Новини Технології 27.09.2022 о 16:16 comment views icon

Peugeot e-208 2023 року — ще більша потужність та витривалість у знайомій компактній «обгортці»

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Заступник головного редактора, керівник відділу новин

Французький автовиробник Peugeot представив нове (третє) покоління електричного хетчбека e-208 — одного з найяскравіших представників свого класу та найпопулярніших моделей в Європі. Якщо стисло, електричний суперміні отримав те саме «начиння», що й «більший брат» e-308.

Щодо конкретики, дизайн фактично не змінився, а всі головні покращення зосереджені всередині. Наприкінці минулого року суперміні Peugeot e-208 отримав суттєву надбавку до запасу ходу — показник зріс на 6,5% або 22 км в абсолютних величинах. Тепер же французький автовиробник вирішив піти ще далі у цьому напрямку та «запхав» у компактний хетчбек апаратну базу від нещодавно анонсованого e-308.

Серце Peugeot e-208 2023 року — потужніший електродвигун, який видає 156 кінських сил (115 кВт), що на 20 к.с. (15 кВт) більше, ніж раніше. Крутний момент складає ті самі 260 Н·м, що у попередника. Ніякої конкретики про динаміку розгону поки немає та, ймовірно, новий Peugeot e-208 виявиться трішки спритнішою за попередника, якому потрібно було 8,1 секунди на розгін від 0 до 100 км/год.

Також стильний французький суперміні отримав новий 400-вольтовий акумулятор з корисною ємністю 48,1 кВт•год (повна — 51 кВт•год). Це додаткові 10,5% до витривалості — на одному заряди «малюк» здатен подолати близько 400 кілометрів (за вимірювальним циклом WLTP). підтримується зарядка потужністю до 100 кВт — в цьому випадку батарея заряджається від 20% до 80% за 25 хвилин. На вибір є три режими водіння (Eco, Normal і Sport) та два режими рекуперативного гальмування.

Однією з головних корисностей Peugeot e-208 2021 року став тепловий насос, який працював разом із датчиком вологості, розташованим у верхній частині лобового скла. У новій моделі виробник також впровадив кілька приємних дрібниць як-от 16-дюймові диски та шини з низьким опором коченню, а також оптимізації в коробці передач, які дозволять виграти додаткові кілометри за містом.

У салоні електромобіля — царство екранів, сенсорних та фізичних клавіш, що поєднуються з класичними елементами традиційного французького дизайну. Є основний дисплей в щитку приладів та додатковий на центральній консолі.

Курс UX UI для геймдеву.
Зрозумієш, як працює людський мозок, і впровадиш Design thinking у свою роботу — від ресерчу до прототипу й тестування. Забереш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для дизайну ігор.
Приєднатися

Peugeot називає e-208 найпродаванішим електромобілем європейського «В»-класу у 2022 році, та сподівається, що оновлена модель 2023 року допоможе зберегти високий попит. Серед ключових переваг виробник називає рекордно високу енергоефективність — середнє споживання становить лише 12 кВт•год на 100 км. Порівняно з оригінальною версією, випущеною наприкінці 2019 року, нова здатна долати на одному заряді на 17,65% більше та споживає на 15% менше енергії.

У продаж нове покоління Peugeot e-208 надійде у 2023 році, а от деталей щодо цін, на жаль, поки немає.

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: