Новости

У Києві встановили першу захисну систему зупинки громадського транспорту, пілотний проєкт коштував місту 400 тис. грн (в столиці 2770 зупинок)

У Києві встановили першу захисну систему зупинки громадського транспорту, пілотний проєкт коштував місту 400 тис. грн (в столиці 2770 зупинок)

Київська міська державна адміністрація повідомила, що в столиці презентували пілотний проєкт зі встановлення захисної системи для зупинок. Перша така система встановлена на Великій кільцевій, де таксист нещодавно «влетів» у зупинку громадського транспорту і вбив двох людей.

«Ми встановили першу в Києві систему захисту зупинок громадського транспорту від тарану автомобілем, – зазначив Костянтин Усов. – Це 30-тонна конструкція з армованим фундаментом і 11-ма антитаранними оцинкованими болардами з товщиною стінок у 16 мм. За даними виробника, вона здатна зупинити удар легкового авто вагою до 3,5 тонни на швидкості 80 км/год, і вантажівки до 7,5 тонни – на швидкості до 50 км/год».

За словами Костянтина Усова, вартість цього пілотного проекту – понад 400 тис. грн разом із монтажем. При цьому він зауважив, що пілотні проєкти завжди дорожче системної роботи і великої закупівлі, тож в КМДА сподіваються на здешевлення через опт.

Як розповів Костянтин Усов, усього в Києві налічується 2770 наземних зупинок громадського транспорту, і люди на них мають бути захищеними від ДТП.

Комплексна програма захисту має початися з зупинок на магістралях безперервного руху, продовжитися на магістралях регульованого руху, і завершитися на внутрішніх дорогах та в центрі міста. При цьому, за його словами, місто не планує витрачати ресурси платників податків без доказів ефективності системи.

Курс
Recruitment
Станьте професіональним IT-рекрутером та заробляйте $1800 вже через два роки
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Recruitment

«Перш ніж масштабувати програму на все місто, ми очікуємо від українських виробників не тільки комерційних пропозицій та презентації своїх технологічно-виробничих потужностей, а й доказів ефективності системи у вигляді проведених за європейськими правилами краш-тестів з легковими та вантажними авто», – заявив заступник голови КМДА.

Нагадаємо, що раніше в КМДА оцінили повний переход Києва з маршруток на автобуси в 15 млрд грн. Також КМДА запропонувала киянам надавати пропозиції щодо оптимізації дорожнього руху, які будуть враховувати інтереси пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.

Джерело: КМДА


Завантаження коментарів...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: