Новини Софт 31.03.2024 о 16:32 comment views icon

ШІ-чатбот влади Нью-Йорку дає неправдиві відповіді щодо міських правил та діяльності бізнесу

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

ШІ-чатбот влади Нью-Йорку дає неправдиві відповіді щодо міських правил та діяльності бізнесу

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Загальновідома тенденція великих мовних моделей штучного інтелекту до вигадок, коли користувач запитує довідку. Не оминула вона й «штатний» чатбот влади Нью-Йорка, який дає неправдиві відповіді на важливі питання щодо місцевого законодавства та муніципальної політики.

У жовтні минулого року чат-бот “MyCity” у Нью-Йорку був запущений як пілотна програма. В оголошенні ChatBot рекламувався як спосіб для власників бізнесу зберегти час та гроші на отриманні миттєвої корисної та надійної інформації з понад 2000 вебсторінок NYC Business та статей на такі теми, як дотримання кодексів і правил, заохочення для бізнесу та уникнення порушень і штрафів.

Але було виявлено, що чат-бот MyCity надає небезпечну неправильну інформацію про деякі основні міські правила. Чатбот дає відверто невірну інформацію щодо оренди будівель у місті, оплати праці та норм робочого часу, а також про різні галузі міського господарства, як-от ціни на похоронні послуги, а також справи в інших сферах життя. При тому іноді чатбот давав і вірні відповіді на ті ж самі питання.

MyCity зараз перебуває у статусі бета-версії та повідомляє користувачам, що «іноді може створювати неправильний, шкідливий або упереджений вміст» і що користувачі «не повинні покладатися на його відповіді як заміну професійним порадам». Але на сторінці також зазначено, що вона «навчена надавати офіційну інформацію про бізнес Нью-Йорка» та є способом «допомогти власникам бізнесу скеровувати уряд».

Прессекретар Управління технологій та інновацій Нью-Йорка Леслі Браун каже, що бот «вже надав тисячам людей своєчасні та точні відповіді» і що «ми продовжуватимемо зосереджуватися на оновленні цього інструменту, щоб ми могли краще підтримувати малий бізнес».

Недавній матеріал Washington Post розповідав, що чатботи, інтегровані в основне програмне забезпечення для підготовки податків, надають випадкові, оманливі або неточні відповіді на багато податкових запитів. Подібні проблеми спонукають деякі компанії відійти від більш узагальнених чатботів до більш спеціально навчених моделей, які налаштовані лише на невеликий набір відповідної інформації. Американський регулятор FTC прагне отримати можливість притягувати власників чатботів до відповідальності за неправдиву або зневажливу інформацію.

Онлайн-курс "Фінансовий аналіз" від Laba.
Навчіться читати фінзвітність так, щоб ухвалювати ефективні бізнес-рішення.Досвідом поділиться експерт, що 20 років займається фінансами і їхньою автоматизацією.
Детальніше про курс

Внутрішній монолог: штучний інтелект навчили думати (а що, так можна було?)

Джерело: Ars Technica

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% українською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологій та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців. IT-компанія входить у групу компаній FAVBET.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: