Огляди

Тест-драйв Honda CR-V e:HEV AWD: досвід не прогуляєш

Тест-драйв Honda CR-V e:HEV AWD: досвід не прогуляєш

Ось і новий кросовер Honda CR-V для огляду. Тільки «новий» не в сенсі «нове покоління», яке вже дебютувало: допоки запуск на ринку США, допоки підготовка європейської версії, допоки автомобіль приїде в Україну. Весь цей час (а це орієнтовно 1-1,5 року) у нас буде продаватися нинішнє покоління Honda CR-V, а тому щодо цього автомобіля зберігається певна цікавість. Тим паче є привід для розмови: «нове» – це комбінація гібрида e:HEV, повного приводу AWD, максимальної комплектації Prestige. Фактично цей тестовий автомобіль уособлює все найкраще, що зараз компанія Honda може запропонувати в Україні. І що може запропонувати? Шукаємо головні відповіді на ТОП-5 головних питань.

Нова версія Honda CR-V? А є оновлення вигляду?

Кросовер Honda CR-V чудово знайомий постійним відвідувачам сайту: вже зустрічалися автомобілі у різних версіях, з різними моторами – і щоразу вони відрізнялися дрібницями у дизайні. Здавалося, тут вже знайомий гібрид, та лише додався повний привод. Але ні: до зміни чергового модельного року кросовер Honda CR-V отримав нові колісні диски, а також новий логотип «e:HEV», яким нині помічені всі гібриди компанії. Ось і все.

Знайомий вигляд, нові деталі: кросовер Honda CR-V виглядає таким собі «міцним хлопчиною» на колесах та з похмурим поглядом. Причому він тепер на нових колесах – зверніть увагу на гарні диски з графітовим забарвленням. Хоча насправді значно важливіше два логотипи на кришці багажника – e:HEV та AWD. Тому, що…

Гібридна система e:HEV цього автомобіля знайома за першою статтею про модель Honda CR-V Hybrid – від зміни логотипа система кардинально не змінилася: під капотом встановлений 2-літровий атмосферний бензиновий двигун, а також компактний електромотор. Ось тільки його компактність не перешкода для результатів: електромотор розвиває 184 к.с. потужності та 315 Нм крутного моменту. Причому в більшості випадків головним є саме електромотор – автомобіль стартує та розганяється, їздить по місту, досягає максимальної швидкості саме на електроприводі. Своєю чергою бензиновий двигун виступає лише в ролі приводу генератора для вироблення електроенергії. Хоча при трасових швидкостях «близько сотні» він може безпосередньо підключатися та обертати колеса.

Курс
Frontend розробка
Заробляйте від $1800 вже через два роки і навчайтесь у вільний час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Frontend розробка

Другий логотип – AWD – логічно означає наявність повного приводу. Причому у випадку Honda CR-V повний привод реалізований класичним способом за допомогою карданного валу. Таким чином, вся потужність та момент діляться у певній пропорції між передніми/задніми колесами. На жаль, але можливості ручного керування розподілом крутного моменту (імітація блокування муфти, жорсткий розподіл «50/50») тут не передбачено – за все відповідає електроніка.

Раніше все це називалося i-MMD, тепер називається e:HEV, проте суть не змінилася – під капотом бензиновий двигун та електромотор плюс акумулятор у багажнику. Повний привод AWD реалізований класичним способом: кардан та редуктор для приводу задніх коліс.

З дизайном та технікою зрозуміло. А зміни у салоні є?

Всередині зустрічає вже відомий дизайн, кермо з приємною шкірою та великими кнопками, класні сидіння під людей із «габаритами». Масив передньої панелі – з м’якого пластику з невеликими декоративними вставками «чорний глянець». Блок керування мікрокліматом, як і раніше, має свої фізичні органи управління. Але також вся інформація про налаштування «клімату» виводиться на центральному 7-дюймовому дисплеї. Який, до речі, за сучасними мірками вже виглядає невеликим. Зі змін – додано пару пунктів комплектації (розкажу нижче) та з’явився новий декор у вигляді сріблястих рифлених вставок. Словом, змін небагато.

Але салон Honda CR-V і зараз такий, що іншим конкурентам на заздрість! Причому я кажу не про якість оздоблювальних матеріалів чи дизайн (все просто «на рівні», хоча без одкровень) – я кажу про зручність у щоденних дрібницях, увагу до деталей, продуманість у багатьох пунктах. Наприклад, на центральній консолі є накладки для контакту з колінами. Підлокітник між передніми сидіннями – це бокс з пересувною кришкою. Задні двері відчиняються майже перпендикулярно кузову, що полегшує посадку. Спинки другого ряду сидінь регулюються по куту нахилу, є дефлектори вентиляції. Плюс місткий багажник з величезним отвором для завантаження: зручно!

Салон не вражає дизайном, але радує продуманістю в деталях попереду та комфортом для задніх пасажирів: багато місця для ніг й над головою, регулювання кута нахилу спинки, дефлектори вентиляції майже пласка підлога. Плюс великий багажник, де вже у невеликій ніші захований інструмент та ремонтний комплект для шин.

Ідеал для сім’ї? Але тоді автомобіль має бути комфортним та ощадливим…

Так і є: кросовер Honda CR-V намагається витримувати баланс між зрозумілою керованістю та непоганим комфортом. Причому в останньому випадку говоримо про комфорт взагалі: досить м’яка підвіска акуратно згладжує великі нерівності, в салоні небагато аеродинамічних шумів та звуку від дороги. Зауваженнях – завеликі крени та помітний звук двигуна, коли він прокидається і крутиться до середніх обертів. Та й з керованістю схоже: кросовер пропонує легке кермо, автомобіль йому непогано слідує, він не лінується в поворотах. Але при швидкій перекладці «ліворуч-праворуч» (або навпаки) відчувається розмір і вага цього нелегкого гібрида. Отже, будь-якого захоплення в процес водіння або відчуття «драйверських одкровень» не чекайте.

Натомість є відчуття приємного розгону. Адже здебільшого гібрид Honda CR-V e:HEV їде на електроприводі – як електромобіль. А це означає миттєві реакції на натискання педалі акселератора, відсутність «еко»-затримок або пауз у трансмісії – на перемикання передач або роботу варіатора. Кросовер Honda CR-V e:HEV просто лінійно розганяється. Й може робити це у різному темпі залежно від обраного режиму руху – ECON, SPORT, звичайний. Натискання клавіш на центральній консолі реально змінює враження від роботи гібридної системи, хоча і не позначається на інших налаштуваннях (наприклад, налаштування керма). Плюс передбачена можливість регулювання рекуперації за допомогою пелюсток: загалом чотири позиції. Однак якесь помітне уповільнення з’являється лише в 3-4 позиції, до цього кросовер їде накатом.

Гібрид Honda CR-V знову обганяє сам себе: прискорення до «сотні» займає 8,7-8,8 секунди проти обіцяних паспортом 9,2 секунди. Тепер кілька слів про ощадливість. У місті стабільно отримуєш 6,5-7 л на 100 км шляху. Хоча максимально спокійний стиль їзди забезпечує мінімум у стилі «трохи нижче п’яти літрів». І навпаки – якщо «зірки не зійшлися», то максимум виходить «сім із невеликим». На трасі при швидкості 90-110 км/год автомобіль споживає 6-6,5 л на 100 км шляху. Тільки на електроприводі вдається проїхати небагато: лише 1-1,5-2 км, й то за дуже повільно-плавного руху в умовах міста. Гібрид із переднім приводом проїжджав трохи більше, а палива споживав трохи менше. Щодо самого себе, але з переднім приводом, кросовер Honda CR-V e:HEV з повним приводом збільшив міську витрату палива на 0,5-1 літр. Але щодо всіх конкурентів у класі – він, як і раніше, найбільш економний.

А скільки коштує такий чудо-гібрид Honda CR-V?

Автомобіль Honda CR-V e:HEV на українському ринку представлений у трьох варіантах: завжди однакова гібридна силова установка, але можна вибрати комплектацію (Executive або Prestige) та тип приводу – передній (2WD) або повний (AWD). Від цього змінюється ціна.

Гаму моделі Honda CR-V e:HEV відкриває комплектації Executive: фронтальні та бокові подушки безпеки, бокові шторки безпеки, системи контролю рядності та запобігання зіткненням, розпізнавання дорожніх знаків, контроль «сліпих зон» дзеркал заднього виду, доступ без ключа, шкіряне оздоблення сидінь та керма, цифрова панель приладів (7-дюймовий дисплей), мультимедіа Honda Connect (також 7-дюймовий дисплей), 2-зонний «клімат», адаптивний круїз-контроль, камера заднього огляду, підігрів передніх сидінь, світлодіодні фари, автоматичне перемикання світла «ближній/дальній», 18-дюймові колісні диски. Ціна автомобіля Honda CR-V e:HEV Executive 2WD – від 1,5 млн грн або $36,5 тис., ціна Honda CR-V e:HEV Executive з повним приводом AWD – від 1,62 млн грн або $39,5 тис.

На рівень вище розташована комплектація Prestige, де додано наступне: електропривод регулювання сидіння водія та пам’ять налаштувань, проєкційний дисплей, кришка багажника з електроприводом та сенсором відкривання/закривання, підігрів керма, підігрів задніх сидінь, 2-секційний панорамний дах-люк, бездротова зарядка. Ціна автомобіля Honda CR-V e:HEV Prestige AWD – від 1,8 млн грн або $44 тис.

Простих (і «порожніх») версій автомобіля Honda CR-V e:HEV не існує: одразу присутні LED-фари з функцією підсвічування поворотів, сенсорний 7-дюймовий дисплей, «клімат», камера заднього огляду. Максимальна комплектація додає проєкційний дисплей, електропривод кришки багажника із сенсором, бездротову зарядку. Щоправда, користуватися такою зарядкою незручно: телефон постійно вистрибує під час руху, бракує виступів для його фіксації. А ще бракує кругового огляду – цього вже чекаєш від кросовера такого класу та ціни. Однак все інше є: маса систем безпеки, панорамний дах-люк, підігрів керма та сидінь – включаючи задні.

Зрештою: купувати чи ні?

Можна дуже довго показувати пальцями й казати «покоління, що йде; треба вже чекати нове». Однак кросовер Honda CR-V не просто відповідає своєму часу та класу, але навіть ще може дечому повчати конкурентів. Як мінімум – фантастично-зручному облаштуванню салону. А також тому, як створювати вкрай ефективний та економічний гібрид.

Все це налаштовує на сприйняття автомобіля. Головою вже розумієш, що нинішньому поколінню Honda CR-V вже не вистачає якихось нюансів, дрібних деталей. Але коли дивишся в цілому, то хочеться сказати: «на диво добродушний автомобіль». Чи він коштує своїх грошей? А це вирішує кожен сам для себе. До речі, чекаю на вашу думку в коментарях нижче.

Тест-драйв Honda CR-V e:HEV AWD: досвід не прогуляєш

Технічні характеристики Honda CR-V e:HEV AWD

Кузов – кросовер, 5 дверей, 5 місць

Габарити – 4,6 х 1,86 х 1,69 м

Колісна база – 2,66 м

Кліренс – 200 мм

Багажник – від 497 л (5 місць) до 1638 л (2 місця)

Вантажність – 549-603 кг

Мінімальна споряджена маса – 1672 кг

Двигун – гібридна силова установка, електромотор + бензиновий двигун 2,0 л

Потужність – потужність тягового електромотора 184 к.с.

Крутний момент – крутний момент тягового електромотора 315 Нм

Питома потужність та момент – 110 к.с. на 1 тонну та 188 Нм на 1 тонну

Привод – повний привод

Трансмісія – електромеханічна трансмісія e-CVT

Динаміка 0-100 км/год. – 9,2 секунди

Максимальна швидкість – 180 км/год.

Витрата паспортна (місто) – 5,1 л на 100 км.

Витрата паспортна (траса) – 5,7 л на 100 км.

Країна виробництва – Японія

Шини тестового автомобіля – Bridgestone Dueler H/L 33 235/60R18

Мінімальна ціна автомобіля – від 1,5 млн грн або $36,5 тис.

Ціна тестового автомобіля – від 1,8 млн грн або $44 тис.

Автомобіль надано – Прайд Мотор


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: