Огляди Статті 26.05.2022 о 10:00

Відволікаємось і мріємо про новий автомобіль: тест-драйв Renault Express «дизель»

https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Начебто просто фургон Renault Express, єдиною відмінністю якого від попереднього героя статті (нагадаю про огляд Renault Express) є дизельний двигун. Але зараз такий час, що без історій аж ніяк. Отже: саме із цим автомобілем я зустрів перші дні повномасштабної війни. Плюс, як я вважаю, саме такі автомобілі будуть на «піку» популярності в найближчі пару-трійку років, коли наша країна буде активно відновлюватись та динамічно розвиватись. Чим допоможе фургон Renault Express? І чим він приваблює у своїй дизельній версії? Зараз розповім – у форматі «ТОП-5 запитань та відповідей»!

Курс
Управління командою в бізнесі
Більше ніякого мікроменеджменту
Хочу на курс
pic

Дизельний автомобіль відрізняється від бензинової версії зовнішністю?

Ні, у цьому випадку різниця лише у кольорі кузова. Зрештою, перед нами вже відомий фургон, про який можна сказати «скромність прикрашає». Він лаконічний та акуратний, але в цьому якраз і плюс: тут буквально немає дратівливих деталей, всі лінії та форми ретельно закруглені, вивірені, опрацьовані. Нудно? Око не чіпляє? Так, не без того: зустрічаються фургони з більш цікавим дизайном – але вони також і помітно дорожчі.

Серед характерних деталей тестового автомобіля Renault Express можна відзначити лише насичений синій колір, ледь помітні сріблясті вставки в бамперах, красиві колісні диски. Та й все це особливості дорогої комплектації або платні опції. Але ось, що дається безкоштовно і виявляється дуже корисним, так це дуже широкі (716 мм) бічні зсувні двері. Разом з великою висотою кузова, все це суттєво полегшує посадку на другий ряд сидінь – не «сідаєш», а буквально «заходиш» усередину автомобіля.

М’яка, акуратна, спокійна зовнішність – фургон Renault Express не привертає до себе зайвої уваги, але й не дратує. Серед парочки деталей, що запам’ятовуються, можу відзначити лише ажурні колісні диски, сріблясті вставки на бамперах, і захисні панелі-молдинги. Все це елементи дизайну. А ось у розмові про практичність головне – величезні (навіть за мірками фургонів) бічні зсувні двері, які відкривають чудовий доступ до салону.

До речі, а що у салоні – є зміни?

Головна зміна в салоні сталася через наявність системи мультимедіа з сенсорним 8-дюймовим дисплеєм, через що змінилася форма-подіум на передній панелі. В іншому – все як і раніше: перевага горизонтальних ліній, великі дефлектори вентиляції, безліч ящиків-ніш для дрібниць. Але особливо тішить несподівано «гідне» кермо з хромованим декором та гарна комбінована оббивка сидінь. Мабуть, саме ці два елементи створюють найсприятливіше враження в передній частині салону: автомобіль явно виглядає і сприймається дорожче за свою ціну.

А ось ззаду все вже не так позитивно. Зазначав раніше – скажу і зараз. Тим самим розхваленим дверцятам не вистачає оздоблення пластиком, в салоні проступає голий метал. Плюс я хотів би відсунути другий ряд сидінь трохи назад. Тому що якщо запас місця над головою величезний, якщо запас місця за шириною достатній, то запасу місця для колін – уже впритул. Тим паче, є куди рухати: позаду знаходиться величезний трюм-багажник, який навіть у стандартному варіанті пропонує об’єм 800 літрів. І знову: є номінальна місткість, а зручності використання цього простору немає. З погляду комерційного транспорту, наявність міцного килимка та фіксаторів – це плюс. Але з погляду сімейного автомобіля – потрібно набагато більше: сюди просяться різні гачки для пакетів, ніші під дрібні речі, ін.. Єдиним вирішенням питання є можливість докупити сітку для багажника з опцій-аксесуарів для даної моделі. Плюс колишнє зауваження до несиметричних дверцят багажника і відсутності, якщо вже не «двірника», то хоча б підігрів скла на меншій половинці. Словом, автомобілю є ще куди покращуватись: можна додати скло з підігрівом, можна додати пару гачків та сітку до переліку стандартної комплектації. Це все дрібниці – але ці дрібниці зроблять автомобіль набагато зручнішим!

Спереду все настільки добре, що я з упевненістю скажу звичну фразу «виглядає і сприймається дорожче, ніж коштує»: великі і м’які сидіння-крісла, комбіноване оздоблення, ошатне кермо, акуратна панель з численними скриньками, великі зручні ручки управління вентиляцією (ще б «клімат» додати). Але ззаду – вже з точністю до навпаки: голий метал навколо вікон, хочеться більше місця для колін (ще й у складені столики часом упираєшся), у величезному багажнику бракує звичайних гачків.

А які зміни приніс дизельний двигун? І що ще змінилося по техніці?

Основа автомобіля відома: платформа В0, передній привод, поперечне встановлення двигуна, незалежна підвіска спереду, напівнезалежна підвіска ззаду. У цьому тестовому автомобілі використаний дизель dCi, який добре відомий за різними моделями Renault: робочий об’єм 1,5 літра, чотири циліндри, вісім клапанів, турбіна, подача палива Common Rail. Зустрічаються версії цього двигуна на 110 л.с., проте тут лише 95…

Курс
Англійської
Ваш викладач англійської sucks? Підберемо викладача, який також любить Star Wars, а не Star Trek
Мені потрібен найкращий
Yoda

Втім, головне зауваження – навіть не до «літньої» платформи чи потужності, а до відсутності подовженого кузова, 7-місного салону, «автомата». Адже в гамі Renault турбодизель 1.5 dCi цілком дружить з «автоматом» EDC (роботизована трансмісія з двома зчепленнями). Однак дизельна версія Renault Express такої розкоші позбавлена. Хоча коробка передач змінилася – і явно на краще: замість 5-ступеневої МКПШ використана 6-ступенева. Зрозуміло, це дозволило розширити діапазон передавальних чисел, що дуже важливо саме для траси – так знижується рівень шуму та споживання палива. Комфортна трасова швидкість, як і раніше, знаходиться близько 100 км/г (діапазон 90-120 км/г), але турбодизель на аналогічній швидкості має менше обертів і пропонує більший запас крутного моменту для обгонів.

Крутний момент дизеля – ось це завжди відчувається! На папері дизельний автомобіль важчий за бензиновий приблизно на 70 кг, він програє в потужності півтора десятка «коней» і поступається в розгоні пів-секунди. Але в реальному житті жодного разу не скажеш, що дизельна версія Renault Express хоч у чомусь програє бензиновій! Краще старт з місця, краще прискорення під час руху, краще набір передавальних чисел в «механіці». Так, є дрібні зауваження: педаль зчеплення «бере» на середині ходу – часом, можна помилитися і заглухнути, та й чіткість перемикань може бути кращою. Але все одно плюсів у зв’язці «турбодизель плюс 6-ст. МКПШ» набагато більше!

Турбодизель та 6-ступенева «механіка» проявляють себе тільки з найкращого боку. Звичайно, є трохи вібрацій та шуму. Звичайно, чіткість перемикань може бути кращою. Але хороша тяга в середньому діапазоні оборотів, оптимальні налаштування коробки для міста та для траси, відмінна паливна економічність – це спокутує всі зауваження! Почавши з позначки «п’ять із невеликим» й потім звикнувши до автомобіля, я в результаті вийшов на реальну витрату 4,2-4,5 л на 100 км у місті! На трасі за швидкості близько 100 км/г автомобіль споживає 4,7-5 л на 100 км шляху. Враження від «руління» та комфорту залишилися колишніми. Так, кермо легке і робить більше трьох обертів від упору до упору, фургон розгойдує при різких поворотах. Але це справедлива плата за комфортну та енергоємну підвіску: справжнє благо для поганих доріг! Отже, якщо їздите неспішно (тут у лідерах Volkswagen Caddy та частково Peugeot Rifter) – то дизельна версія Renault Express відверто порадує і комфортом під час руху, і мінімальним споживанням палива.

Скільки коштує Renault Express? І скільки коштує його дизельний варіант?

Цікаве питання. Тому, що сьогодні прайс-лист фургона Renault Express складається з п’яти основних позицій, де перетинаються два мотори та три комплектації (плюс доп-опції). Найнижча ціна встановлена на бензиновий автомобіль у стартовій комплектації LIFE. Але якщо ви хочете турбодизель, то доведеться доплатити як за двигун, так і за наступну комплектацію ZEN. Втім, про все по порядку.

Отже, фургон Renault Express стартує з версії LIFE: тільки водійська фронтальна подушка безпеки, зате є системи ESP і ABS, плюс пакет адаптації під погані дороги, електричні скло-підіймачі, аудіо-підготовка на два динаміки, праві зсувні дверцята, бортовий комп’ютер, сталеві колісні диски Ціна автомобіля Renault Express LIFE з бензиновим мотором 1.6 SCe 110 і МКПШ-5 – від 481,6 тис. грн. або $13,4 тис.

На рівень вище розташована комплектація ZEN: додалися подушка безпеки пасажира, датчик світла, кондиціонер, круїз-контроль, підігрів дзеркал заднього огляду, аудіосистема Radio Connect&Go, другі бічні зсувні дверцята, комбіноване оздоблення салону CHIKU (тканина + штучна шкіра). Плюс для цієї версії вже є вибір двигунів – бензин SCe або турбодизель dCi. Фургон Renault Express ZEN 1.6 SCe 110 МКПШ-5 коштує від 517,2 тис. грн. або $14,4 тис., дизельна версія 1.5 dCi 95 МКПШ-6 коштує від 563,3 тис. грн. або $15,6 тис.

Нарешті, максимальна версія – це INTENSE: плюс протитуманні фари, датчик дощу, ніші-кишені в бічних зсувних дверцятах, столики для задніх пасажирів, радіаторна решітка з хромом, 15-дюймові легкосплавні колісні диски, підлокітник для водія. Ціна автомобіля Renault Express INTENSE 1.6 SCe 110 МКПШ-5 – від 538,4 тис. грн. або $15 тис., ціна версії із турбодизелем 1.5 dCi 95 МКПШ-6 – від 584,6 тис. грн. або $16,2 тис.

Окрім двигуна та трансмісії, цей тестовий автомобіль також відрізнявся нюансами комплектації: наприклад, тут була присутня мультимедіа EASY LINK з 8-дюймовим дисплеєм (нагадує систему в новому Renault Captur), встановлена камера заднього огляду, додана система контролю «сліпих зон» дзеркал. Все це ніби наголошує на «сучасності» автомобіля. Але водночас: всі ці пункти – додаткові платні опції навіть для максимальної версії Intense.

Зрештою: купувати чи ні автомобіль Renault Express? І який саме?

Два питання – і дві відповіді. Перший висновок-підсумок вже відомий, його було оголошено ще в першому огляді моделі. Фургон Renault Express – це найпростіший і найдоступніший автомобіль подібного класу серед схожих конкурентів. У цьому є як мінуси (місцями занадто простий…), так і плюси: ви отримуєте повноцінний європейський фургон за мінімум грошей.

Минулого разу тут було поставлено крапку. Але дизельна версія продовжує тему та ставить нове питання. На яке щойно була знайдена відповідь: якщо є хоч найменша можливість доплатити за дизель – це звичайно треба робити! Крім феноменальної економічності та хорошої тяги, ви бонусом отримуєте 6-ступеневу коробку, та ще й комплектація буде кращою. Отже: пазл зійшовся! Причому знову (згадайте дизельний Renault Duster) цей пазл зійшовся навколо економічного турбодизеля та вдалої трансмісії.

Відволікаємось і мріємо про новий автомобіль: тест-драйв Renault Express «дизель»

Технічні характеристики Renault Express 1.5 dCi МКПШ Intense

Кузов – фургон, 5 дверей, 5 місць

Габарити – 4,39 х 1,78 х 1,84 м

Колісна база – 2,81 м

Курс
КОМЕРЦІЙНИЙ АУДІОПРОДАКШЕН
Створюйте вражаючі звукові ефекти та аудіо для своїх проектів!
Ознайомитись з курсом
Music

Кліренс – 160 мм

Багажник – від 800 л (5 місць) до 3000 л (2 місця)

Споряджена маса – 1394 кг

Вантажопідйомність – 464 кг

Двигун – турбодизель R4 1,5 л

Потужність – 95 к.с. при 3750 об/хв..

Крутячий момент – 220 Нм при 1500 об/хв..

Питома потужність та момент – 68 к.с. на 1 т; 158 Нм на 1 т

Привод – передній привод

Курс
PRODUCT DESIGN
Як створювати, втілювати та вдосконавлювати продуктові ідеї? Дізнайся на цьому курсі!
Дізнатися про програму
box

Трансмісія – 6-ст. МКПШ

Розгін 0-100 км/г – 12,2 секунди

Максимальна швидкість – 160 км/г

Споживання палива (паспорт), місто – 5,8 л на 100 км.

Споживання палива (паспорт), траса – 4,6 л на 100 км.

Країна виробництва – Марокко

Шини тестового автомобіля – Nokian Nordman RS2 185/65R15

Мінімальна ціна автомобіля (бензин) – від 481,6 тис. грн. або близько $13,4 тис.

Мінімальна ціна автомобіля (турбодизель) – від 563,3 тис. грн. або близько $15,6 тис.

Автомобіль надано – Рено Україна


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: