Новини IT-бізнес 13.03.2024 о 09:44 comment views icon

Epic Games стягуватиме по $1850 на рік з розробників, які використовують Unreal Engine не для ігор

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Тиждень ШІ на ITC.ua за підтримки

На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.

Epic Games анонсувала нову схему ціноутворення для розробників, які створюють неігрові продукти з використанням рушія Unreal Engine. Компанія стягуватиме річну підписку «за місце» в розмірі $1850. Термін «на місце» фактично означає «людина, яка використовує програмне забезпечення». Ці зміни набудуть чинності з випуском Unreal Engine 5.4 наприкінці квітня.

Хоча Unreal Engine відомий насамперед як інструмент для розробки ігор, він регулярно використовується в різноманітних галузях промисловості, на що й орієнтована ця схема ціноутворення. Отже, сплачувати $1850 повинні будуть компанії, які створюють лінійний контент, як-от телешоу та фільми, або розробляють автомобільні інформаційно-розважальні платформи чи атракціони в тематичному парку. Наразі Epic Games не заробляє на більшості цих користувачів, оскільки кінцеві продукти не є, як сказав Суїні минулого року, «такими, що приносять роялті».

Щорічна плата надає цим користувачам доступ до самого Unreal Engine, інструменту візуалізації в реальному часі Twinmotion і програмного забезпечення 3D-моделювання RealityCapture. Однак організації можуть придбати окремі ліцензії для кожного з цих продуктів. Twinmotion коштуватиме $445  на рік, а RealityCapture – $1250 на рік.

Разом з тим передбачені деякі винятки. Компанії, які мають річний валовий дохід менше $1 млн, не повинні будуть платити комісію. Те саме стосується студентів, викладачів та любителів. Компанії, які розробляють плагіни для Unreal Engine, можуть продовжувати використовувати ПЗ безкоштовно, але Epic скорегує частку доходу.

Розробники ігор і надалі матимуть безкоштовний доступ до Unreal Engine, сплачуючи лише 5% роялті за створене програмне забезпечення, яке приносить понад $1 млн валового доходу за весь період. У 2020 році компанія Epic збільшила поріг безплатного використання з $50 тис. до $1 млн.

Джерело: Engadget

Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: