В четвер велика кількість користувачів американського оператора мобільного зв’язку AT&T стикнулася з проблемами при спробі здійснити виклики, посилання повідомлень та звернень до екстрених служб. Проблеми зі зв’язком спостерігаються у великих містах США, включно з Сан-Франциско.
Згідно з даними Downdetector, близько 8:15 ранку за східним часом (15:15 за Київським часом) було зареєстровано понад 73 тис. інцидентів, і збій триває щонайменше 5 годин.
AT&T повідомила, що деякі її клієнти зіткнулися з перебоями, і вона «терміново працює» над відновленням обслуговування.
«Ми заохочуємо використовувати Wi-Fi-телефонію, доки послуга не буде відновлена», – йдеться в повідомленні.
Збій вплинув на здатність людей зв’язуватися зі службами екстреної допомоги за номером 911. Відповідні заяви опублікували пожежні служби та департаменти поліції.
Ба більше, зі збоями в роботі стільникового зв’язку зіткнулися користувачі всіх великих операторів в США. За даними Downdetector, проблеми також спостерігаються у клієнтів Verizon, T-Mobile та UScellular. Отже, проблема має глобальний характер, а не обмежується одним оператором AT&T.
Хоча T-Mobile і Verizon заявили, що їхні мережі працюють нормально, а збій потенційно пов’язаний зі спробами клієнтів підключитися до інших мереж.
Джерело: reuters
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% українською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологій та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців. IT-компанія входить у групу компаній FAVBET.