Новини IT-бізнес 25.07.2023 о 09:43 comment views icon

Ubisoft відповіла на критику політики видалення неактивних акаунтів — є цілих чотири критерії відповідності

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Після нової хвилі скандалів, яку спровокував користувач Twitter @PC_enjoyer, представники Ubisoft дали коментар для The Verge. Публікуємо повністю.

Протягом багатьох років ми виконуємо видалення облікових записів відповідно до вимог GDPR (стаття 5.1.e про зобов’язання обмежити період зберігання даних). Наша політика відповідає юридичним вимогам і стандартам галузі. Це також допомагає захиститися від шахраїв.

Видалення акаунтів проходить за суворою процедурою. Мають збігтися 4 критерії:

  • Активність в іграх із моменту створення акаунту.
  • Наповнення бібліотеки облікового запису. Якщо вона містить придбані ПК-ігри, він не підлягає видаленню.
  • Тривалість бездіяльності облікового запису. Це час останнього входу в нашу екосистему, в тому числі до ігор Ubisoft на інших платформах, як-от Steam. На практиці жодного разу не видалялися облікові записи, що були неактивні менше 4 років.
  • Наявність прив’язаної до акаунту активної підписки.

У користувача в будь-якому випадку буде 30 днів, протягом яких йому відправлять 3 електронні листи з пропозицією відновити активність облікового запису.

Цікавими в заяві є два пункти: перший про безпеку акаунтів із придбаними ПК-іграми (чомусь саме ПК, про консольні ігри мова не йде) і про ігри Ubisoft на інших платформах, якщо грати через Steam, то проблема так само не повинна виникнути.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: