Огляди Авто 04.09.2023 о 10:00 comment views icon

Тест-драйв Citroen C5 Aircross NEW: знайомий комфорт, новий дизайн

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Citroen C5 Aircross NEW: знайомий комфорт, новий дизайн

Останнім часом Citroen в Україні не запускає повністю нові моделі, проте вправно «підвозить» нові версії вже знайомих автомобілів. Місяць назад я розповідав про седан Citroen C4 Х, а сьогодні героєм матеріалу став оновлений кросовер Citroen C5 Aircross. Що змінилось? Які покращення принесли ці зміни? І скільки за це просять грошей? Зараз все розповім – у форматі п’яти найголовніших питань та відповідей про автомобіль.

То що змінилось?

Ззовні оновлений кросовер Citroen C5 Aircross впізнати дуже просто. Потрібно лише поглянути на його передню частину: загострені «двоповерхові» фари, повністю новий бампер, змінена решітка радіатора. Навіть у дрібницях все виконано цікаво – ось погляньте на смужку, що поєднує фари, та «насічки» всередині останніх.

Змін позаду вже менше. Фактично йдеться лише про ліхтарі: нова форма корпусу, видовжені прямокутні секції всередині. Бокові частини кузова й взагалі залишились без змін: хромована С-подібна лінія навколо вікон, широкі пластикові накладки по низу дверцят, чорні стійки даху. При огляді збоку звертаєш увагу лише на нові колісні диски.

Оновлений кросовер Citroen C5 Aircross – це знайомі форми кузова та розміри (довжина 4,5 метри, колісна база 2,73 метра), проте геть нова передня частина: бампер, решітка, фари. До речі, відтепер передня оптика завжди LED (на початку кар’єри Citroen C5 Aircross зустрічались звичайні фари-галоген у початкових комплектаціях), верхня частина має вказівник повороту, всередині є лінії-насічки. Серед інших змін – нові ліхтарі та колісні диски.

Добре, зовнішність зрозуміла; але які зміни в салоні?

Все залежить він комплектації, але якщо казати про максимальну – то найголовнішою зміною є повністю нова центральна консоль. Все починається з широкоформатного 10-дюймового дисплея, під яким розмістились нові витягнуті дефлектори вентиляції та блок сенсорних кнопок: підігрів сидінь, перехід в меню аудіо або «клімату», налаштування автомобіля тощо.

Опускаємось нижче – й бачимо нову центральну консоль. Замість оригінального Г-подібного важеля «автомату» тепер маємо невеличкий джойстик. Замість «шайби» зміни режимів руху – маємо звичайну кнопку перемикач. Наче стало простіше, але зміна органів керування дозволила виграти більше місця під ніші-кишені, а компонування всіх перемикачів виконано доволі логічно та зручно. Нарешті, ось переводимо погляд в зону керма – і бачимо змінену цифрову панель приладів: все також використано 12,3-дюймовий дисплей, проте інша графіка відображення інформації.

Курс-професія "Junior Data Analyst" від robot_dreams.
Комплексний курc для всіх, хто хоче опанувати нову професію з нуля.На прикладі реальних датасетів ви розберете кожен етап аналізу даних.
Програма курсу і реєстрація

А ось тепер поглянемо на задню частину салону автомобіля. Коротко: там майже нічого не змінилось. Можна сказати про нові матеріали оздоблення, можна сказати про сидіння Advanced Comfort другого покоління з додатковим шаром піни для м’якості посадки (та вони й раніше були м’які!), проте глобально в задній частині салону майже нічого не змінилось. Отже: маємо три окремі сидіння, які можна незалежно регулювати, маємо дефлектори вентиляції, маємо чудовий запас простору – це плюс; не маємо підлокітника та підігріва позаду – це мінус.

Всі зміни салону нового Citroen C5 Aircross зосереджені в передній частині: нова центральна консоль, новий 10-дюймовий дисплей, нова графіка монітора панелі приладів. Автомобіль й раніше пропонував гарний внутрішній простір для пасажирів – і зараз це ще раз відзначу. Об’єм багажника при стандартній 5-місній конфігурації салону складає 580-720 літрів в залежності від положення задніх сидінь. Передбачено двоповерхову підлогу та бокові ніші.

А що по техніці – двигуни, коробки? І як все це їде?

Технічна частина не змінилась: платформа ЕМР2 та несучий кузов, особливо м’яка підвіска з РНС-амортизаторами, турбодизелі під капотом (об’ємом 1,5 літра на 130 к.с. або 2,0 літри на 180 к.с.), передній привод. Ще на автомобілі до оновлення з’явилась PHEV-версія Citroen C5 Aircross Hybrid, яка принесла з собою бензиновий двигун та електромотор, високу потужність (225 к.с.) та можливість руху на електроприводі, незалежну задню підвіску. Але навіть ця гібридна версія так і не принесла повний привод.

Техніка не змінилась – загальні враження від автомобіля також незмінні. Головним в характері автомобіля Citroen C5 Aircross NEW є комфорт в широкому розумінні. Звісно, все починається з дуже м’якої підвіски: вона наче заколисує на дорозі, ретельно приховує дрібні та середні нерівності, намагається максимально округлити великі ями або виступи.

Підвіска старається, щоб водію та пасажирам було м’яко! Звісно, це дає крен кузова у віражах. А перерозподіл навантаження між колесами може бути неприємним під час динамічного виходу з повороту, коли розвантажується внутрішнє переднє колесо. Але якщо клієнт бажає комфорту та спробує кросовер Citroen C5 Aircross NEW, погодившись з кренами – то автомобіль приємно здивує.

Курс-професія "Junior Data Analyst" від robot_dreams.
Комплексний курc для всіх, хто хоче опанувати нову професію з нуля.На прикладі реальних датасетів ви розберете кожен етап аналізу даних.
Програма курсу і реєстрація

Чому написав вище, що «комфорт в широкому розумінні»? Тому, що окрім підвіски також варто відзначити гарну звукоізоляцію: мінімум звуків з вулиці та легке шурхотіння коліс, лише двигун хочеться інколи приглушити ще більше. Але ж тягне він дуже непогано – м’яко бере з низьких обертів (1,5 тисячі), забезпечує гарну динаміку в середньому діапазон (2-3 тисячі), на трасі гарантує чудові «прискорення ходом». Ще й 8-ступеневий «автомат» вдало допомагає: перемикається вчасно, швидко, ледь помітно.

Під капотом тестового автомобіля було встановлено 2-літровий турбодизель (180 к.с. та 400 Нм), який працює з традиційним 8-ступеневим «автоматом» та переднім приводом. Серед технічних оновлень – не двигун або трансмісія, а електронні системи. Наприклад, кросовер Citroen C5 Aircross NEW може запропонувати адаптивний «круїз», якого не було на момент запуску моделі в Україні. Серед режимів руху є позиція «Спорт», але це явно не про модель поведінки Citroen C5 Aircross NEW: забагато кренів й замало інформації на кермі; лише дещо зменшуються паузи в реакціях двигуна та «автомат» буде перемикатись пізніше на передачу вище. Найкращим варіантом є «Нормальний»: неквапливе та комфортне переміщення у просторі. Динаміка не вражає, але цілком достатня – прискорення до «сотні» займає близько 9,3 секунди.

До речі, щодо технічних показників. Для автомобіля Citroen C5 Aircross NEW з великим 2-літровим 180-сильним турбодизелем обіцяна максимальна швидкість 211 км/год та прискорення до «сотні» за 9,4 секунди. Як бачите, останнє виконується без питань.

А як щодо споживання палива? По місту обіцяно 5,5 л на 100 км, але у мене виходило близько 8,5 літрів по місту. Проте на трасі все знову сходиться: обіцяно 4,5 л на 100 км – й на швидкості 80-90 км/год реально можна досягти показника 4,5-5 літрів. Зі зростанням швидкості пропорційно зростає і споживання – на 110-120 км/год вже буде 6,5 л на 100 км шляху.

Скільки коштує кросовер Citroen C5 Aircross?

Оновлений кросовер Citroen C5 Aircross на ринку України пропонується з трьома варіантами двигунів та у двох комплектація, плюс опції. Загалом маємо чотири варіанти автомобіля.

Гамму відкриває варіант Citroen C5 Aircross FEEL PACK: системи ABS та ESP, система Grip Control, пакет «Безпека» (круїз-контроль та обмежувач швидкості, система екстреного гальмування, розпізнавання дорожніх знаків, утримання у смузі руху), шість подушок/шторок безпеки, підвіска РНС, роздільний 2-зонний «клімат», підігрів передніх сидінь, безключовий доступ та запуск двигуна, камера заднього огляду, цифрова 12,3-дюймова панель приладів, центральний сенсорний 8-дюймовий дисплей, оздоблення салону WILD BLACK (тканина), фари LED Vision, легкосплавні 18-дюймові колісні диски тощо. Вартість Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 FEEL PACK – від 1,167 млн грн ($30,8 тис.); вартість Citroen C5 Aircross 2.0 BlueHDi 180 S&S АКПП-8 FEEL PACK – від 1,18 млн грн або $31,2 тис.

На рівень вище розташовано Citroen C5 Aircross SHINE PACK, який додатково пропонує: пакет «Безпека-1» (активний «круїз», адаптивне дальнє світло, моніторинг «сліпих зон» дзеркал), камери 360, звукоізоляційне скло з додатковим ламінуванням, центральний сенсорний 10-дюймовий дисплей, оздоблення салону METROPOLITAN BLACK (шкіра + тканина) тощо. Вартість Citroen C5 Aircross 2.0 BlueHDi 180 S&S АКПП-8 SHINE PACK – від 1,296 млн грн ($34,3 тис.); вартість Citroen C5 Aircross 1.6 Plug-In Hybrid 225 е-АКПП-8 4х2 SHINE PACK – від 1,652 млн грн або $43,7 тис. (зараз на PHEV-версію діє знижка 100 000 гривень).

Ось оновлений кросовер Citroen C5 Aircross в комплектації FEEL PACK: ззовні автомобіль майже не відрізняється, проте при огляді салону зверніть увагу на інше компонування передньої панелі з меншим 8-дюймовим дисплеєм. Але навіть у цій комплектації є все необхідне для життя з комфортом – як це й очікується від Citroen.

Отже: що таке автомобіль Citroen C5 Aircross NEW?

Всі підсумки можна вкласти в одну просту, але дуже точну фразу: «автомобіль залишився таким як був, проте тепер оновлений». Адже є певні клієнти, є певні очікування, є певні вподобання для вибору автомобіля – і оновлений кросовер цьому повністю відповідає.

Кросовер Citroen C5 Aircross NEW все також робить ставку на комфорт підвіски, простір салону, можливості трансформації задніх сидінь, акцент на турбодизелі. Водночас автомобіль додав більш сучасних технологій та оснащення, аби бути в реаліях часу та вимогах ринку.

Ось і вийшло: якщо хтось розглядав кросовер Citroen C5 Aircross для купівлі, але раніше чогось не вистачало, то тепер є привід знову завітати в автосалон Citroen та ще раз познайомитись з оновленим автомобілем – можливо, тепер він зможе запропонувати бажане.

Тест-драйв Citroen C5 Aircross NEW: знайомий комфорт, новий дизайн

Автомобіль надано – Citroen Україна


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: