Покоління, народжене між 1946 та 1964 роками, або бумери, рідше зберігають дані своїх кредитних карт в онлайн-сервісах та менш схильні до використання однакових паролів на різних акаунтах.
Згідно з дослідженням Yubico, всього 20% бумерів схильні до дублювання паролів для кількох облікових записів, тоді як інші покоління демонструють удвічі вищі показники: міленіалиМіленіали (Покоління Y) — покоління, народжене з 1981 по 1996 роки. (47%), зумери
Зумери (Покоління Зет) — люди, які народилися між 1997—2012 роками. (39%) та покоління X
Генерація X (покоління X, люди X) — точні демографічні межі не визначені, однак переважно вислів стосується осіб, що народилися між 1963—1975 роками. (38%).
Дані своїх кредитних карт в онлайн-сервісах зберігають всього 19% бумерів, 33% зумерів, 37% міленіалів та 34% покоління X.
Дослідники кажуть, що ключовим фактором для такої розбіжності є невпевненість у собі. Люди з часів бебі-буму не завжди впевнені, що натрапили на шахраїв в онлайн-магазині — і це 42%. Тоді як у зумерів подібний показник складає 23%, у міленіалів — 29%, а у людей X — 30%.
Водночас багатофакторну автентифікацію найчастіше використовують саме зумери й покоління X — 59% і 55% відповідно. Але бумери в цьому все ще переважають міленіалів — 53% проти 48%.
Участь в опитуванні взяли 2000 людей у США та Великій Британії.
Зумери у захваті від ChatGPT, тоді як люди X та бумери «побоюються» чатботів
Джерело: The Next Web
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: