Новини Новини 03.11.2022 о 19:35 comment views icon

Перші оцінки God of War Ragnarök — гра отримала 94 бали зі 100 на Metacritic та OpenCritic

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

2 листопада на PlayStation стартувало попереднє завантаження God of War Ragnarök (ціна в магазині PlayStation — 2299 грн), а сьогодні з’явилися і перші відгуки на популярному сайті-агрегаторі рецензій Metacritic.

На момент написання матеріалу середня оцінка гри на Metacritic складає 94 балів зі 100 на основі 63 рецензій, на OpenCritic — ідентичний показник на основі 69 оглядів, 99% критиків рекомендують God of War Ragnarök.

Нижче оцінки деяких відомих іноземних видань:

Із захопленням у коментарях описують графіку та анімацію гри – рухи у бою називають дуже реалістичними та хвалять камеру у God of War Ragnarök, що переміщається між різними точками огляду так, що створює “моменти, коли ви знаєте про поточну ситуацію більше, ніж персонажі на екрані”.

Раніше розробники також повідомляли, що в налаштуваннях графіки God of War Ragnarök є цілих дев’ять пресетів — шість на PS5 та три на PS4/PS4 Pro. Це різні варіації на традиційні режими “якості” та “продуктивності”.

Бій не надто змінився в порівнянні з попередньою версією – але це оглядачі не вказують, як мінус. Збільшилась кількість зброї та бібліотека спеціальних атак, однак основні комбінації залишились майже такими самими. У грі побільшало ворогів – тож з мінібосами доведеться змагатися частіше. Паралельно з основною дією доступні побічні квести та історії (їх можна досліджувати на дозвіллі та навіть отримувати за це нагороди) – але деякі не є обов’язковими, про що, як вказують оглядачі, стає відомо у грі лише пізніше.

Онлайн-курс "Корпоративна культура" від Laba.
Як з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру, систему внутрішньої комунікації та бренд роботодавця, з якими ви підвищите продуктивність команди, — пояснить HR-директор Work.ua.
Детальніше про курс

Втім всі критики, як один відзначають, що найголовнішою “зброєю” у грі, стали характери персонажів та оповідь, яка драматично точно передала відносини між ними.

“God of War Ragnarök дуже схожий на God of War (2018), що є компліментом з огляду на наскільки фантастична ця гра. Розробники прийняли вірне рішення, не зламавши те, що не було зламано, і майстерно продовжили сюжетні лінії попередньої гри. Будь-які скарги на загальний досвід швидко забуваються пз огляду на захоплюючу оповідь, правдоподібні відносини між персонажами та неймовірні візуальні ефекти та анімацію”, – пише Game Informer.

God of War Ragnarök — це продовження хіта 2018 року про пригоди спартанського воїна-напівбога Кратоса та його сина Атрея вийде на PS4 та PS5 9 листопада. На ПК God of War Ragnarök не варто чекати раніше кінця 2023 року — нещодавно глава PlayStation Studios Герман Хульст підтвердив, що ексклюзиви PlayStation з’являтимуться на ПК щонайменше через рік після релізу.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: