Соцмережа X (колишня Twitter) зробила сервіс X Pro (раніше відомий як TweetDeck) доступним лише за платною підпискою Blue.
Про це повідомляють численні користувачі, які намагалися зайти до свого акаунту, але побачили рекомендацію підписатися на Twitter Blue (чи-пак X Premium), передає TechCrunch.
https://twitter.com/russbengtson/status/1691570716167090256?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1691570716167090256%7Ctwgr%5Ea5d0f39f4f6443d551d7545f8898f3fb5ab498b9%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Ftechcrunch.com%2F2023%2F08%2F15%2Fx-formerly-twitter-makes-x-pro-formerly-tweetdeck-a-subscriber-only-product%2F
X has finally killed free access to tweetdeck
It’s now officially a Premium subscriber-only tool
a sales page for X Premium now pops up when trying to lead Tweetdeck.
bad news for social media managers, journalists, and power users
— Matt Navarra (@MattNavarra) August 15, 2023
Це не мало стати несподіванкою. Компанія Ілона Маска ще на початку липня обіцяла зробити TweetDeck (X Pro) доступним лише для верифікованих користувачів упродовж 30 днів.
TweetDeck — сервіс, який допомагає вести кілька акаунтів у цій соцмережі, а також відстежувати всілякі тренди та тенденції Twitter/X. Від початку був незалежним, але в 2011 Twitter придбав його за 40 млн доларів. Певний час сервіс знаходився у стагнації, не отримуючи оновлень, поки на ньому не вирішив заробити Маск, перейменувавши в X Pro та обмеживши доступ лише платними користувачами.
X (Twitter) сповільнив перехід на сайти, з якими публічно сварився Ілон Маск
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: