весни – буду лікуватися та писати.

Думав не робити огляд виграної клавіатури Logitech K380. Бо про що писати? Клавіатура як клавіатура. Я подивився огляди у деяких конкурентів і зацікавили деякі моменти.

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: