
А ще розповіли, чому згадка про A-Life 2.0 зникла з опису гри у Steam.
Креативна директорка GSC Game World Марія Григорович та генеральний директор студії Євген Григорович в інтерв’ю IGN вперше розповіли про проблеми з системою A-life 2.0.
S.T.A.L.K.E.R. 2 вийшла минулого місяця та досягла позначки в більш як мільйон продажів. Попри наявність технічних проблем, команда активно працює над їхнім усуненням і вже випустила три патчі.
Що таке A-Life і чому це важливо
Система A-Life була ключовою особливістю першої частини гри, що керувала поведінкою штучного інтелекту в ігровому світі. Вона створювала переконливу поведінку NPC та забезпечувала непередбачуваний ігровий процес. Розробники обіцяли, що A-Life 2.0 створить по-справжньому живий та динамічний світ гри.
Летючі сталкери та інші баги
Генеральний директор GSC Євген Григорович детально пояснив технічні причини проблем:
«Щоб система працювала належним чином, потрібна значно більша територія для появи NPC, і це вимагає набагато більше ресурсів пам’яті. Ми працювали над оптимізацією. Нам довелося урізати ресурси з різних боків, щоб гра працювала належним чином».
Євген Григорович пояснив одну з найпомітніших проблем системи — дивну поведінку персонажів:
«Також нещодавно перед релізом ми створили деякі баги з появою NPC у повітрі та їхнім падінням на землю. Вони насправді повинні з’являтися на місцевості. Чому це сталося, я не знаю! Також у нас були деякі баги з поведінкою ШІ».
Усе це в поєднанні з іншими проблемами створює враження, що система працює некоректно.
«За межами діапазону гравця NPC перебувають в автономному режимі. І коли гравець досягає певної відстані, вони переходять в активний режим і з’являються знову», — пояснює керівник студії технічні причини такої поведінки штучного інтелекту.
За його словами, відстань появи персонажів обмежена через вимоги оптимізації, де студія балансує між відтворенням реального світу та його спрощеної версії з усіма колізіями.
«Це була складна робота, і через проблеми з оптимізацією та баги система стала зламаною», — підсумував Григорович.
Маркетинговий конфуз
Марія Григорович розповіла про несподівану зміну опису гри у Steam, яку зробив один із працівників відділу маркетингу:
«Він пояснив мені, що буде багато нових гравців, які не знають, що таке A-Life. Вони повинні зрозуміти, про що ми говоримо в цьому описі. Він змінив текст без обговорення чи дозволу. Навіть не запитав, чи є у нас якісь проблеми з A-Life. А вони були. Ми знали про це. Це справді величезна і складна система».
На питання про повернення опису A-Life 2.0 на сторінку Steam Марія відповіла: «Ми відповідальні перед нашими гравцями, вони очікували побачити цю систему в грі. Ми маємо це зробити для них». Проте точних термінів виправлення системи команда не називає, враховуючи складні умови роботи в Україні, де половина команди розробників «стикаються з тижневими відключеннями електроенергії».
Джерело: IGN
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: