Огляди Авто 25.09.2023 о 11:00 comment views icon

Тест-драйв Hyundai Palisade 2023: комфортний та продуманий «велетень»

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Hyundai Palisade 2023: комфортний та продуманий «велетень»

На ринку України таких автомобілів небагато – великі автівки, як кажуть, «можна порахувати на пальцях однієї руки». Тому поява будь-якого нового гравця вже викликає цікавість. Особливо, коли гравець не будь-який, а відомого та популярного бренду. Отже, зустрічаємо великий кросовер Hyundai Palisade 2023 модельного року.

Позиціювання Hyundai Palisade

Це й справді кросовер, він і справді великий – автомобіль Hyundai Palisade має 5-метрову довжину та пропонує 3-рядний салон. Звісно, основним ринком продажів таких автомобілів є США, проте «велетні на колесах» знаходять певну кількість покупців й в інших країнах: фанати великих, просторих, універсальних автомобілів з повним приводом є усюди. Номінально перед нами перше і єдине покоління моделі Hyundai Palisade, проте історія вже знала великі 5-метрові 3-рядні автомобілі Hyundai – варто згадати Hyundai Veracruz або Hyundai Grand Santa Fe.

Кросовер Hyundai Palisade був представлений у 2018 році, продажі стартували у 2019-му, а тепер ми зустрічаємо оновлений автомобіль Hyundai Palisade LX2 2023 модельного року: найбільш помітно змінилась передня частина кузова та салон. Ще для України змінився бензиновий двигун: замість V6 3.5 MPI тепер встановлюється V6 3.8 GDI – він і раніше був в гаммі моделі, але не для нашого ринку. Саме такий автомобіль й став героєм матеріалу: оновлений кросовер Hyundai Palisade LX2 V6 3.8 GDI 2023 у комплектації TOP Calligraphy.

Як їде кросовер Hyundai Palisade

Без «відкриттів», але дуже й дуже непогано. Тут не знайти занурення водія в світ насолоди від водіння або відчуття польоту на килимі-літаку. Проте якщо казати в комплексу – то тут знаходиться поєднання потужності/динаміки та гарного комфорту.

Перш за все, варто відзначити двигун та 8-ступеневий «автомат»: пара чудово злагоджена в питаннях керування прискоренням, а також вчасних і непомітних перемикань. Старт з місця доволі активний, одразу виграєш певний простір на дорозі, але потім двигун набирає оберти неквапливо – наче дає водію долю секунди подумати, як їхати: у спорт-стилі або комфортно та економно. Якщо не відпускати акселератор, то зрештою мотор «просинається» з 3-4 тисяч й далі набирає високі оберти аж до 5-6 тисяч, де він видає всю потужність: ось тут ми поїхали і справді швидко!

Це дивно, щоб для такого великого автомобіля мати потужність на доволі високих обертах та прагнути до них – хочеться більше дизельної тяги на середніх обертах або електропідхвату гібрида. Проте ось такий характер – це особливість атмосферного двигуна. Тобто, новий мотор наче пропонує два контрастних світи: неквапливий «на низах» або активних «на верхах». Проте він має, що додати до кожного з них. І якщо на високих обертах він додає відчуття потужності та динаміки, то на низьких – тишу та плавність роботи.

Онлайн-курс "Предметний дизайн" від Skvot.
Навчіться створювати функціональні, трендові та ергономічні дизайни меблів та предметів інтер’єру.
Детальніше про програму курсу і лекторів

Що чудово вписується в характер шасі автомобіля. Кросовер Hyundai Palisade вміє їхати комфортно, він просто тихо та непомітно нівелює більшість ям на нерівностях дороги. Проте не всі – інколи можна отримати суттєвий поштовх на черговому «лежачому поліціянту». Й тоді згадати, що тут не пневматична підвіска, як ось це здавалось хвилину назад – адже, повторюсь, загалом автомобіль їде доволі м’яко. Та впевнено по керму: не треба шукати «діалогу» з водієм – інформації надходить рівно стільки, скільки потрібно щоб не загубити зв’язок з дорогою й не більше. А ще кермо робить близько трьох обертів від упору до упору. Отже, про активний драйв не йдеться. Проте автомобіль впевнено тримає не лише пряму на дорозі (звісно, з такими габаритами та масою), але й гарно тримає дугу в віражі.

Виглядає монументально (мені взагалі боковий профіль нагадує Cadillac Escalade); також монументально і їде – комфортно та неквапливо. Проте з гідною динамікою за необхідності: прискорення до «сотні» вкладається у 7,8-7,9 секунди. Окрім нового 3,8-літрового двигуна, варто відзначити й 8-ступеневий «автомат» за його швидкі та непомітні перемикання. Зверніть увагу на деталі: темно-хромовану решітку радіатора або багатоспицеві колісні диски – це особливості пакета Calligraphy. Цей пакет впливає й на салон автомобіля…

Широка передня панель з розтягнутими дефлекторами вентиляції, пара 12,3-дюймових дисплеїв, похилена масивна центральна консоль, багато фізичних кнопок та перемикачів, м’які сидіння-крісла, широкий підлокітник та численні ніші для речей – все це є загальним для автомобіля Hyundai Palisade. А ось що особливе саме для версії з пакетом Calligraphy, то це оздоблення: ніжна шкіра з гарним візерунком та прострочуванням, декоративне підсвічування, навіть штучна замша на стелі. Передня частина салону виглядає та сприймається дуже круто.

Проте й позаду є багато плюсів. Звісно, тут є величезні дверцята для зручної посадки та купа вільного простору – це було очікувано від автомобіля такого розміру. Звісно, тут є регулювання заднього сидіння, окрема зона «клімату», протисонцеві шторки на вікнах – непогано, але теж очікувано. А ось далі кросовер Hyundai Palisade починає дивувати: окрім підігріву сидінь другого ряду також присутня і вентиляція, на самих сидіннях встановлені «огортаючи» підголівники, а центральний підлокітник можна теж відрегулювати за кутом нахилу – щоб він зручно стояв відповідно до спинки.

Третій ряд теж може запропонувати хоч якийсь запас місця для підлітків або невеликих дорослих, а також електропривод підіймання/опускання спинок – а це означає, що є можливість регулювати кут нахилу для зручності посадки. Крім того, навіть передбачено підігрів сидінь третього ряду та USB для зарядки приладів. Ще один приклад, коли робили «не для галочки».

Онлайн-курс "Предметний дизайн" від Skvot.
Навчіться створювати функціональні, трендові та ергономічні дизайни меблів та предметів інтер’єру.
Детальніше про програму курсу і лекторів

 

Салон автомобіля Hyundai Palisade вміє приємно дивувати формами, оздобленням, практичністю. Звісно, є певні прогалини на кшталт декору передньої панелі або жорсткого пластику в кількох місцях. Проте загалом – в салоні цього автомобілі набагато більше переваг, особливо з урахуванням всіх можливостей налаштувань сидінь та уваги до дрібниць: підігрів та вентиляція, окремий «клімат», третій ряд. Ще й багажник гарний – як за об’ємом, так і за щоденною зручністю.

Технології автомобіля Hyundai Palisade

Всі технічні особливості автомобіля можна поділити на три окремі блоки. Перше – це загальна конструкція. Тут все очікувано: несучий кузов та повністю незалежні підвіски коліс, повний привод HTRAC на основі міжосьової фрикційної муфти, традиційний 8-ступеневий «автомат». Плюс вибір двигунів – або 4-циліндровий 2,2-літровий турбодизель, або бензиновий 3,8-літровий атмосферний V6.

Ось саме останній двигун і став головною технічною новинку для нас: раніше для автомобілів пропонувався двигун 3.5 MPI, але тепер його місце зайняв 3.8 GDI – позначення одразу вказує на збільшення робочого об’єму та використання системи безпосереднього упорскування пального. Цей алюмінієвий двигун з кодом G6DN може працювати за циклом Аткінсона/Міллера (ступень стиснення 13:1) і має систему регулювання фаз газорозподілу CVVT.

Головною технічною новинкою оновленого автомобіля Hyundai Palisade у версіях для українського ринку є бензиновий 3,8-літровий двигун. Хоча взагалі в конструкції автомобіля не знайдеш революційних рішень – це просто сучасний кросовер. Хоча, можливо, для цього сегменту такий приклад «здорового консерватора» й на краще.

Другий блок про техніку стосується електронних систем та технологій. Загалом все нагадує автомобілі Hyundai Tucson або Hyundai Santa Fe: кнопковий селектор «автомату», перемикач вибору режимів руху, пара 12,3-дюймових дисплеїв; один виступає у якості панелі приладів; другий – відповідає за керування додатковими функціями.

Віртуальна панель приладів зазвичай складається з двох круглих індикаторів (спідометр/тахометр) та поля додаткової інформації між ними. При включенні вказівника поворота – в одному з круглих індикаторів може відображуватись картинка з бокової камери заднього огляду. Центральний сенсорний дисплей дає можливість налаштовувати окремі секції на стартовому екрані, при зануренні вглиб може порадувати знайоме меню та гарна швидкодія. Проте ось вам кілька цікавих рішень з арсеналу саме моделі Hyundai Palisade: наприклад, передбачено внутрішній переговорний пристрій – це логічно з урахуванням розмірів автомобіля. Також передбачено керування задніми сидіннями прямо з дисплея – а це зручно.

На центральній консолі встановлено селектор «автомату» та перемикач вибору режимів руху. Окрім стандартних режимів «комфорт/еко/спорт» також передбачено «смарт»-режим, який намагається їх поєднати в залежності від умов руху та натискання педалі акселератора – часом виходить вдало, часом не дуже. Будь-які додаткові режими для бездоріжжя передбачають «затискання» муфти повного приводу, плюс додатково може спрацьовувати система допомоги при списку на схилі та дещо відрізняється інтенсивність відгуку двигуна на дії водія. Вся інформація відображена на 12,3-дюймовій панелі приладів. Інший 12,3-дюймовий дисплей є серцем мультимедійної системи. Хоча насправді кольорових широкоформатних дисплеїв навіть три: ще один прихований у дзеркалі заднього огляду й на нього передається зображення з задньої камери – це корисно, коли салон повністю зайнятий пасажирами або речами, й все це перекриває нормальний огляд назад.

Третій блок – все, що вже й справді максимально (але приємно) дивує. Так-так, ось всі вищезгадані налаштування, системи, технології були лише початком. А продовженням є особливості пакета Calligraphy, яким був оснащений тестовий автомобіль.

Наприклад, передні сидіння вміють розкладатись в лежанки. Це класно, але вже не дивує для автомобілів Hyundai? А якщо додати можливість масажу-розтягування? Це не традиційний масаж в автомобільних сидіннях з окремими камерами, а скоріше режим постійних дрібних рухів різноманітних елементів сидіння; проте все одно – тонізує в дальній дорозі. Крім того, зміна налаштувань сидінь прив’язана навіть на вибір режимів руху: для спортивного режиму сидіння стає наче глибшим та більше «обіймає» водія.

Ще приклад – тепер для задніх пасажирів. На передньому сидінні є кнопки для можливості його посунути вперед. Теж не дивує для автомобілів Hyundai? А якщо біля цих кнопок додати USB-порт для можливості заряджання пристроїв. Дрібниця, проте як зручно. А ще зверніть увагу на стелю – тут наче подвійний панорамний дах: окремий люкс для водія та переднього пасажира та велике скло для задніх пасажирів. В цьому класі є автомобілі, що вважають достатнім просто мати один невеличкий люк попереду. В цьому класі є автомобілі зі скляною «панорамою» на весь дах. Так ось Hyundai Palisade намагається догодити всім.

З чого ми починали – просто сучасна техніка, але без революцій; стриманий характер на дорозі, де панує комфорт й лише дещо вирізняється потужний двигун; очікувано багато місця в салоні. Але до чого ми прийшли – опрацювання кожної дрібниці, гарне оздоблення, неочікуване оснащення. Кросовер Hyundai Palisade дуже сильний тим, що намагається не програти в основних дисциплінах та, одночасно, намагається здивувати в додаткових. Звісно, багато з перерахованого – це особливості пакет Calligraphy; так ось…

Вартість Hyundai Palisade та потенційні суперники

На перший погляд, все виглядає просто – кросовер Hyundai Palisade пропонується в Україні в одній максимальній комплектації ТОР, покупці можуть обрати лише двигун: або 2,2-літровий 200-сильний турбодизель CRDi, або 3,8-літровий 295-сильний бензиновий мотор GDI.

Причому комплектація ТОР складена за принципом «все включено»: сім подушок/шторок безпеки, трьохзонний «клімат», підігріви керма та всіх сидінь (всіх рядів), вентиляція сидінь першого та другого ряду, електропривод кришки багажника, системи моніторингу «сліпих зон» дзеркал та підтримки рядності руху, асистенти запобігання зіткненню при фронтальному русі та у поворотах, адаптивний «круїз», повністю світлодіодні фари Bi-LED, оздоблення сидінь шкірою, легкосплавні 20-дюймові колісні диски, круговий огляд AVM, центральний сенсорний 12,3-дюймовий дисплей, цифрова 12,3-дюймова панель приладів, перемикач режимів руху, аудіо INFINITI на 10 динаміків, підтримка кліренсу задньої осі при завантаженні тощо. Вартість Hyundai Palisade 3.8 295 GDI 8AT 4WD TOP – від 2,56 млн грн або $67 тис.; вартість Hyundai Palisade 2.2 200 CRDi 8AT 4WD TOP – від 2,61 млн грн або $68,2 тис.

Також для автомобіля доступний пакет-опція Calligraphy, який був присутній на тестовому автомобілі. Насправді цей пакет можна було виводити окремою комплектацією, адже він додає дуже багато: оздоблення сидінь шкірою NAPPA, розкладні передні сидіння RELAXATION SEAT, передній люк та панорамний дах у задній частині кузова, оздоблення салону алькантарою та алюмінієм, контурне підсвічування салону, решітка радіатора DARK CHROME, регулювання поперекової та бокової підтримки сидіння водія, дзеркало заднього огляду з вбудованим дисплеєм, ексклюзивні 20-дюймові колісні диски. Вартість пакета Calligraphy – 174 500 грн.

Погляньте уважно на автомобіль Hyundai Palisade в максимальній комплектації ТОР, але без «каліграфічного» пакету: зверніть увагу на інші колісні диски та оформлення решітки радіатора, на шкіряне оздоблення сидінь та сіру стелю без люків. Автомобіль не втратив жодного пункту з основної комплектації, просто виглядає вже не так розкішно.

Пару слів про конкурентів – тому, що їх також пара. По-перше, це кросовер Toyota Highlander, який пропонує кілька комплектацій: можна знайти варіант простіше, але дешевше; можна знайти максимальну комплектацію й тоді вартість буде схожа. Плюс у японця є чудовий гібрид та гарна репутація. По-друге, іншим конкурентом виступає Mazda CX-9: автомобіль відверто «в роках» та не має жодного альтернативного економного двигуна (гібрид або дизель), проте їде гарно й коштує відносно небагато як для цього класу.

Серед не прямих, але потенційних конкурентів – можна почекати Mazda CX-90 або Infiniti QX60 нового покоління. Ну і якщо вже торкнулись «преміуму» (а вартість дозволяє), то можна розглянути Volvo XC90 з акційними пропозиціями. Тобто: вибір не надто широкий, але вибір є.

Два головних конкуренти – це великі японські кросовери Toyota Highlander та Mazda CX-9, які коштують менше. Плюс невдовзі чекаємо на появу Mazda CX-90: цей автомобіль може бути дорожчим, але точно принесе багато цікавого.

Споживання палива Hyundai Palisade та утримування автомобіля

По місту в середньому виходить споживання палива на рівні 13-14 л на 100 км шляху. За умови спокійного стилю керування та пустих доріг можна отримати мінімум близько 11 л на 100 км; за умови заторів та/або динамічного стилю руху готуйтесь до 15+ літрів на 100 км шляху. На трасі при швидкості 80-90 км/год автомобіль споживає 6,5-7 л на 100 км, зі зростанням швидкості до 110-120 км/год цей показник зростає до приблизно 8,5 л на 100 км шляху.

Гарантія на автомобіль складає чотири роки без обмеження пробігу або п’ять років з обмеженням пробігу 100 тис. км – на вибір покупця. Сервісне обслуговування потрібно проводити кожні 15 тис. км пробігу або раз на рік. Вартість простого ТО для Hyundai Palisade з бензиновим 3,8-літровим двигуном складає 7,5 тис. грн; розширене ТО буде коштувати близько 18-18,5 тис. грн.

Інформація наведене станом на вересень 2023 року; вартість ТО вказана для Києва й може відрізнятись в інших містах/областях в залежності від дилера.

Безпека автомобіля Hyundai Palisade

Автомобіль Hyundai Palisade не проходив випробування Euro NCAP та не має такої оцінки за безпеку, проте він проходив інші випробування та має інші оцінки. Наприклад, за випробуваннями ANCAP (Австралія) кросовер Hyundai Palisade отримав максимальну 5-зіркову оцінку. Є певні зауваження: захист голів водія/пасажира від зіткнення при боковому ударі, захист грудей водія при фронтальному ударі. Але загалом рівень безпеки високий. Також автомобіль Hyundai Palisade до оновлення проходив тести IIHS (США) й отримав також високу оцінку Top Safety Pick+. Отже, загалом – безпека Hyundai Palisade на доволі високому рівні.

Підсумки: так що приніс кросовер Hyundai Palisade у свій клас?

Взагалі – багато чого. Оригінальний дизайн, продуманий салон, цікаві рішення ергономіки, гарна комплектація, потужний двигун. Так, український імпортер зробив ставку лише на максимальну комплектацію та додатково її підіймає опційним пакетом. Все це коштує чимало. Але якщо у вас є такі гроші на автомобіль такого класу, то кросовер Hyundai Palisade гарантовано варто розглянути у ролі кандидата на придбання. Адже він точно того вартий.

Плюси:

+ Багато місця всередині та чудова організація цього простору

+ Комплектація «є все та навіть більше» може приємно здивувати в деталях

+ Комбінація потужності та комфорту – не ідеал, але дуже-дуже непогано

Мінуси:

– Висока ціна, відсутність простіших та доступних комплектацій

– Споживання палива бензиновим двигуном; альтернативний дизель не дуже потужний

Тест-драйв Hyundai Palisade 2023: комфортний та продуманий «велетень»

Hyundai Palisade 3.8 GDI HTRAC TOP

Кузов, тип Кросовер, 5 дверцят, 8 місць
Габарити (Д х Ш х В) 4,995 x 1,975 x 1,75
Колісна база 2,9 м
Заявлений кліренс (орієнтовно) 200 мм
Об’єм багажника 704 л
Мінімальна споряджена маса 1969 кг
Двигун Бензин, атмосферний V6 3,8 літра
Потужність (сумарна) 295 к.с. на 6000 об/хв.
Крутний момент (сумарний) 355 Нм на 5200 об/хв.
Питома потужність та момент 150 к.с. на 1 тону та 180 Нм на 1 тону
Тип приводу повний привод HTRAC
Тип трансмісії 8-ступеневий «автомат»
Динаміка 0-100 км/год. 7,7 секунди
Максимальна швидкість 210 км/год.
Споживання палива, місто (орієнтовно) 12,4 літра на 100 км
Споживання палива, траса (орієнтовно) 9,8 літра на 100 км
Мінімальна вартість Від 2,56 млн грн або $67 тис.

Автомобіль надано – Хюндай Мотор Україна


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: