Новини Новини 19.09.2022 о 11:36 comment views icon

Ferrari представила Purosangue — свій перший кросовер з двигуном V12 потужністю 725 к.с. та “дверима-самогубцями”

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Перший у 75-річній історії Ferrari кросовер має надійти у продаж на початку 2023 року, проте вже зараз компанія отримала заявок на рік уперед – покупців не злякав навіть цінник у 390 000 євро.

Чотирьохдверний та чотиримісний Purosangue (що в перекладі з італійської означає “чистокровний”) оснащений безнаддувним двигуном V12 потужністю 725 к.с., який дозволяє кросоверу досягати першої “сотні” за 3,3 секунди і розвивати максимальну швидкість 310 км/год.

Інновація Ferrari полягає в динаміці розподілу ваги: ​​двигун розташований спереду, у традиційному положенні відразу за передньою віссю, коробка передач знаходиться на задній осі, а силовий агрегат попереду двигуна. Додайте до цього задню частину кузова, схожу на універсал, та положення задньої осі, відсунутої назад до краю, і розподіл ваги для Ferrari Purosangue буде майже ідеальним – 49:51.

Ferrari Purosangue
Кузов Purosangue складається в основному з алюмінію, він також акцентований та посилений легким одношаровим дахом із вуглецевого волокна. Традиційно для італійського виробника у кузова гладкі, плавно закруглені лінії з яскраво вираженими крилами. Для покращення аеродинаміки інженери дозволили заднім дверям відчинятися назад – за це їх прозвали “самовбивцями”.

Каркас кузова та шасі для полегшення виготовили із високоміцних алюмінієвих сплавів, при цьому жорсткість на кручення зросла. Конструкція кузова забезпечує ковзаючий рух і, як наслідок, зменшує шум у салоні.

Хвостова частина автомобіля вища і ширша, ніж у більшості попередніх моделей Ferrari. Щоб мінімізувати вплив на повітряний потік, інженери Prancing Horse використовували підвісний спойлер і невеликий 7-мм нольдер для спрямування вихрових слідів. Невеликий повітрозабірник уздовж лінії даху сягає заднього скла, направляючи повітря до отворів спойлера.

Трансмісія F14OIA успадкована від попередніх 12-циліндрових двигунів лінійки Ferrari. Об’єм двигуна V12 –  6,5 літрів. Пікова віддача – рекордні 725 кінських сил. Обертаючий момент – 716 Нм, але 80 відсотків тяги доступні вже з 2100 оборотів за хвилину, а розкручувати силовий агрегат можна до 8250 оборотів за хвилину.

Основи Web дизайну від Ithillel.
Цей онлайн-курс з основ веб-дизайну дозволить вам опанувати мистецтво створення ефективних та привабливих інтерфейсів для вебсайтів і застосунків. Ви оволодієте ключовими принципами UX/UI дизайну, створюватимете дизайн-макети та прототипи, розроблятимете адаптивні інтерфейси для різних пристроїв, готуючись до професійної кар'єри в галузі веб-дизайну.
Дізнатися більше

Коробка передач нового Purosangue – восьмиступінчаста, що працює в масляній ванні, з подвійним зчепленням. Використання сухого картера зменшило коробку передач на 15 мм.

Підвіска Purosangue унікальна для автомобіля: шасі поєднує в собі привід від електродвигуна та високоточні гідравлічні амортизатори із золотниковим клапаном, що надає взаємодії між кузовом та колесами більшої сили на більш високих частотах для кращого контролю.

Для гальмування використовується гальмівна система Bosch, яка дебютувала на моделі 296 GTB. Вона модифікована для динаміки кузова Purosangue та готова до використання на поверхнях з нижчим зчепленням.

 

Усередині Ferrari Purosangue дизайнери постаралися створити атмосферу “спортивного салону”. У центрі панелі приладів знаходиться 10,2-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей. Кожне із чотирьох сидінь Purosangue регулюється незалежно один від одного. Опції авто включають заміну даху з вуглецевого волокна на салон з електрохромним склом, яке змінює відтінок за допомогою електричного струму. Також тут є масажні передні сидіння, датчик якості повітря та великий вибір варіантів кольору. Ferrari також дебютує з доступністю Android Auto та Apple CarPlay у стандартній комплектації цього нового автомобіля.

Основи Web дизайну від Ithillel.
Цей онлайн-курс з основ веб-дизайну дозволить вам опанувати мистецтво створення ефективних та привабливих інтерфейсів для вебсайтів і застосунків. Ви оволодієте ключовими принципами UX/UI дизайну, створюватимете дизайн-макети та прототипи, розроблятимете адаптивні інтерфейси для різних пристроїв, готуючись до професійної кар'єри в галузі веб-дизайну.
Дізнатися більше

Тут можна подивитися на Ferrari Purosangue у дії:

Очікується, що авто надійде у продаж на початку 2023 року, проте заявки на замовлення вже перевершили очікування виробника. Головний комерційний та маркетинговий директор Ferrari Енріко Гальєра заявив, що “книгу попередніх замовлень найближчим часом доведеться закрити”, проте кількість вже отриманих заявок так і не назвав.

Щоб захистити ексклюзивність бренду, а також продажі свого основного модельного ряду купе, родстерів та кабріолетів, компанія обмежить випуск Purosangue не більше ніж 20% річного виробництва. Встановлена ​​потужність Ferrari становить близько 15 000 одиниць, тому річний випуск Purosangue може становити близько 3 000 одиниць на рік. За словами Гальєри, нормальний життєвий цикл Ferrari становить від чотирьох до п’яти років, а це означає, що загальний обсяг виробництва Purosangue може змінюватись від 12 000 до 15 000 одиниць.

Джерело: Newatlas, Autonews


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: