Новини WTF 26.09.2023 о 18:05 comment views icon

Віцепрезидентка Єврокомісії про X / Twitter Ілона Маска — «найбільше джерело дезінформації щодо російської агресії проти України»

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Віцепрезидентка Єврокомісії про X / Twitter Ілона Маска — «найбільше джерело дезінформації щодо російської агресії проти України»

Європейський Союз закликав компанії Кремнієвої долини посилити пильність у боротьбі з «війною ідей» (або ж гібридною війною), яку веде росія, і назвав X Ілона Маска (колишній Twitter) найбільшим ринком збуту дезінформації. Віцепрезидент Європейської комісії Віра Юрова заявила, що платформи повинні протидіяти цьому напередодні національних та європейських виборів наступного року.

Віцепрезидентка Єврокомісії про X / Twitter Ілона Маска — «найбільше джерело дезінформації щодо російської агресії проти України»
Віра Юрова

Це багатомільйонна зброя масової маніпуляції, спрямована як на росіян, так і на європейців та решту світу. Великі платформи повинні враховувати цей ризик. Ми повинні очікувати, що Кремль та його агенти будуть активними перед європейськими виборами.

ЄС оприлюднив звіти про те, як кожна з найбільших технологічних компаній, включаючи Facebook Meta Platforms Inc., Google Alphabet Inc. і TikTok ByteDance Ltd., ведуть боротьбу з дезінформацією, передає Bloomberg. Більшість великих платформ погодилися працювати з ЄС над добровільним кодексом поведінки, який має на меті встановити галузеві стандарти для перевірки фактів та інших заходів. ЄС також реалізував пілотний проєкт, щоб оцінити масштаби проблеми.

X, колишній Twitter, є платформою з найбільшою часткою неправдивих або дезінформаційних постів. Пілотний проєкт також показав, що суб’єкти дезінформації мають значно більше підписників, ніж їхні колеги, які не займаються дезінформацією, і, як правило, приєдналися до платформи нещодавно.

Вона відзначила кілька кроків, зроблених платформами для боротьби з російським впливом. Компанія Google повідомила, що за перші чотири місяці цього року вона закрила понад 400 каналів, причетних до операцій російського впливу. Meta, своєю чергою, заявила, що розширила партнерство з перевірки фактів 22 мовами в ЄС.

Минулого місяця набув чинності новий закон ЄС, що регулює контент на платформах, під назвою «Закон про цифрові послуги». Юрова також зазначила, що наплив російської дезінформації особливо гостро відчувається в Словаччині, де в суботу відбудуться вибори.

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

Словаччина була обрана як країна, де існує сприятливий ґрунт для успіху російських прокремлівських військових наративів. Вибори цього тижня стануть випробуванням, оскільки стосунок до російської війни в Україні є лінією розколу.

— сказала Юрова, додавши, що Facebook і Google під тиском ЄС зробили певні кроки для посилення своїх зусиль у боротьбі з фейковою інформацією.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: