Новини Ігри 02.02.2025 о 20:45 comment views icon

Зменшення затримки в іграх NVIDIA Reflex 2 працюватиме лише на RTX 50, а згодом з’явиться на попередніх відеокартах

author avatar

Андрій Русанов

Автор сайту

Зменшення затримки в іграх NVIDIA Reflex 2 працюватиме лише на RTX 50, а згодом з’явиться на попередніх відеокартах
Ілюстрація NVIDIA Reflex 2 Frame Warp / NVIDIA
Розділ Технології виходить за підтримки

Технологія зменшення затримки введення в іграх NVIDIA Reflex 2 початково буде доступною лише на RTX 50. NVIDIA не казала про це у презентації, але про це йдеться у документі.

Відповідно до розділу Reflex Frame Warp поширених запитань NVIDIA, технологія підтримуватиметься лише відеокартами Blackwell під час запуску, на настільних комп’ютерах та ноутбуках з новим драйвером NVIDIA 570+. NVIDIA підтверджує, що Reflex 2 буде доступною на попередніх відеокартах RTX, але лише у майбутніх оновленнях.

Зменшення затримки в іграх NVIDIA Reflex 2 працюватиме лише на RTX 50, а згодом з’явиться на попередніх відеокартах
Фрагмент FAQ / NVIDIA

NVIDIA Reflex 2 — нова версія функції Reflex, котра оновлює кадр відповідно до введення мишею. Перша версія Reflex дозволяє центральному процесору створювати кадри лише тоді, коли графічний процесор готовий їх обробити.

Зазвичай кадри накопичуються для обробки графічним процесором у ресурсомістких іграх. Reflex зменшує затримку їхнього виведення спрощенням конвеєра, але Frame Warp у Reflex 2 працює надсилає кадр від CPU, беручи до уваги рухи миші. Потім Reflex 2 трансформує кадр з центрального процесора у кадр, оброблений відеокартою з урахуванням оновленого положення камери. А за допомогою методу Inpainting технологія прогнозує кінцевий кадр без великої затримки.

Зменшення затримки в іграх NVIDIA Reflex 2 працюватиме лише на RTX 50, а згодом з’явиться на попередніх відеокартах
Схема роботи Reflex 2 / NVIDIA

NVIDIA стверджує, що Reflex 2 майже вдвічі швидша у введенні та зменшує затримку до 75% порівняно з роботою конвеєра. Теоретично Reflex 2 має працювати на попередніх відеокартах RTX, але потрібно, щоб NVIDIA увімкнула підтримку.

NVIDIA представила DLSS Smooth Motion, DLSS Override та нову Super Resolution, яка споживає на 30% менше — частина функцій доступна на RTX 20xx

Джерело: Wccftech

Розділ Технології виходить за підтримки

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: