Новости Новости 22.01.2021 в 19:38 comment

У 2020 році Укрзалізниця реалізувала понад 19 мільйонів квитків, з них 66% — онлайн

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

У 2020 році 12,9 мільйона залізничних квитків або 66 % від загальної кількості реалізованих проїзних документів пасажири Укрзалізниці придбали через інтернет, повідомили в пресслужбі оператора.

Загалом минулого року Укрзалізниця реалізувала понад 19 мільйонів квитків, з яких 3 мільйони пасажири повернули. На цей показник вплинули карантинні обмеження в березні-травні 2020 року й подальше введення «червоних зон» з червня 2020 року та, як наслідок, зупинка залізничного сполучення.

Для порівняння, впродовж 2019 року Укрзалізниця реалізувала через онлайн-сервіси 30,4 мільйона квитків, що складає 57% від загального обсягу.

На минулому тижні компанія запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків, який має посприяти подальшому збільшенню частки продажу проїзних документів онлайн. За першу добу роботи чат-ботом скористались 17 тис. клієнтів.

Також днями стало відомо про чергове підвищення цін на квитки Укрзалізниці — до кінця 2021 року вони подорожчають на 20%.

До кінця 2021 року квитки Укрзалізниці подорожчають на 20% — Криклій радить купувати завчасно зі знижкою

Онлайн-курс "Бренд-менеджмент" від Laba.
Розберіться в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією.Дізнайтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача.
Детальніше про курс


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: