Огляди Книги 16.02.2024 о 10:00 comment views icon

«Amazon і майбутнє електронної торгівлі»: як інтернет-магазин книжок перетворився на титана торгівлі XXI століття

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/04/photo_2024-04-01_11-27-50-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/04/photo_2024-04-01_11-27-50-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/04/photo_2024-04-01_11-27-50-3-96x96.jpg

Павло Чуйкін

Заступник головного редактора, керівник відділу оглядів

«Amazon і майбутнє електронної торгівлі»: як інтернет-магазин книжок перетворився на титана торгівлі XXI століття

Книжковий клуб ITC знову з вами. Сьогодні мова піде не про фантастику, мальописи чи фентезі, а про серйозну літературу, яка при цьому виявилася несподівано цікавою. Це я про книжку авторок Наталі Берґ та Мії Найтс «Amazon і майбутнє електронної торгівлі», яке випустило видавництво Vivat. Перед нами серйозне дослідження найбільшої у світі клієнтоорієнтованої компанії, що буде цікаве не тільки її фанатам, любителям технологій та e-commerce. Це потужна шпаргалка для власників великих та дрібних торговельних мереж. З цієї книжки вони дізнаються багато цікавинок, які допомагають Amazon бути найкращими.

«Amazon і майбутнє електронної торгівлі»: як інтернет-магазин книжок перетворився на титана торгівлі XXI століття
«Amazon і майбутнє електронної торгівлі»
301 грн.

Плюси:

гарна якість видання; багато корисної інформації для бізнесу; ґрунтовне дослідження секретів Amazon; при цьому книга написана простою та зрозумілою мовою, тому її легко та не нудно читати

Купити в Vivat

Мінуси:

це не класичний нонфікшн, тут немає історії героя чи подолання перешкод компанії; інформації дуже багато, особливо різних масивів даних, що впливає на комфортний процес читання

Купити в Vivat
8/10
Оцінка ITC.ua

Судячи з наявних функції Rozetka, «Нова Пошта», «Епіцентр», Prom.ua та інших українських компаній, вони давно залучили деякі фішки Amazon, про які я дізнався з цієї книги. Наприклад, точки видачі товарів з безплатним доставленням, клуби з бонусами, списки бажань, персональні пропозиції тощо. Усе це та багато іншого вперше використала саме Amazon, а вже далі це почали переймати інші. Отож, з чого все почалося? Як це сталося та чому продовжує працювати? Відповіді на усі ці та багато інших питань ви дізнаєтеся в книзі «Amazon і майбутнє електронної торгівлі».

«Amazon і майбутнє електронної торгівлі» / Amazon: How the World’s Most Relentless Retailer will Continue to Revolutionize Commerce

Авторки Наталі Берґ, Мія Найтс
Перекладач Олександр Оржицький
Мова Українська
Кількість сторінок 436
Обкладинка Тверда
Рік видання 2023
Розмір 150×205
Сайт vivat.com.ua

Джефф Безос бачив серйозне майбутнє для своєї компанії Amazon, але спершу це був книжковий інтернет-магазин, який перетворився на одну з найбагатших публічних компаній світу. Сталося це завдяки невблаганному дотриманню принципів: постійних інновацій заради релевантності для клієнтів.

Саме через це Amazon — найсерйозніший конкурент іншим сервісам та брендам, але водночас найзручніша та максимально корисна компанія для своїх клієнтів. Amazon стала настільки серйозним монополістом, що в США, Європі та інших частинах світу її бізнес почали дуже серйозно обмежувати та регулювати. Американці кажуть, що Amazon загрожує їх демократії, але тут їм, напевно, видніше, бо для мене це занадто гучні заяви.

Проте вони визнають максимально позитивний вплив компанії на галузь роздрібної торгівлі. Такого бусту в цьому секторі не робив ніхто, але в Amazon вийшло. За нею пішли інші, тому клієнти в багатьох країнах, де працює їх сервіс отримають потрібні їм товари за день чи годину, можуть без проблем його повернути не сплативши за доставляння та мають серйозні бонуси.

Практичний інтенсивний курс з дизайну - Design Booster від Powercode academy.
Навчіться дизайну з нуля за 3 місяці і заробляйте перші $1000, навіть якщо ви не маєте креативного мислення, смаку або вміння малювати. Отримайте практичні навички, необхідні для успішної кар'єри в дизайні.
Зарееструватися

Під час своїх досліджень, під час яких авторки намагаються зрозуміти секрети компанії, вони виявили, що Amazon продає буквально все: від підгузків до техніки. При цьому вони надають послухи у сфері хмарних технологій, знімають кіно та серіали, виробляють апаратне забезпечення та гаджети, мають платіжну систему, туреоператора, авіакомпанію, клуб, займаються перевезенням вантажів по світу тощо. Також це мережа аптек, супермаркетів та клінік. А ще компанія займається доставлянням їжі. Ну й про найбільший інтернет-магазин книжок не забуваємо.

Через усе згадане вище, можна сказати, що успіх Amazon складається з успіху багатьох її підрозділів, а вони думають тільки про те, як поліпшити клієнтські враження і ще сильніше зав’язати на собі покупців.

Amazon — не ритейлер, а технологічна компанія, яка завжди покращується завдяки інноваціям. А залучені технології не просто підвищують клієнтські очікування, а призводять до революцій в роздрібній торгівлі.

Також технології в цьому секторі зумовлюють появу абсолютно нових клієнтських очікувань, створюють зручніші та комфортніші умови для покупців. Amazon максимально використовує це, особливо штучний інтелект та голосові інтерфейси.

Amazon

Книга «Amazon і майбутнє електронної торгівлі» написана доступно та зрозуміло. Проте це не класичний нонфікшн з історією героїв чи героя, з розвитком подій тощо.

Авторки детально та покроково досліджують успіхи компанії, наводять багато даних, цифр та таблиць тощо. Тобто супецікавим це читання не буде, але воно точно не нудне, а просто наповнене тоннами інформації, яку читачу треба обробити та пропустити через себе.

Практичний інтенсивний курс з дизайну - Design Booster від Powercode academy.
Навчіться дизайну з нуля за 3 місяці і заробляйте перші $1000, навіть якщо ви не маєте креативного мислення, смаку або вміння малювати. Отримайте практичні навички, необхідні для успішної кар'єри в дизайні.
Зарееструватися

Саме тому цю книжку не можна рекомендувати, як розважальне читання. Це ґрунтовне дослідження, хоч і написане простою мовою, яке треба вивчати, щоб розуміти конкурента. А ще це посібник для бізнесів, які займаються тим самим, та хочуть скласти конкуренцію Amazon, або просто бути кращими на локальному рівні.

Як завжди, мені подобаються книжки від Vivat. Саме в цеї якісна тверда обкладинка з яскравими тисненнями, що привертають увагу, м’який жовтавий папір, зручний для читання шрифт адекватного розміру.

Висновок:

«Amazon і майбутнє електронної торгівлі» — потужна шпаргалка для власників великих та дрібних торговельних мереж. З цієї книжки вони дізнаються багато цікавинок, які допомагають Amazon бути найкращими, її принципи, систему роботи, структуру та методи залучення клієнтів. І хоч книжка написана максимально доступно мовою, читати її точно не розвага, а праця, бо це ґрунтовне дослідження, в яке треба зануритися, щоб отримати важливі та необхідні знання.

Купити в Vivat

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: