Новини Софт 25.07.2024 о 15:51 comment views icon

CrowdStrike надіслала постраждалим клієнтам подарункові картки Uber Eats на $10 — вони виявилися скасованими

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

CrowdStrike надіслала постраждалим клієнтам подарункові картки Uber Eats на $10 — вони виявилися скасованими

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Компанія CrowdStrike яка невдалим оновленням вивела з ладу мільйони комп’ютерів по всьому світу, запропонувала деяким постраждалим картку Uber Eats. І знаєте що? Картки не працюють.

Компанія визнала, що змусила їх виконувати додаткову роботу через бій 19 липня. Ось про що, зокрема, йдеться в електронному листі:

«Ми щиро дякуємо [мабуть, за терпіння] та вибачаємося за незручності … На знак подяки ваша наступна чашка кави або нічний перекус нашим коштом!».

CrowdStrike надіслала постраждалим клієнтам подарункові картки Uber Eats на $10 — вони виявилися скасованими

Лист був надісланий у вівторок з адреси електронної пошти Деніела Бернарда, головного комерційного директора CrowdStrike. Як зазначають її клієнти, у Великій Британії ваучер коштував £7,75, або приблизно $10 за обмінним курсом.

CrowdStrike надіслала постраждалим клієнтам подарункові картки Uber Eats на $10 — вони виявилися скасованими

Дехто поспішив скористатися цією подарунковою карткою у середу: але замість безплатної їжі їх очікувало повідомлення про помилку та про скасування ваучера. Журналісти TechCrunch теж перевірили ваучер на сторінці Uber Eats, з тим самим результатом: подарункову картку «скасовано стороною, що її випустила, і вона більше не дійсна».

Онлайн-курс "SMM-спеціаліст" від Laba.
Від аналізу аудиторії та створення живого контенту — до побудови комʼюніті навколо бренду в соцмережах.Під менторством Senior SMM Specialist в Uklon.
Дізнатись більше

Представник CrowdStrike Кевін Беначчі підтвердив, що компанія надіслала подарункові картки.

«Ми надіслали їх нашим товаришам по команді та партнерам, які допомагали клієнтам у цій ситуації. Uber позначив це як шахрайство через високий рівень використання».

Компанія також опублікувала на своєму сайті вибачення свого генерального директора Джорджа Курца:

«CrowdStrike розуміє серйозність та вплив ситуації. Для мене немає нічого важливішого за довіру та впевненість наших клієнтів і партнерів у CrowdStrike. Коли ми розв’яжемо цей інцидент, я зобов’язуюсь забезпечити повну прозорість щодо того, як це сталося, і кроків, які ми вживаємо, щоб запобігти повторенню подібного».

Не повідомляється, чи CrowdStrike якось компенсувала скасування Uber десятидоларового «перекуса».

Застаріле ПЗ, але не Windows 3.1 — повідомлення про авіакомпанію, яка встояла перед Crowdstrike, виявилось «тролінгом»

Онлайн-курс "SMM-спеціаліст" від Laba.
Від аналізу аудиторії та створення живого контенту — до побудови комʼюніті навколо бренду в соцмережах.Під менторством Senior SMM Specialist в Uklon.
Дізнатись більше

Джерело: TechCrunch

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: