Новини Софт 02.08.2023 о 13:13

«Ламаємося не частіше, ніж інші». Гороховський з monobank прокоментував нещодавню серію збоїв

https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Заступник головного редактора, керівник відділу новин

У monobank таки прокоментували нещодавні масові перебої — співзасновник проєкта Олег Гороховський у коментарі AIN вказав точну причину двох помітних збоїв наприкінці липня та розповів про запобіжні заходи, щоб ситуація більше не повторювалася.

Збій в роботі monobank 20 липня став чи не найдовготривалішим за всю історію проєкту —застосунок не працював близько 3 годин. Як «компенсацію» monobank скасував відсотки за кредитами у цей день, списавши загалом 27,8 млн грн для 1 521 716 клієнтів. Через 6 днів проблеми повернулися — перебої спостерігалися протягом 50 хв.

Співзасновник monobank підтвердив, що в обидва випадки пов’язані спільною проблемою — сервісом, що відповідає за взаємодію з бекофісним блоком клієнтської бази. За словами Олега Гороховського, проблеми стали наслідком неоптимальної конфігурації, яка перестала справлятися з піковими навантаженнями та не передбачала можливість рестарту за високих навантажень.

«Ми ламаємося не частіше, ніж інші. Клієнти справді набагато частіше використовують нас, ніж звичайні банки. Для розуміння: 2,2 млн клієнтів заходять в додаток щоденно і 5,6 млн – щомісячно.

Після першого падіння, коли збій тривав 3 години 20 хвилин, ми це виправили і навчились відновлюватися швидко. В результаті друге аналогічне падіння тривало вже 50 хвилин. Потім було ще два, але ми піднялись за 10 і 6 хвилин відповідно»

Олег Гороховський

український бізнесмен та співзасновник Fintech Band (monobank)

Сервіс після рефакторингу працює стабільно і більше не падає. Водночас менеджмент додаткового замовив аудит ІТ-архітектури, щоб уникнути подібних проблем в майбутньому.

Щоправда, зараз в monobank спостерігається інша короткострокова проблема з Р2Р платежами, яка, за словами Гороховського, вже локалізована і не є чимось серйозним. Співзасновник monobank зазначив, що такі збої є частиною нормального робочого процесу з постійними оновленнями продукту, тож клієнтам немає про що хвилюватися.

«Короткий збій, який трапився 1 серпня, трапився через тайм-аут сервісу Р2Р-переказів, який повертає контрактну книгу. Там йдуть постійні апдейти — якийсь патч був некоректний. Ми відкотилися на попередню версію — це нормальна поточна робота. Такі таймаути можуть траплятись декілька разів на тиждень по 2-3-5-10 хвилин».

Олег Гороховський

Зареєструватися за 99 секунд — у monobank новий рекорд швидкості приєднання нового клієнта через «Дію»

 

Завантаження коментарів...

Нові тексти

Дописи
Винищувач Путіністів: Оновлення 12, “Пригожинський дощ”
https://secure.gravatar.com/avatar/40ef4d1e0470c24b940ae28d70774925?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/40ef4d1e0470c24b940ae28d70774925?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.png

Semantic Overlord

автор

Дописи
ASUS ROG за купу грошей
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/avatar-150x150.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/avatar-150x150.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/avatar-150x150.png

Володимир

Шеф Кленсі Віггам

Дописи
Грати та працювати: переваги ноутбуків, ПК і консолей
https://secure.gravatar.com/avatar/fce490d4a67e3ccbdccb4fe44b29d72b?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/fce490d4a67e3ccbdccb4fe44b29d72b?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.png

OleksandrON

автор

Загрузити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: