Дописи 07.06.2024 о 08:30 comment views icon

Pick-up & Return – безкоштовна доставка до сервісного центру ноутбуків ASUS ExpertBook

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/asus-business-logo_375x375-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/asus-business-logo_375x375-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/asus-business-logo_375x375-150x150.jpg

ASUS Business

Корпоративні ноутбуки. Рішення для компаній, SMB, освіти.

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Не потрібно самостійно займатися ремонтом — краще безкоштовна доставка до сервісного центру
Не потрібно самостійно займатися ремонтом — краще безкоштовна доставка до сервісного центру

У 2021 році компанія ASUS впровадила в Україні послугу «Pick Up & Return» — безоплатної доставки техніки до сервісного центру й повернення власнику впродовж усього терміну гарантійного обслуговування. За потреби цією послугою можуть скористатися всі власники смартфонів, ноутбуків (зокрема ноутбуків бізнес-лінійки ExpertBook), настільних ПК, моніторів, моноблоків та мережевого обладнання ASUS і ROG.

Попри всі складнощі сьогодення, програма Pick-up & Return функціонує. Розповімо, що змінилося, та як скористатися нею в умовах воєнного стану.

За ідеальних умов така послуга працює наступним чином: до вас приїжджає кур’єр, забирає пристрій, та після робіт повертає його вам. Проте зараз, під час дії воєнного стану, працює дещо спрощена процедура – процес надсилання й повернення здійснюється через відділення оператора «Нова пошта». Не потрібно очікувати кур’єра, необхідно просто віднести пристрій до найближчого відділення в зручний для вас час. Так само і з поверненням пристрою від сервісного центру, воно теж здійснюється через відділення оператора «Нова пошта».

Отже, «Ок, Гугл, як здати ноут ASUS за гарантією?». Проста й стисла відповідь: відвідати офіційний сайт і чітко слідувати вказівкам. Покроково ось так:

  1. Крок перший – відвідати asus.ua. Можливо, вашу проблему можна вирішити віддалено, тож спробуйте для початку зв’язатися з контакт-центром ASUS. Якщо ж існує висока ймовірність, що її можна вирішити лише через сервісний центр, то тоді необхідно створювати заявку, де потрібно буде зафіксувати важливу технічну інформацію (про це дещо нижче). Якщо раптом щось буде не зрозуміло, поруч із формами є підказки, можна також зателефонувати до контакт-центру.
  2. Відкриваємо розділ «Сервіс», або ж гортаємо вниз, клікаємо «Запит та ремонт». Процес пішов.

    Запит та ремонт для користувачів ASUS
    Запит та ремонт для користувачів ASUS
  3. Відкриється сторінка з попередньою інформацією, з якою слід уважно ознайомитися. Створюємо запит на обслуговування та ремонт — натискаємо посилання «Для кінцевих споживачів та юридичних осіб».
  4. Уважно читаємо повідомлення про особливості обслуговування в умовах форс-мажору.
  5. Вводимо серійний номер пристрою, тиснемо «Далі». За необхідності користуємось підказками «Як знайти серійний номер пристрою?» Найпоширеніша ситуація: серійний номер ноутбука стерся в процесі використання. Однак його можна побачити в застосунку MyASUS чи в BIOS пристрою.
  6. Заповнюємо інформацію про клієнта – фізичної чи юридичної особи.
  7. Уважно читаємо стосовно особливостей функціонування та правил програми лояльності «Pick-up & Return», тиснемо «Далі».

    Приклад: початок оформлення запиту на обслуговування для юридичних осіб
    Приклад: початок оформлення запиту на обслуговування для юридичних осіб
  8. Створюємо запит на ремонт. Це найбільш відповідальний крок, оскільки потрібно вказати усю необхідну інформацію щодо несправності, зазначити контактну інформацію про власника пристрою та супутні дані на кшталт пароля BIOS, що будуть необхідні для виконання ремонту співробітниками СЦ. Також зверніть увагу, що для деяких категорій несправностей необхідно передавати пристрій у певній комплектності. Наприклад, ноутбук разом з оригінальним блоком живлення.
  9. За необхідності — зазначаємо інформацію про інші несправності. Що більше буде надано інформації, то швидше й простіше інженер визначить несправність.

    Приклад: оформлення запиту на обслуговування для юридичних осіб
    Приклад: оформлення запиту на обслуговування для юридичних осіб
  10. Перевіряємо поштову скриньку. Зокрема теку «Спам», куди іноді може потрапити електронний лист з подальшими інструкціями. Лист є підтвердженням заявки на ремонт. Він також містить інформацію та контактні дані сервісного центру, що виконуватиме ремонт. І головне, уважно прочитайте лист, там є усі необхідні інструкції, що краще сфотографувати, як упакувати, що вкласти.
  11. Останній крок – підготувати пристрій та віднести його до найближчого відділення «Нової пошти», звідки він вирушить до СЦ. Саме час набратися терпіння, або ж перевіряти статус ремонту онлайн. Пам’ятаємо, що досі існують логістичні проблеми із запчастинами з-за кордону, а також впливають інші фактори й умови (те саме відключення електроенергії), в яких ми зараз усі перебуваємо. Після гарантійного обслуговування пристрій буде відправлено у зворотному напрямку до відділення.

Як бачимо, скористатися перевагами програми лояльності «Pick-up & Return» вельми просто, адже при гарантійному обслуговуванні все відбувається безкоштовно, не потрібно самому їхати в СЦ і витрачати час.

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: