Новини IT-бізнес 10.09.2023 о 20:14 comment views icon

Twitter X розміщує приховану немарковану рекламу у каналах користувачів

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

Протягом останніх днів надходили численні повідомлення про те, що у хронології повідомлень користувачів соціальної мережі X, раніше відомої як Twitter, з’явилися приховані рекламні пости, котрі ніяк не відмічені.

Користувачі виявили численні оголошення, які не мають звичайної мітки «Ad», яка ідентифікує публікацію як оплачену рекламу, а не «рідну» публікацію власника акаунту. Очевидно, що ці дописи є рекламою – якщо натиснути на три крапки, видно, це рекламний пост.

Нандіні Джаммі, співзасновниця моніторінгової групи Check My Ads, показала зразки таких повідомлень у її обліковому запису Twitter X, що зїявилися протягом останніх кількох днів. Некомерційна група відстежує проблему та заохочує користувачів X повідомляти про будь-які приклади, які вони знайдуть.

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

Окрім того, що реклама без позначок дратує користувачів, які можуть помилково вважати, що платформа показує публікації з облікових записів, ця проблема також може спричинити додаткові проблеми X з FTC.

«FTC має розпочати розслідування використання компанією X прихованої реклами, та з’ясувати, чи бере участь X в оманливій бізнес-тактиці. Треба вимагати від X видалення будь-яких даних, які він або його рекламні партнери зібрали у своїх користувачів, на додаток до накладення штрафів та інших санкцій. Хіба Ілон Маск не знає, що X ніколи не зможе ефективно підтримуватися рекламою, враховуючи середовище, яке він створив у Twitter? Спроба замаскувати рекламу під контент говорить про фінансовий відчай – не найкращий спосіб донести до рекламодавців, що сайт «безпечний для бренду», — говорить Джеффрі Честер, виконавчий директор Центру цифрової демократії, організації з цифрових прав, захисту споживачів і конфіденційності.

Незрозуміло, чи стали немарковані оголошення результатом помилки або навмисної зміни. Мережа X ніяк не прокоментувала це.

X (Twitter) тестує публікацію новин без заголовків ─ лише зображення та посилання

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

Джерела: TechCrunch, Engadget


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: