Новини

Нове дослідження попереджає про зростання екстремізму в іграх та нездатність його зупинити

Нове дослідження попереджає про зростання екстремізму в іграх та нездатність його зупинити

Видання Axios наводить дослідження британського The Extremism and Gaming Research Network (EGRN), у якому експерти заявляють, що ультраправі екстремісти збільшили присутність в іграх, чому сприяє слабка модерація контенту та застарілі методи пошуку.дослідження, в якому експерти заявляють, що ультраправі екстремісти збільшили присутність в іграх, чому сприяє слабка модерація контенту та застарілі методи пошуку.

У звіті за грудень 2021 року Мережі досліджень екстремізму та ігор (EGRN) йдеться про те, що зусилля щодо припинення та протидії екстремізму в ігрових просторах «практично не піддаються виявленню».

«Ігри стають дедалі соціальнішими… ці соціальні гачки забезпечують екстремістам структури та інфраструктуру для організації, мобілізації та поширення екстремістських ідеологій».

Алекс Ньюхаус, заступник директора EGRN

В іграх – від військових шутерів, таких як Call of Duty, до відкритих творчих середовищ, таких як Roblox, екстремістські групи розповсюджують образливі повідомлення та налагоджують спілкування.

Такі експерти, як Рейчел Кауерт, директор з досліджень Take This, виявили, що ігри можуть створювати унікальні відносини завдяки спільному та заохочувальному досвіду, який вони представляють.

Курс
Java
Навчіться розробляти на Java та заробляйте від $700 на старті кар’єри
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Java

Ньюхаус додав, що було відносно легко знайти ознаки неонацистських та ультраправих фашистських угруповань у Roblox, Discord, ігровому магазині Steam та інших платформах.

Звіт Антидифамаційної ліги за 2019 рік показав, що 53% гравців у багатьох онлайн-іграх, які зазнають переслідувань, вважають, що «вони стали жертвами через свою расу/етнічні властивості, релігію, здібності, статі або сексуальну орієнтацію».

У тому ж звіті було майже кожен четвертий гравець, 23%, сказав, що він «зіштовхувався з дискусіями про ідеологію переваги білої раси».

У звіті EGRN говориться, що більшість досліджень з ігор та радикалізації ресурсів не є актуальними.

Це поширення екстремізму в іграх схоже на те, що відбувається у соціальних мережах, таких як Facebook.

«Ми знаємо, що великі гігантські соціальні мережі, такі як Google, Facebook, Twitter, мають особливі групи боротьби з тероризмом, які працюють над цим день у день», – сказав Ньюхаус. «Ми також знаємо, що у відеоігор просто часто немає ресурсів, спеціально для спостереження за групою боротьби з тероризмом, або немає досвіду, необхідного для цього».

Розробники Roblox стверджують, що вони абсолютно нетерпимі до екстремістського контенту будь-якого роду у своїй грі.

«Через швидкі та попереджувальні кроки, які ми робимо, екстремістський контент надзвичайно рідко зустрічається на нашій платформі. Тому для більшості користувачів, спільнот Roblox, не шукають такий контент, дуже малоймовірно, що вони зіткнуться з ним».

Ремі Малан, віцепрезидент з перевірки довіри та безпеки у Roblox

У Discord також заявили, що дотримуються політики абсолютної нетерпимості до дискримінації та примусу до екстремізму будь-якого роду.

«Коли ми стикаємося з такою активністю, ми вживаємо негайних заходів, включаючи блокування користувачів та відключення серверів, а також взаємодію зі структурами, коли це необхідно».

Представник Discord

Исследователи создали предсказательную модель, которая идентифицирует аккаунты экстремистов в социальных сетях еще до публикации постов


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: