Огляди Ігри 13.03.2023 о 17:00 comment views icon

Передогляд Dead Island 2: враження після 11 годин проходження

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg

Артем Лисайчук

Автор статей та оглядів

Передогляд Dead Island 2: враження після 11 годин проходження

Розділ Ігри виходить за підтримки?

На початку березня журналістам дали можливість пограти у повну версію Dead Island 2. Це був практично релізний білд, тобто повністю готова гра з усіма завданнями, активностями, ресурсами тощо. Навіть збереження цієї версії працюватимуть з релізною версією гри. Нам дозволили проходити лише до певного місця і заборонили робити скриншоти та записувати відео, тож усі ілюстрації в цій статті були надані розробниками (або зроблені з відео).

Зате обрати можна було будь-кого з персонажів та виконувати усі другорядні завдання, ходити куди завгодно і робити, що завгодно. На детальне споживання дозволеного контенту я витратив близько 8 годин, це приблизно 20% загального завершення гри (сюжет, усі другорядні завдання, збір предметів, креслень і т.д.). Також ми мали прямий зв’язок з розробниками через Discord.

У цьому тексті я поділюся загальними враженнями після перших годин грання, а більш детальний розбір залишу на повноцінний огляд після релізу гри.

М’ясорубка

Почну з того, що неочікувано для мене гра сподобалась. Першу годину було дещо незрозуміло яка основна ідея Dead Island 2, яке тут місце посідають зомбі та взагалі як у це гратися. Та дуже швидко освоївся, гра почала підкидати різні можливості по винищенню неживих, у тому числі з використанням оточення та фізики та грати стало весело.

Зброї багато на будь-який смак, є швидка, є повільна, ріжуча, колюча, яка розмазує зомбарів по усій підлозі та навіть вогнепальна. Але по сюжету я до неї не дійшов. Ще є ключка для гольфу, якщо ви розумієте, про що я.

Кожний тип зброї можна по-різному модифікувати. Є покращення які наділяють певним ефектом, наприклад вогнем чи електрикою, також в залежності від рідкісності зброї є можливості додати певну кількість перків, кожний з них дає бонус і штраф, наприклад збільшує пошкодження, але послаблює зносостійкість.

Онлайн-курс UI/UX designer від Mate academy.
Навчайтесь на онлайн-курс повного дня UI/UX designer та легко заходьте в IT! Допомагаємо з працевлаштуванням!
Отримати знижку на курс

Що приємно, навіть якщо улюблена зброя повністю зламається, її можна відремонтувати біля найближчого станка, на ньому ж здійснюється встановлення модифікацій та підвищення рівня зброї, який трохи збільшує усі параметри знаряддя.

У грі є скрині сховку, яка є біля торговця і які зустрічаються на місіях. В них можна перекласти непотрібну зброю для подальшого продажу і доступ до цієї скрині мають усі ваші персонажі. Таким чином можна передавати знайдену потужну зброю іншому персонажу який до неї ще не дістався, але для збереження балансу герой мусить дорости до рівня цієї зброї.

Зомбі є кілька класів та видив, але головна фішка, якою дуже пишаються розробники, це детальне відтворення людської, тобто зомбової, анатомії. Кожний удар, сильний чи слабкий, по мертвяку відриває шмат плоті, трощить кістки, відрізає кінцівки та все це з неймовірною деталізацією і ще й залежить від зброї у руках.

Навіть екран завантаження після смерті ілюстрований зомбі з якоюсь зброєю у тілі та відірваними шматками шкіри, м’язів та кінцівок. І я не знаю яким чином вдалося цього досягнути, але безпосередньо під час гри сприймається це не так бридко, як могло здатися по опису та скриншотам. Та й буду відвертим, після години грання воно вже не так сильно привертає увагу.

Ті, хто вижили

Сюжет простий, що насправді не є недоліком. На початку гри нас швидко знайомлять з усіма персонажами, ми обираємо когось одного і починаємо наш шлях до виживання та втечі з міста. Що трапилось з іншими персонажами та чи взагалі ми їх зустрінемо впродовж сюжету поки невідомо.

Онлайн-курс UI/UX designer від Mate academy.
Навчайтесь на онлайн-курс повного дня UI/UX designer та легко заходьте в IT! Допомагаємо з працевлаштуванням!
Отримати знижку на курс

Головні герої не просто різні скіни одного персонажа, усі вони особистості, які по різному реагують на оточення та мають свою мотивацію вибратися з цього пекла (окрім як банально вижити). Глобально це нічого не міняє, але створює відчуття, що розробники постаралися, а вони справді постаралися, це відчувалося впродовж усього мого проходження.

Важливо, змінити персонажа під час проходження не можна, тільки почати нову гру з іншим, хто вижив. Під кожного персонажа є окремий слот, і навіть з запасом, тож можна по годині пограти за кожного, а потім повернутися до улюбленого і продовжити з місця, на якому зупинилися.

Дозволену частину гри (це десь вісім годин)  я проходив за персонажку з максимальним рівнем Спритності, але мінімальним показником Міцності, після чого ще кілька годин пограв за персонажа з протилежними показниками цих параметрів і принципової різниці я не помітив.

Звичайно є відчуття, що герой дещо інакший, але дуже швидко на це перестаєш звертати увагу. Можливо на пізніх етапах гри, коли різниця у параметрах буде більш суттєвою, персонажі будуть справді відрізнятися у кількості життя, витривалості чи спритності, але поки ця відмінність не суттєва.

Система Навичок персонажа реалізована через картки. Всього чотири групи, в кожній можна обрати кілька карток, які так чи інакше покращують шанси на виживання. Деякі Картки унікальні для окремих персонажів, а деякі з різних груп працюють лише в парі.

Наприклад, картка категорії Виживання «Розбитий м’яч» послаблює зомбі після удару, але вона працює лише в парі з карткою «Удар в польоті» з категорії Здібності. Картки дають за виконання місій, а також їх можна знайти у різних місцях на локаціях.

Навіть на початку гри карток було достатньо, аби підібрати білд для мого стилю грання та параметрів персонажа, а розробники вже обіцяють ледве не сотню карток, тож у перспективі комбінацій може бути безліч.

(не)Живий світ

Схили Голлівуду дуже гарні, різноманітні та поділені на окремі локації. З доступних регіонів лише Беверлі-Гіллз є відносно відкритим з кількома вуличками, інші більш прямолінійні.

На кожній локації є кілька точок цікавості та другорядні завдання, які відкриваються поступово. Одразу хочу заспокоїти, гра не намагається косплеїти Assassins Creed і активностей тут в міру, а кожне побічне завдання могло б бути частиною основного сюжету.

Оскільки місце події — Голлівуд, то й населення тут відповідне: актори, музиканти, блогери та представники богеми. Другорядних персонажів зустрічалося всього кілька, але всі вони дуже колоритні та запам’ятовуються. Сетинг відпрацьований якщо не ідеально, то максимально наближений до цього рівня.

Технічно гра виконана на пристойному рівні. У мене лише раз траплялося, що зомбі з’явився перед носом і це було після завантаження з контрольної точки. У когось  неможливо було використати зброю допоки не замінити її в слоті іншою, у когось зникали субтитри (італійською). Нічого критичного, що б не поправили до виходу гри, але навіть у такому стані гра не вилітає, не збоїть, і не гальмує.

Dead Island 2 працює на Unreal Engine 4, тож болячка ПК-версій останніх років — компіляція шейдерів (Shader Compilation) нікуди не зникла. При першому виході на локацію час від часу виникають «статери» незалежно від потужності вашої системи, але при поверненні на локацію чи грі за іншого персонажа, все буде добре.

Ще одна проблема, не стільки гри, скільки Windows та його невміння розпізнавати DualSense. Лише Steam зробив підтримку геймпадів Sony, з іграми інших сервісів (EGS, Uplay, EA App) доводиться шаманити зі сторонніми застосунками (DS4Windows) які маскують контролери під маніпулятор Х360. Добре, що в самій грі можна обрати розкладку під усі сучасні геймпади.

Також в деяких моментах інтерфейс гри не на 100% адаптований для ПК, про що я написав розробникам і можливо у фінальній версії щось з цього поправлять. Насправді це дрібниці, але загалом раджу грати з контролери, так набагато зручніше.

Найважливіше, що потрібно зрозуміти, це не Dying Light, це інша гра зі своїм ігроладом та пріоритетами. Головний висновок який я для себе зробив: якщо раніше мені було все одно на цю гру, я її навіть не чекав, то тепер із задоволенням продовжив би в неї грати.

Розділ Ігри виходить за підтримки?

Компанія LG Home Entertainment є визнаним новатором в галузі телевізорів і аудіовідеосистем. LG пропонує покращений досвід домашніх розваг завдяки відзначеним нагородами OLED-телевізорам і телевізорам QNED LED на інноваційній платформі WebOS Smart TV. Прагнучи надати споживачам першокласний користувацький досвід, вся продукція LG для домашніх розваг розроблена з урахуванням екологічної стійкості, починаючи від виробництва і закінчуючи утилізацією.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: