Клієнти інтернет-провайдера «Ланет» зіткнулися з проблемою з доступом до мережі. Користувачі з різних районів Києва повідомляють про відсутність інтернет-доступу.
Крім того, спостерігаються також проблеми в роботі сайту провайдера. Він завантажується дуже повільно, а при спробі зайти в кабінет користувача виникає помилка 502 Bad Gateway. Разом з тим неможливо здійснити дзвінок на контактний номер провайдера.
Дехто з користувачів повідомляє, що у відповідь на звернення до служби технічної підтримки провайдер повідомляє про виникнення масової неполадки.
«Наші співробітники уточнюють ситуацію. Постараємось налагодити роботу якомога скоріше. Перепрошуємо за тимчасові незручності», – відповідає служба підтримки.
Що саме стало причиною масової неполадки, наразі не повідомляється.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: