Авто Авто 25.11.2025 comment views icon

Автомобіль року 2026: огляд усіх моделей-претендентів

author avatar

Олександра Єршова

Авторка статей, тест-драйвів та оглядів

В кінці року зазвичай стартує конкурс “Автомобіль року”, який збирає найкращі новинки всього року. Можливо 2025-й був не такий насичений, як минулий рік, однак все одно подарував нам багато цікавих оновлень від відомих брендів.

Як ми знаємо в голосуванні за найкращу автівку року беруть участь не тільки експерти автомобільного ринку України, але і кожен автолюбитель. Основне голосування стартує в січні цього року, але експерти вже розпочинають збирати свої відгуки про кожного учасника.

Основні етапи ознайомлення експертного журі акції з першими претендентами розпочались в Києві. На першому тестовому заїзді зібрали вісім автівок, які було представлено в цьому році.
Тож і ми починаємо знайомити вас з топовими представниками оновлених модельних лінійок, серед яких більшість, звичайно, кросовери. І ви зі свого боку зможете оцінити та проголосувати за улюблені моделі на початку 2026 року і навіть виграти деякі призи.

Renault Duster

Почнемо саме з улюбленця українських водіїв. Ця модель, мабуть, вже завоювала серця багатьох. Французький кросовер Duster представ перед нами на початку 2025 року зовсім новому образі: оновився кузов, агрегати, салон та функціонал. Але головне – він зумів зберегти свої позашляхові здібності, за які його досі шанують.

Для багатьох було розчаруванням відсутність повноприводної версії з автоматичною коробкою передач, але здається це майже не вплинуло на продажі новинки. Нам пропонують 4х4 тільки у вигляді 1,2-літрової гібридної системи з 48-вольтовим генератором та 6-ступеневою механічною коробкою (130 к.с.).

Окрім того, в пропозиції присутні бензиновий агрегат 1.3 з переднім приводом та роботом EDC (150 к.с.), а також дизельний 1.5 на 115 к.с. в моноприводі та з 6 МКПП. Вартість стартує з відмітки 997 900 грн, а за топову версію 1 178 800 грн.

Citroen C3

Одна з найкращих пропозицій серед компактних кросоверів перейшла в наступне покоління та пропонує свіжий дизайн з оновленим логотипом, перемальовану архітектуру салону, розширені функції базових версій та допрацьовану 6-ступеневу механічну трансмісію і двигун 1.2 PureTech. Так, цей трициліндровий “малюк” в С3 отримав нарешті ланцюг в привіт ГРМ замість ременя на який були деякі нарікання.

Також є версія з шестиступеневим автоматичним гідротрансформатором і… гібридною системою, як на Jeep Avenger. Найцікавіше, що вартість його стартує з 759 000 грн. Чекайте на більш детальний огляд вже скоро на нашому сайті.

Ford Tourneo Courier

Ще цікавіший та незвичний герой від блакитного овалу виходить на арену сімейних компактів – Ford Tourneo Courier. Це досить яскравий представник сегмента, що обіцяє стати світлим променем, а ще гарантує практичність і драйв. Це такий вдалий приклад глобальної маркетингової багатоходової стратегії, в результаті якої виграють найхитріші.

Через масове згортання виробництва легкових автомобілів Tourneo став найдоступнішим пасажирським «Фордом». Хоча насправді є злегка покращеною версією фургончика Transit Courier. З несподівано легкою керованістю і комплектацією сімейного мінівена. Клас яких також поступово зникає.

У “фордівців” вийшла максимально універсальна модель-трансформер – одночасно простора та містка, з великою кількістю ніш і кишень. А ще тут передбачений лоток для мокрих чобіт. Машина вражає містким салоном для 5 пасажирів і трансформованим багажником, об’єм якого сягає 2 160 л при складених сидіннях. Плюс у Ford потурбувались про організацію простору і запропонували досить цікаве компонування, але про це ми розкажемо у детальному тесті.

Автомобіль також оснащений сучасною мультимедіасистемою Ford SYNC 4 з 8-дюймовим сенсорним екраном, адаптивним круїз-контролем і пакетом допоміжних систем водіння. Він отримав турбований 1,0-літровий бензиновий EcoBoost, що видає 125 к.с. і може працювати як з 6-ступеневою механікою, так і з 7-ступеневим “роботом”. Причому базова бензинова версія з досить широким переліком функцій коштує від 1 167 143 млн грн.

Haval H6

Китайський концерн Great Wall продовжує свій рух дорогами України з брендом Haval. І хоч вони вже відійшли від важкої рамної конструкції, віддавши перевагу несучому кузову, все ж флагманський кросовер Н6 залишається в рейтингу одних з найкращих на позашляховій трасі серед кросоверів.

Нехай Haval H6 не хапає зірок з неба в керованості та поведінці на дорозі, але пропонує великий простір, високий кліренс та сучасні технології. Більш того в пропозиції є версія Plugin Hybrid.

Peugeot 3008

Французам давно пора запускати власний преміумсуббренд, як це зробили свого часу Citroën і Seat. На тлі решти мас-маркету їх кросоверна лінійка 2008-3008-5008 виглядає трохи дизайнерські дорого-багато. Втім, “цар звірів” давно не приховує свого бажання полювати в багатших угіддях.

Єдина претензія до новинки – дизайнери явно загралися з нахилом задньої стійки. Якщо раніше бажання надати кросоверу кулеподібний силует стримувало питання зручності посадки-висадки на задній ряд, то тепер ніяких питань не залишилося.

Ось кому точно не буде тісно, так це багажу – об’єм багажника тепер дорівнює 588 л. У всьому іншому це той самий добре знайомий 3008-й з грайливими налаштуваннями підвіски та легким флером драйверського азарту, особливо в рульовому управлінні. Ціни на бензинову версію з 1,6-літровим 180-сильним двигуном PureTech і 6-ступінчастою АКП починаються з 1,368 млн грн, на гібридну версію з 1,2-літровим двигуном (136 к.с.) – з 1,3 млн грн.

Cupra Formentor

Найперші «купри» були просто «стероїдними» версіями SEAT Ateca і SEAT Leon, а ось Formentor створювався практично з нуля, якщо таке взагалі можливо у всесвіті Volkswagen. Перша самостійна іспанська модель, що не має аналогів у лінійці материнського бренду, виявилася на голову кращою за будь-якого з попередників.

Складається враження, що зовнішністю крос-хетчбека у вільний від основної роботи час займалися дизайнери Lamborghini, а вчили їздити інженери Audi. Каталонського тут небагато – назва і драматизм при перемиканнях і перестроюваннях. А головне він перейняв запальний характер іспанців. Тепер ми зустріли ще й оновлену версію з трохи покращений дизайном та функціоналом. Сьогодні таку запальничку можна придбати від 1,6 млн грн.

Cupra Terramar

Цей старший брат найбільший в модельній лінійці “зарядженого” бренду і з’явився на наших просторах тільки в цьому році. Комусь не вистачало гідного конкурента для BMW X3, щоб обдати цього баварця пилом на світлофорі. Однак Terramar пропонує не тільки веселу поїздку за кермом, але і місткість сімейного кросовера з усім супутнім комфортом.

Як і у випадку з Formentor, точкою відліку для Terramar став Tiguan. І тут він відчувається виразніше, хоча під капотом знову під зав’язку: 2,0-літровий TSI (265 к.с., 400 Нм) і «мокрий робот» 7-DSG. Проте налаштування підвіски дозволяють не кланятися кожному лежачому поліцейському, а в далекій поїздці буде комфортно не тільки водієві. Ціна питання, як для преміумбренду, не така вже й велика – від 1,710 млн грн.

Mercedes-Benz G 580 EQ

Цікаво, що єдиним електричним автомобілем у першій вісімці виявився повноцінний рамний позашляховик вагою понад три тони. У “Гелендевагена” завжди всього було з надлишком – і переваг, і можливостей.

Батарейна версія (588 к.с., 1164 Нм) виправила два з трьох його генетичних спадковостей. По-перше, завищену ціну – чотиримоторний позашляховик майже вдвічі доступніший за бензинову версію: 7,6 млн грн проти 12,7 млн грн. По-друге, проблеми з гальмуванням: у найжорсткішому налаштуванні системи рекуперації EQ сповільнюється так само потужно, як і розганяється. І це при вазі в жахливі 3085 кг.

Здається, що залишається посередня аеродинаміка, однак це шарм цього легендарного монстра, який в електричній версії підкреслюється додатковою тишею в салоні та легкою імітацією гуркоту двигуна при запуску. Видається, що електрифікація буквально вдихнула в “динозавра “мерседесівської лінійки друге життя.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: