Дописи 05.07.2023 о 14:48 comment views icon

Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/541bb61224c8edf658763bd65a86242c?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/541bb61224c8edf658763bd65a86242c?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

AlexGreen

автор

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Візьми участь у конкурсі та виграй ігровий ПК від
Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

Років 5-6 назад, з’явився доступний гіроскутер від Xiaomi Ninebot, про нього було знято багато відео оглядів, ну і статей було також багато. Адже гаджет не звичайний, сам тримає рівновагу, на вулицях виглядає незвично. Але зараз мода на цей засіб пересування пройшла, його витіснили електросамокати та моноколеса. Я встиг накатати трохи більше ніж 2000 км і розкажу особливості моделі гіроскутера Segway Ninebot S-PLUS.

Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

Ціна та характеристики

Девайс не дешевий і новий коштує близько 700 доларів. Виглядає круто, футуристично, в ньому багато світла, тобто з кожного боку можна налаштувати підсвітку різного кольору. Є досить прийнятна фара, тобто їздити можна і вночі, але тільки перевіреними дорогами :-). Головні відмінності від дешевших моделей Ninebot mini та pro — трохи більші колеса, краще освітлення і більша батарея, на гіроскутері реально проїхати 30 км, по паспорту взагалі цифра 35 км пробігу.

В комплекті є пульт дистанційного керування, але так само можна керувати гіроскутером і зі смартфона. Ще є зверху спеціальний інтерфейс для підключення фірмової камери з гімблом, але вона знімає тільки в hd, коштує недешево і я ні в кого її не бачив, навіть у відео оглядах. Ну і зараз 2023 рік, а камера розроблялась 5 років тому, вона застаріла і сенсу її купляти немає ніякого.

Досвід використання, для чого взагалі гіроскутер у місті

В мене товариш, купив один із перших гіроскутерів в Києві та наїздив на ньому близько 6000 км за 2-3 роки. Він був дуже задоволений Найнботом, їздив кожен день на ньому на роботу переїжджаючи міст Патона. А потім він купив моноколесо :-).
Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

Мені їздити на роботу зручніше на електросамокаті, до речі також марки Ninebot. І якщо порівнювати гіроскутер та самокат, в якості транспорту, то самокат виграває майже за всіма параметрами, а гіроскутер має такі недоліки:

Курс Quality Assurance (QA) від Mate academy.
Курс QA — ідеальний для новачка. Від основ тестування до складних стратегій — опануйте всі технології, щоб жодна помилка не змогла вас оминути. Ми впевнені в якості нашого курсу, тому гарантуємо вам працевлаштування після його завершення.
Зареєструватись на курс
  • Безпека. Хто б що не казав, але весь транспорт де є баланс, гіроскоп, буде завжди більш небезпечним. Особисто в мене, проблем та глюків не було. А от на форумах можна було прочитати про випадки, коли гіроскопи вирубались(глюк електроніки). А ви знаєте що відбувається коли вирубується гіроскутер?  Ви летите носом до асфальту :-). Якщо заглючить самокат, то він просто перестає їхати. В основному глюки виникають коли пристрій мочили, або він попадав під дощ, якийсь контакт перетерся, заржавів і тоді виникають проблеми. Ні в мене, ні у товариша проблем не було, тобто гіроскутер завжди працював. Але самі розумієте, по дорозі, поряд з автомобілями, мені їхати на ньому не хочеться.
  • Бровки та переходи. Моя модель гіроскутера, без висувної ручки. Важить він 16 кг. І кожен перехід по пішохідному переходу, мені треба злізти, зачекати 0.5 сек, підняти і перенести гіроскутер. Перед початком руху на ньому, також зачекати 0.5 сек. Це очікування, щоб Найнбот зрозумів, що його підняли і не треба балансувати, а потім що його опустили на поверхню. Начебто пів секунди не багато, але все ж таке затримує тебе від швидкого залізання-злізання-перенесення. Звісно, що його можна котити поряд, але із-за того що немає довгої ручки, нахилятися дуже незручно, і я його підіймаю і переношу. Самокат, як ви розумієте, підіймати не треба, просто катиш поряд, набагато швидше, легше, скоріше.

Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

  • Магазин. Безпечніше і для мене і для оточуючих, коли я в магазині пересуваюсь(швидкість як інші покупці, тобто дуже повільно) на гіроскутері, але, спробуй це пояснити охороні. Тому доводиться або керувати ним з пульта, або нахиляючись котити поряд. Це не зручно, самокат я також кочу поряд з собою, але нахилятися не потрібно. З пульта гіроскутер керується повільно і це не дуже зручно у вузьких рядах.
  • Швидкість та пересування по місту. Якщо не перепрошивати гіроскутер, то на ньому реально їхати 17 км на годину. По паспорту він може їхати 19, але навіть на 17-18-ти, він починає тебе трохи скидати назад, що б ти не збільшував швидкість. Тому 17 – ідеально. Мій самокат їде стабільні 20. На гіроскутері я не їду дорогою з машинами, тільки тротуари. Коли асфальт нерівний, треба розраховувати, щоб два колеса проїхали по рівному, на самокаті ж, знайти рівний участок тільки для одного колеса потрібно.
    Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км
  • Дощ. На електротранспорті краще не їздити в непогоду. Повної гідроізоляції немає, тому краще взяти таксі або перечекати зливу. Самокат так само. Обидва транспорти влізають у будь-яке таксі.
  • Рекуперація. Це особливість усього електротранспорту, де є гальмування за допомогою рекуперації. На самокаті, якщо повний заряд акумулятора і ви їдете з гори, то не зможете загальмувати рекуперацією, адже батарея повністю заряджена і тому, самокат починає пищати та не буде сильно гальмувати, залишиться тільки заднє гальмо крилом. Так само і на гіроскутері, тут є рекуперація, і якщо батарея повністю заряджена, їхати згори неможливо, він просто зупиниться, буде пищати й все. Тобто якщо ви живете на горі, то заряджайте на 95% батарею, щоб був запас дозаряду на спуск вниз.

Якість збірки та безпонтовий функціонал, про що не кажуть блогери

Як ви розумієте, коли вам дають новий транспорт на огляд, там все чудово. А виявити недоліки можна тільки згодом. Тому розповім зараз про недоробки.

  1. Кришка для під’єднання відео камери. Знаходиться зверху, по суті це пластикова заглушка. У всіх володарів Найнботу вона відвалюється, пластикові вушка точніше відвалюються. Я не знаю хто проєктував такий пластик, що він просто розсипається у з’єднувальних елементах. Найкраще що можна зробити, це заклеїти його промисловим скотчем. Таким чином і гідроізоляція стане краще і нічого відвалюватись не буде.
    Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км
  2. Кришка для зберігання пульта дистанційного керування. Також не найкращої якості, також проблеми з відкриттям-закриттям, там дві пружинки й одна постійно кудись відхиляється, лагодити нема сенсу, із-за непродуманої конструкції. Тому краще вийняти пульт, закрити та ніколи не відкривати цей відсік.
    Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км
  3. Нема підніжки. Знову ж таки, це смішно, от як зберігати гіроскутер у вимкненому стані? Хтось просто притуляє до стіни, але він може впасти, трохи відкотиться і все. В Китаї продають підніжку для гіроскутера, вона пластикова, на вигляд не дуже. Що заважало продумати цей момент інженерам Найнбот? Я підставляю дощечку просто, ну а на вулиці просто кладу гіроскутер на землю-траву.
    Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

Про безпонтовий функціонал. Знову ж таки, коли дивишся огляди на ютуб, розповідають про начебто прикольні фішки, які в побуті ти використовуєш один раз, бо вони не юзабельні. Наприклад режим собачки. Щоб не катити гіроскутер, можна включити режим слідування за пультом керування.

По факту, це працює тільки коли ви йдете широкою дорогою без перепон. Адже якщо тротуар метр завширшки, то гіроскутер десь зібʼється, або зʼїде трохи с дороги. Тобто цей режим, ну дуже рідко можна використовувати на практиці.

Адже в парках ходять люди, доріжки не дуже широкі, а в місті так взагалі, навіть у торгівельних центрах велика ймовірність що гіроскутер на когось наїде. Тому режим начебто прикольний, але мало де його можна використати.

Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

Ще у рекламі, орієнтованої на Китай — є сумки для гіроскутера, і начебто можна його використовувати як “кравчучку”. Бабуся йде без сумок, а гіроскутер котиться із покупками з магазину. Знову ж таки, з пульта його контролювати ніяка бабуся не стане, навіть мені не дуже подобається напружуватися і дивитись, щоб він ні на що не наїхав. Тобто тіпа прикольно, але не юзабельно у реальному житті.

Курс Quality Assurance (QA) від Mate academy.
Курс QA — ідеальний для новачка. Від основ тестування до складних стратегій — опануйте всі технології, щоб жодна помилка не змогла вас оминути. Ми впевнені в якості нашого курсу, тому гарантуємо вам працевлаштування після його завершення.
Зареєструватись на курс

Позитив

Начебто розповів про всі умовні мінуси. Для чого взагалі купувати гіроскутер? Для розваг! Адже головний плюс гіроскутера, як на мене, це ВІЛЬНІ РУКИ! У мене товариш, їздив з роботи, брав собі напій, їхав, дивився на місто, насолоджувався прогулянкою. І це дійсно так. Це круто, катити десь у парку, там де нормальні доріжки, серед дерев, озер, трави. Можна взяти у руки прохолодний напій, телефон для фото і просто насолоджуватись довкіллям, нікуди не поспішаючи.

Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

Також знаю, що люди використовують гіроскутери для прогулянки містом, особливо в центрі, щоб побачити по більше і втомитися трохи менше. Гіроскутер можна брати з собою у подорож в інше місто, адже він не займає багато місця. З самокатом ви не відчуєте такої свободи, адже самокат — це більше про пересування з точки А у точку Б.

Також гіроскутер буде корисний для роботи, наприклад при пересуванні по цеху, чи складу. Навчитися на ньому їздити можна за пару годин. Але самі розумієте, професій де потрібно пересуватись в такому режимі не так багато.

Ще знаю приклад, коли хлопець купує собі моноколесо, а дівчині, котра боїться колеса — гіроскутер. Адже на моноколесі довго вчитись кататися, а на гіроскутері — швидко і безпечно. І в обох випадках вільні руки, тобто можна буде кататися удвох та пити смузі при цьому.

За 2000 км пробігу, у мене по суті не виникло проблем з Найнботом, а у товариша за 6000 км також не було проблем, він тільки покришки замінив і все. Тому в цілому, гаджет надійний і дарує позитивні враження при правильному використанні. Важливо розуміти для чого він і не очікувати від нього неможливого.

Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

Виграй ігровий ПК від
Segway Ninebot S-PLUS — досвід використання гіроскутера, мінуси та плюси за 2000 км

 

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: