Новини

Toyota відновлює виробництво електрокара bZ4X після 3-місячної паузи, усунувши проблему з колесами, що “відвалюються” під час руху

Toyota відновлює виробництво електрокара bZ4X після 3-місячної паузи, усунувши проблему з колесами, що “відвалюються” під час руху

Toyota нарешті повернулася до виробництва свого першого електромобіля bZ4x після усунення дефекту, через який колеса могли розхитуватися при різкому гальмуванні або різких поворотах. Компанія також ліквідувала недолік із погано встановленими подушками безпеки, які могли вийти з ладу або призвести до травм.

У червні Toyota оголосила про глобальне відкликання електричного кросовера bZ4X через болти маточин на колесах, які могли ослабнути після різкого повороту або різкого гальмування. Це стало серйозною невдачею для найбільшого у світі автовиробника, який пообіцяв витратити 17,6 млрд доларів на випуск 30 акумуляторних електричних моделей до 2030 року.

BZ4X, постачання якого було розпочато лише за два місяці до відкликання, це перший електромобіль дальньої дії, який буде продаватися в Північній Америці та Європі. Також відкликали модель Subaru Solterra, побудовану на тій самій платформі.

Полностью электрический внедорожник Toyota bZ4X, представленный на автосалоне в Лос-Анджелесе в 2021 году. Фото: REUTERS
Повністю електричний позашляховик Toyota bZ4X на автосалоні у Лос-Анджелесі у 2021 році. Фото: Reuters

Toyota відкликала 2700 електромобілів bZ4X, приблизно 260 з яких було продано у США.

Починаючи з листопада цього року, дилери Toyota безкоштовно замінять ослаблені болти маточин на нові з шайбами, а також встановлять колеса нової конструкції. Компанія не радить керувати транспортними засобами, доки вони не будуть відремонтовані.

“Якщо колесо відірветься від автомобіля під час руху, це може призвести до втрати контролю над автомобілем, що підвищить ризик аварії”, – йдеться у заяві компанії, опублікованій цього тижня.

Крім того, Toyota заявила, що виявила та усунула потенційну проблему з подушками безпеки в автомобілі, про яку раніше не повідомлялося. Деякі подушки безпеки були неправильно встановлені на заводі і могли вийти з ладу або призвести до травм через розміщення ременя всередині вузла подушки безпеки. Масахіко Маеда, головний технічний директор Toyota, заявив на брифінгу, що про проблему дізналися в останні місяці.

Курс
БІЗНЕС-АНАЛІТИК В IT
Опануйте професію бізнес-аналітика в ІТ та заробляйте від $700 на початку кар’єри.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
analiticIT

«Ми ще раз просимо вибачення за тривоги та незручності, які ми завдали нашим клієнтам, дилерам та зацікавленим сторонам», — сказав Маеда.

Раніше Toyota заявляла, що надасть кілька безкоштовних послуг у якості вибачень за незручності, зокрема кредит у розмірі 5000 доларів, розширену гарантію та безкоштовну зарядку на станціях EVgo до кінця 2024 року (за умови, що клієнти повернуть свої автомобілі на той час). Якщо власників цей варіант не влаштовує, Toyota пропонує викупити електромобіль у клієнтів (передбачалося, що bZ4X коштуватиме 42 000 доларів).

Концептуальные версии электромобилей Toyota следующего поколения на брифинге в Токио, 2019 год. Фото: Reuters
Концепти електромобілів Toyota наступного покоління на брифінгу в Токіо, 2019 рік. Фото: Reuters

Відкликання bZ4X відбулося під час зростання попиту на електромобілі. Tesla продовжує домінувати на ринку, але більш “старші” автовиробники набирають обертів, випускаючи кросовери середнього класу та машини класу люкс. Зростають і ціни на електрокари: не тільки через попит, а через інфляцію та зростання вартості основних матеріалів, таких як мінерали, з яких складаються літій-іонні батареї.

Джерело: The Verge, Reuters


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: