Статті Статті 21.11.2023 о 10:00 comment views icon

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/08/photo_2022-09-30_11-43-02-e1664550777584-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/08/photo_2022-09-30_11-43-02-e1664550777584-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/08/photo_2022-09-30_11-43-02-e1664550777584-96x96.jpg

Дмитро Спасюк

Автор статей та оглядів

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

В цій аналітично-критичній статті розглянемо найважливіші ляпи голлівудських блокбастерів, порушення логіки, правил та законів, які придумали сценаристи. Часто буває, що франшизи знімають різні режисери, сценаристи та студії, і навіть в окремих стрічках можна знайти ляпи, які наче натякають, що творцям кіно начхати на логіку і своїх глядачів. Мовляв, менше потрібно думати, а більше дивитись на графічні ефекти і вибухи. Нумо розбирати такі моменти.

Важливо! Усі «придирання» стосуються виключно видуманих правил і законів, які фігурували раніше у фільмі, а не реальних фізичних властивостей чи логіки справжнього світу.

Залізна людина з картону

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

В самій назві фільму криється ключове слово, яке буде пізніше проігноровано сценаристами. З надпотужного та міцного костюму «залізна» людина перетворилася на «картонну». Це неабиякий плювок в обличчя фанатам і всім уважним глядачам.

Залізна людина – могутній герой, дороблений костюм якого з початку глядачам показали майже невразливим до фізичних пошкоджень. Ще в першій частині 2008 року випуску фанати коміксів споглядали, як пряме попадання з гармати та падіння з чималої висоти майже не робить шкоду костюму і його оператору – Тоні Старку. Людина залишалася повністю неушкодженою, а броня лише трохи подряпалася.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

В третій частині фільму все змінилося до непізнаваності. Костюм, здавалося б, мав стати значно досконалішим, та він перетворився на дешеву бляшанку, яка розлітається від удару об вантажний автомобіль, наче це костюм з Aliexpress.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Впродовж усього фільму залізні солдатики ганьбили честь оригінального фільму, розвалюючись від ударів кулаками під час боїв з мутантами. Сценаристи вирішили перетворити одного з найкращих супергероїв на безпорадного слабака і все через те, що забули про фізичні властивості вигаданого костюма.

Віжен – герой-нікчема

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Цей персонаж повинен був стати унікальним і могутнім героєм, але його опустили на саме дно в наступних фільмах заради того, щоб вкладатися в дитячий і безглуздо написаний сценарій «Війни нескінченності».

Віжен вперше з’являється в фільмі «Месники: Ера Альтрона». Він повинен був стати новим тілом для навіженого штучного інтелекту, але провівши шаманську процедуру зі своїм молотом та скіпетром Локі, Тор створив дещо унікальне – нового супергероя, який став на бік команди захисників Землі.

Відразу його показують сильним, швидким, здатним підняти молот Тора. Він має всі найкращі властивості, може літати, невразливий до пошкоджень та отримав ще багато чого в подарунок від сценаристів.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

У фільмі «Перший месник: протистояння» сценарій показує цього андроїда неймовірно сильним. Віжен ледь не убиває Роуді в бронекостюмі ледь-ледь зачепивши його променем. В могутності цього персонажа ніхто не сумнівався, всі чекали, як він буде себе реалізовувати та показувати в наступних фільмах, та не сталося.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Фільм «Месники: Війна нескінченності» опустив Віжена на саме дно і втоптав його в болото.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Колись могутній персонаж без жодних пояснень і явних причин став нікчемним слабаком і боягузом, якого майже три години лупцюють, змушують тікати і потім таки знищують здеградованого робота.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Зі сторони сценаристів було дуже дивно не зробити хоча б якесь пояснення для глядачів, чому сталося саме так. Фанати найпопулярнішої франшизи явно були розчаровані таким ходом, адже це справді ще один плювок в обличчя глядачам.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Подорожі в часі без машини часу

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Стрічка «На межі майбутнього» заробила успіх завдяки цікавій концепції із перезавантаженням часу, а точніше дня, тому багатьом нагадала відеоігри з одним збереженням. Фільм досить хороший і заслуговує уваги, але кінцівка абсолютно ідіотська і не піддається виправданню.

Щоб зрозуміти абсурдність всього потрібно коротко ознайомити читачів з сюжетом. Отже, на Землю напали прибульці. Агресивні, швидкі, розумні, сильні, а ще вони мають машину часу та відмотують його назад, щоб уникнути допущених помилок.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Раса прибульців має унікальну структуру, схожу на рій. Серед великої кількості звичайних осіб є унікальні «Альфи» та головний «Омега». Велика істота «Омега» перемотує час назад, коли помирає «Альфа». Під час бою головному персонажу вдалося зустріти Альфу на полі битви та поранити прибульця. Все сталося так, що кров Альфи попала на протагоніста і він отримав міцний зв’язок з Омегою, як Альфа.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Щоразу, коли він помирав, Омега перезавантажувала день. Саме це дозволило герою отримати тактичну перевагу, знайти та знешкодити Омегу. Безліч невдалих спроб прорватися в масовій бійні призвели до того, що персонаж Тома Круза ідеально вивчив поле битви і пройшов його, наче чемпіон зі швидкісного проходження відеоігор.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Під кінець фільму йому вдається вбити Омегу, але ціною власного життя. Отже, прибульці більше не мають машини часу і не здатні повернути день назад. Протагоніст мертвий, а людство отримало шанс на перемогу. Та сценаристи начхали на власні правила і вирішили повернути день назад, але вже без Омеги, що цілком перекреслює всю ідею фільму.

Таран зі швидкістю світла

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Гіперпростір – важливе слово у серії фільмів «Зоряні війни», адже чимала частина франшизи розповідає про космічні подорожі зі швидкістю, яка перевищує швидкість світла. Саме це дозволяє героям космічної казки пересуватись по всій галактиці та демонструвати глядачам найрізноманітніші світи.

Справжні фанати франшизи добре знають, що собою представляють такі двигуни і можуть довго розповідати про видумані принципи роботи видуманої техніки. Не будемо заглиблюватися надто в цю тему, адже щоб зрозуміти абсурдність нової трилогії Disney достатньо згадати старі фільми, а також ті частини, які притримують канонів.

В одному з найкращих фільмів франшизи «Бунтар Один. Зоряні Війни: Історія» було показано, що трапляється в таких випадках. При спробі перейти в гіперпростір невеличкий кораблик розмазався об космічний крейсер, не завдавши йому серйозної шкоди. Це вписується в концепцію Зоряних Війн і виглядає цілком логічним в цьому казковому всесвіті.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

То чому в другому фільмі нової трилогії глядачів змусили дивитись на те, що не піддається поясненню, навіть у вигаданому всесвіті, який вони самі (насправді не вони, а Джордж Лукас) придумали? Причинами цьому стали лінь, відсутність нових ідей та небажання переглядати попередні фільми, щоб зрозуміти суть своєї казки значно глибше.

Маленький кораблик на швидкості світла протаранив величезних розмірів флагман, завдавши йому критичної шкоди. Велетенський корабель був зруйнований простим тараном. Така ефективна зброя руйнує канони цього видуманого всесвіту повністю перекреслює все, що бачили глядачі в усіх попередніх фільмах.

Ляпи голлівудських блокбастерів, або як сценаристи порушують власні правила

Не дивно, що стрічка «Зоряні війни: Останні джедаї» отримала жахливі оцінки, адже сценаристи або наживаються на старих і до дір обкатаних ідеях, які викликають відчуття дежавю, або створюють щось абсурдне нове. Так і сталося – порушення канонів, відсутність здорового глузду і байдуже ставлення до фанатів легендарної франшизи зробили свою справу.

Стаття з партнерськими посиланнямиЦей матеріал містить посилання на партнерів — це не впливає на контент та політику редакції, проте дає виданню можливості для розвитку.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: