Новини Ігри 17.01.2024 о 09:52 comment views icon

Сергій Гальонкін тепер працює в студії колишнього керівника GTA і Rockstar як старший віцепрезидент

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

Сергій Гальонкін, який наприкінці 2023-го пішов з Epic Games після 8 років роботи, знайшов собі нову роботу — ветеран ігрової індустрії та одна з найпомітніших фігур саме українського геймдеву приєднався до студії Build A Rocket Boy як віцепрезидент з питань видавництва.

У короткому повідомленні в X/Twitter Гальонкін лише згадав про “кілька дуже амбітних проєктів”, над якими йому нетерпець попрацювати разом з командою Build A Rocket Boy.

Більше жодних деталей немає, але дуже сподіваємося на цікаві анонси та новини у найближчому майбутньому, а Сергію щиром бажаємо наснаги та творчих успіхів.

Велике інтерв’ю із Сергієм Гальонкіним: про перші українські ігрові студії, піратські війни та огляди ігор в Playboy. Частина 1

Онлайн-курс "Маркетолог" від Laba.
Пройдіть повний шлях розробки маркетингових стратегій на практиці та з фідбеком від CEO бренд-маркетингової агенції.
Програма курсу і реєстрація

Build A Rocket Boy

Залишається пригадати, що Build A Rocket Boy — студія шотландського продюсера відеоігор і колишнього президента Rockstar North Леслі Бензіса (заснована у 2016 році). Бензіс пішов з Rockstar у січні 2016 року, а невдовзі після звільнення подав до суду на видавництво Take-Two Interactive з вимогою виплатити йому $150 млн роялті з продажів Grand Theft Auto V і Red Dead Redemption, які розроблялися за його участю. Зрештою судовий розгляд завершився в лютому 2019 року врегулюванням конфлікту за взаємною згодою сторін та розділенням витрат на суди та адвокатів.

У 2022 році до студії Build A Rocket Boy приєдналося кілька помітних топменеджерів — Мік Гокінг як директор з розвитку (ексвіцепрезидент Sony Computer Entertainment Europe, який керував студіями SCE Liverpool, PlayStation London і Evolution), Мюррей Паннелл як старший віцепрезидент із глобального маркетингу (до цього мав схожу роль у 2K) та Рендалл Прайс як директором з питань видавництва (колишній віцепрезидент ArenaNet, яка відома за серією Guild Wars).

Онлайн-курс "Маркетолог" від Laba.
Пройдіть повний шлях розробки маркетингових стратегій на практиці та з фідбеком від CEO бренд-маркетингової агенції.
Програма курсу і реєстрація

За даними Crunchbase, з моменту заснування Build A Rocket Boy залучила сумарно $110 млн інвестицій у чотирьох раундах. Серед ключових інвесторів — китайський гігант NetEase.

З 2017 року Build A Rocket Boy працює над амбітною грою у відкритому світі Everywhere, у якій гравці зможуть «робити все що завгодно» (ідейно проєкт нагадує Roblox). Спочатку команда використовувала рушій Lumberyard, а у 2020-му змінила рішення Amazon на Unreal Engine 5. Також відомо про ще один проєкт під назвою MindsEye — окремий науково-фантастичний проєкт на базі Everywhere. У серпні розробники Everywhere показали тизер-трейлер на Gamescom 2022 і спочатку планувалося, що гра вийде у 2023, але після закритого альфа-тесту на ПК з 5 по 18 грудня 2023 року, новин щодо статусу гри не було. Спочатку гра вийде на ПК, а потім, можливо, й на інших платформах.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: