Огляди Авто 05.02.2024 о 10:00 comment views icon

Тест-драйв Chevrolet Menlo: китайсько-американський електрокар за $20 000

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Chevrolet Menlo: китайсько-американський електрокар за $20 000

Здається, тема електромобілів з китайського ринку в Україні просто невичерпна. Ось черговий приклад – електрокар Chevrolet Menlo. Що це за модель? Які особливості конструкції? Як почувається на дорозі? Зараз все розповім!

Кросовер, хетчбек, універсал? Все разом?

Перше питання, що постає навколо електромобіля Chevrolet Menlo – визначення його типу кузова. Адже тут перетинаються геть різні риси. Ось загальний видовжений силует – це наче універсал. Проте для такого однозначного визначення не вистачає бокових віконець позаду – отже, виходить, це хетчбек. А якщо додати збільшений кліренс (160-165 мм в залежності від навантаження) та чорні пластикові накладки – це вже наче й кросовер.

Електромобіль Chevrolet Menlo поєднав в собі риси кількох типів кузовів. А також він поєднав в собі 4665 мм довжини, 1813 мм ширини, 1538 мм висоти; колісна база розтягнулась на 2660 мм – тобто, на чималі звиси кузова приходиться два метри від загальної довжини. Задня стійка даху доволі масивна та «глуха»: додаткового віконця тут немає. Колісні диски 17-дюймові, фари на основі LED-технологій. Зарядні порти GB/T розташовані окремо: один (для змінного струму) – в передньому крилі; другий (для постійного струму) – в передній частині, під хрестом-логотипом.

Отже, дизайн та формат кузова доволі оригінальний. Проте конструкція вже цілком звична для електромобілів такого класу. Маємо несучий кузов, переднє розміщення електромотора та передній привод, акумулятор встановлено знизу. Проте зверніть увагу, що зустрічаються різні версії електромобіля Chevrolet Menlo.

Адже він розпочинав свою кар’єру (дебют в 2019 році, старт продажів у 2020-му) з електромотором потужністю 110 кВт та акумулятором ємністю 52,5 кВт*год., що обіцяло до 410 км запасу пробігу. Проте вже у 2022 році з’явилась значно покращена версія електрокара Chevrolet Menlo: встановлено електромотор потужністю 130 кВт (177 к.с.) та акумулятор ємністю 61,1 кВт*год., що обіцяє до 518 км запасу ходу. Щоправда, це за доволі оптимістичним китайським стандартом замірів. А ось сторонні джерела кажуть про реальний запас ходу на рівні 425 км.

Конструкція Chevrolet Menlo звична та очікувана: несучий кузов, передній привод та розташування електромотора, акумулятор знизу. Лише звертайте увагу на конкретну версію електромобіля: «свіжі» модифікації мають більш потужний електромотор та збільшений акумулятор. До речі, для останнього заявлена система рідинного охолодження. Електромобіль пропонує вбудований зарядний пристрій потужністю до 7,2 кВт – тому на повну зарядку акумулятора від джерела змінного струму знадобиться мінімум 8,5-9 годин. На зарядку акумулятора 10-80% від станції постійного струму (DC) знадобиться пів години.

Курс UX/UI дизайнер сайтів і застосунків з Alice K.
Курс від практикуючої UI/UX дизайнерки, після якого ви знатимете все про UI/UX дизайн .
Реєстрація на курс

Всередині: вдосталь місця, але чимало зауважень до дрібниць

Аналогічно до конструкції, салон Chevrolet Menlo також доволі очікуваний. Тут вже немає експериментів, як з форматом кузова, проте є вдосталь місця попереду та позаду. До речі, в салоні все ж не полишають думки про кузов-універсал, адже профіль посадки типово «горизонтальний» легковий – витягнуті ноги, дах недалеко над головою. Проте завдяки чималим габаритам, місця вистачає.

Однак не вистачає уваги до дрібниць. Наприклад, передня панель має приємний «багатошаровий» дизайн, окремо встановлений блок «клімату», руки водія торкаються керма в сучасному стилі. Але матеріали використані доволі бюджетні, кермо не має шкіряного покриття. Інший приклад: на фірмових фотографіях салону Chevrolet Menlo бачимо оригінальну мультимедійну систему, проте на тестовому електромобілі вже була встановлена система на основі Android-планшета. Наче й має гарний вигляд, є українська мова, але скрипить під рукою та перекриває кнопку аварійної сигналізації.

Пішли далі: сидіння мають «шкіряне» оздоблення, але доволі пласкі за профілем. Сіли назад – й знайшли широкий диван на 2-3 людини, але лише один дефлектор вентиляції. Нарешті, зазирнемо в багажник: він доволі просторий (433 літри), передбачена бокова ніша, знизу є органайзер – ну хоча б тут без зауважень.

Салон Chevrolet Menlo, на перший погляд, доволі приємний, але при детальному знайомстві викликає питання: не вистачає зручностей та опрацювання у дрібницях. Але, дякувати, вистачає запасу простору та розміру багажника.

Коли головне динаміка та комфорт

Саме так: динамічні прискорення та комфорт підвіски є головними рисами характеру електромобіля Chevrolet Menlo. А решта вже нюанси.

Курс UX/UI дизайнер сайтів і застосунків з Alice K.
Курс від практикуючої UI/UX дизайнерки, після якого ви знатимете все про UI/UX дизайн .
Реєстрація на курс

Приємний швидкий старт з місця, відчутне нерозривне прискорення, втискування в спинку сидіння, навіть бувають пробуксовування на холодному зимовому асфальті – й ось електрокар Chevrolet Menlo приємно дивує своєю динамікою. Причому такі прискорення можливі не лише з місця, але й на ходу, як мінімум на міських швидкостях. Та навіть за ЕСО або звичайного режиму руху; а у режимі SPORT у двигуна наче ще додається +10% потужності.

Все це супроводжується гарним комфортом підвіски. Електромобіль Chevrolet Menlo їде м’яко, він наче плавно похитується на нерівностях, намагається максимально їх компенсувати та заокруглити. І ось тепер нюанс – звісно, така м’яка підвіска, помножена на дещо збільшений кліренс кузова, призводить до помітних кренів у поворотах.

Або ось ще нюанс: кермо має середню гостроту та доволі легке – електромобіль Chevrolet Menlo наче налаштовує на розслаблений стиль руху. В чому допоможе й 3-ступенева рекуперація. Причому (ще нюанс) інтенсивність спрацювання залежить від обраного загального режиму руху: в стандартному режимі налаштування рекуперації ще дозволяють плавний накат, а ось в ЕСО-режимі рекуперація вже спрацьовує до повної зупинки електрокара.

В характері Chevrolet Menlo визначальним є доволі потужний електромотор: думаю, заявлений час прискорення до сотні 7,4-7,9 секунди (в залежності від конкретної версії) та максимальна швидкість 170 км/год – цілком реальні. Поруч з важелем вибору напрямку руху встановлено перемикач інтенсивності рекуперації та кнопка MODE: режими руху впливають на відчуття за кермом та оформлення цифрової 8-дюймової панелі приладів. Хоча за будь-яких налаштувань останньої, мені все одно не вдалось знайти англійський варіант перекладу. Виробник електромобіля Chevrolet Menlo – спільний завод SAIC-GM.

Підсумки: чи вартий уваги Chevrolet Menlo?

Пам’ятаю, колись зустрічались електромобілі Volkswagen ID.4 Crozz або Honda M-NV – це були «електромобілі від Volkswagen та Honda, але зроблені на китайських заводах». Проте враження від Chevrolet Menlo інше: наче це від початку китайський електромобіль, який просто отримав відомий хрест Chevrolet.

Добре це чи погано? Все залежить від того, з чим порівнювати. Адже електромобіль Chevrolet Menlo відносно недорогий, його можна придбати приблизно за $20 тис. (плюс/мінус пару тисяч в залежності від конкретної версії та комплектації). І я чудово пам’ятаю інші китайські електромобілі за такі гроші – й це будуть вже BYD e2 або Dongfeng E11K, а не Volkswagen або Honda.

То ж якщо порівнювати з ними, то електромобіль Chevrolet Menlo звісно вартий уваги – та він просто на голову вищий за всіма ключовими показниками: за дизайном, потужністю, розміром акумулятора! Насправді, Chevrolet Menlo вартий уваги навіть для загального теоретичного вивчення – наскільки змінились пропозиція на ринку за ті самі гроші! Ось такі непрості, але цікаві висновки, про здавалося б простий електромобіль Chevrolet Menlo.

Chevrolet Menlo

Електромобіль надано – NEXT CAR


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: