Огляди Авто 29.01.2024 о 10:00 comment views icon

Тест-драйв Volkswagen Touareg NEW: з чим прийшов у 2024 рік?

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Volkswagen Touareg NEW: з чим прийшов у 2024 рік?

Автомобіль Volkswagen Touareg вже тричі був героєм публікацій: перший детальний огляд Volkswagen Touareg TDI, далі цікаві доповнення про бензиновий варіант Volkswagen Touareg TSI, потім знайомство з унікальним «спортивним» PHEV-гібридом Volkswagen Touareg R. Й ось тепер новий привід для зустрічі – оновлення автомобіля, що символізує середину життєвого циклу. Ну привіт, Volkswagen Touareg! З чим прийшов? Формуємо п’ять головних запитань – та шукаємо відповіді.

Оновлений Volkswagen Touareg? А це помітно ззовні?

Звісно, адже змінились чимало! Традиційного варто почати з «обличчя» автомобіля – воно залишилось пізнаваним та водночас змінилось в деталях. Наприклад, встановлені нові трисекційні фари, які поєднує LED-лінія. Ця смужка проходить крізь всю ширину нової решітки радіатора та заходить під фари справа/зліва – й вже там крайні секції миготять вказівниками поворотів. Також для Volkswagen Touareg змінено передній бампер, центральну решітку всередині нього та бокові накладки.

Позаду теж не обійшлось без поєднаної оптики: наповнення ліхтарів залишилось майже незмінним, проте відтепер між ними проведена широка червона смуга. Ще й з підсвічуванням – як і характерні літери-логотип VW в колі. Крім того, відтепер для кросовера Volkswagen Touareg пропонуються нові колісні диски LEEDS (на тестовому автомобілі), нові варіанти фарбування кузова, навіть новий шрифт напису літери «R».

Загальний силует знайомий, а ось деталі нові: фари та ліхтарі, передній бампер, решітка радіатора, колісні диски, навіть лого R-Line пакету. Оновлення зробило автомобіль Volkswagen Touareg довшим на символічні два сантиметри: тепер загальна довжина складає рівно 4,9 метра. Інші розміри майже не змінились: ширина – 1,98 метра; висота – майже 1,7 метра; колісна база – 2,9 метра. Новим кольором для Volkswagen Touareg є насичений червоний, але саме у такому сірому та з чорним декором (Black Style) автомобіль «заграв» особисто для мене: поєднання сучасної технологічності та стриманої сили.

А які зміни в салоні Volkswagen Touareg? Що оновилось?

Історія схожа. Загальні форми передньої панелі, пара дисплеїв Innovision Cockpit (12- та 15-дюймові), елементи керування на центральній консолі – все це залишилось без змін. Але в деталях – зміни є.

Наприклад, оновлений Volkswagen Touareg отримав новий декор з кольоровим підсвічуванням та написом назви моделі. З’явились нові карти дверцят (схоже раніше зустрічалось на Volkswagen Touareg R), додалась м’яка накладка на центральній консолі в місці упору коліна, а дисплеї отримали нову графіку, хоча сама структура меню загалом не змінилась. Передні сидіння все також можуть запропонувати зручну посадку, широкі діапазони регулювань, підігрів та вентиляцію, кілька варіантів масажу спини. А кермо все також може запропонувати сенсорні кнопки – і можливо, я єдина людина на цій планеті, кому вони подобаються.

Курс Frontend розробки від Mate academy.
Front-end розробник одна з найзатребуваніших професій на IT ринку. У Mate academy ми навчимо вас розробляти візуально привабливі та зручні інтерфейси. Після курсу ви зможете створювати вебсайти і застосунки, що вразять і користувачів, і роботодавців.
Дізнатися більше про курс

Позаду взагалі без змін: багато місця, можливість регулювання положення дивану, дефлектори вентиляція та підігрів сидінь. Для рівня максимум, можна додати лише задній «клімат»; він і справді пропонується, проте на вищому рівні комплектацій. Серед помітних змін позаду – лише декор на дверних картах. А ось багажник навіть в дрібницях не змінився: гарний об’єм (470-810 літрів), електропривод кришки, гачки для пакетів, велика ніша-піддон, можливість «присідання» автомобіля для завантаження.

Аналогічно зовнішності, салон оновленого автомобіля Volkswagen Touareg став наче невловимо більш досконалим. Все це дрібні деталі, але вони задають суцільне сприйняття на вищому рівні: приємний декор, різноколірне підсвічування, піклування навіть про дрібниці – наприклад, вищезгадані м’які накладки. Але чому все це не можна було зробити одразу? Адже одразу вдалось спроєктувати такий просторий салон, одразу вдалось зробити зручні сидіння, одразу вдалось сформувати зручний багажник.

З дизайном та салоном все ясно. А техніка змінилась?

Ось тут я мав написати фразу «техніка не змінилась – і відчуття за кермом також незмінні». Адже техніка й справді не змінилась: кросовер Volkswagen Touareg має в основі платформу MLB та постійний повний привод з диференціалом TORSEN, всі версії для України пропонуються з дизельними або бензиновими 3-літровими двигунами V6 та 8-ступеневим «автоматом» ZF, також автомобіль може запропонувати пневматичну підвіску. У якості опції доступна PRO-підвіска з системою придушення кренів кузова та повнокерованим шасі (тобто, задні колеса можуть повертатись у протилежному або в одному напрямку з передніми). Ось загалом конструкція знайома на 100%, а відчуття від керування знайомі на 90% – як так?

Головна відмінність оновленого автомобіля полягає у налаштуваннях двигуна: він позбувся «турбоям»! Ох, пам’ятаю своє перше знайомство з автомобілем Volkswagen Touareg й ці постійні паузи на натискання педалі акселератора; вони лише частково лікувались спорт-режимом. Але тепер – в будь-якому режимі двигун підхоплює майже миттєво з мінімальним натисканням акселератора. Турбодизель може дати плавне прискорення та м’яку динаміку, може вилити на вас водоспад крутного моменту, що притисне в сидіння. Але в будь-якому випадку він зробить це швидко і тоді, коли вам треба. В технічних характеристиках все також прописано 286 к.с., проте таке враження, що ці «коні» куди краще нагодовані та пришпорені.

А тепер решта 90%, які не змінились. По-перше, це робота 8-ступеневого «автомата», як найкращого напарника двигуна: швидкі та непомітні перемикання, завжди вчасні й вдалі. По-друге, це чудовий комфорт руху: оновлений Volkswagen Touareg м’який завжди – на великих та дрібних ямах, на чималих виступах дороги; він не сколихує зайвий раз на хвилях, але ретельно розрівнює всі нерівності. По-третє, чималий кросовер пропонує легкість керування легковим автомобілем: він гарно слухається керма, доволі легко заходить в поворот, під тягою демонструє нейтральну поведінку та легкі прогнозовані зноси обома осями.

Курс Frontend розробки від Mate academy.
Front-end розробник одна з найзатребуваніших професій на IT ринку. У Mate academy ми навчимо вас розробляти візуально привабливі та зручні інтерфейси. Після курсу ви зможете створювати вебсайти і застосунки, що вразять і користувачів, і роботодавців.
Дізнатися більше про курс

Особливо це відчувалось на засніжених дорогах, коли немає підступних фаз зносу/заносу, а є зрозумілий класичний повний привод, що постійно крутить всі чотири колеса. Ну й четверте: відзначу чудовий акустичний комфорт (мінімум шумів від шин та аеродинаміки), що дозволяє насолоджуватись або звуком двигуна, або феноменально якісною аудіо-системою DYNAUDIO.

Турбодизель V6 TDI серії EA 897 (286 к.с. та 600 Нм) приємно здивував покращеними відчуттями та реакціями. Залікова «сотня» дається за 6,5-6,6 секунди (обіцяно 6,1 секунди та 235 км/год.), але частково відставання можна списати на зимові шини. Як і завжди, кросовер Volkswagen Touareg пропонує дуже широкий діапазон характеру завдяки системі зміни руху, проте головна риса завжди незмінна – це комфорт. А ще відзначу трансмісію в широкому сенсі цього слова: не лише 8-ступеневий «автомат» ZF 8HP-65A, а й повний привод, що дарував відчуття впевненості на зимових дорогах. Ну й щоб завершити про цифри: заявлено споживання пального на рівні 8,1 л на 100 км у міському циклі та 6,2 л на 100 км у заміському. Мої спостереження в середньому дають 10 літрів по місту взимку; мінімум бувало 8,5-9 літрів, максимум сягав 13 літрів; за умови руху по трасі зі швидкістю близько «сотні» споживання палива вкладалось в 6,5-7 літрів.

Скільки коштує оновлений Volkswagen Touareg?

Наразі в Україні автомобіль Volkswagen Touareg пропонується з кількома 3-літровими двигунами V6 (дизель TDI або бензин TSI) та у трьох основних комплектаціях, плюс передбачена можливість замовлення опцій.

Старт дає Volkswagen Touareg Silver, що вже пропонує доволі високий рівень оснащення: пневматична підвіска, цифрова панель приладів Digital Cockpit, мультимедійна система Discover Pro, адаптивний «круїз», бездротове підключення AppConnect (Android Auto та Apple CarPlay), шкіряний салон Vienna та сидіння ergoComfort, підігріви передніх та задніх сидінь, підігрів керма, підігрів лобового скла, камера заднього огляду, датчики паркування попереду та позаду, легкосплавні 19-дюймові колісні диски, LED-фари та ліхтарі, двозонний «клімат» тощо. Вартість Volkswagen Touareg Silver V6 TDI 231 – від 2,5 млн грн або $66 тис.

На крок вище розташований Volkswagen Touareg RLine Platinum, який додає наступне: пакет R-Line ззовні (оригінальні бампери та накладки), пакет R-Line всередині (сидіння та кермо), система нічного бачення, легкосплавні 20-дюймові колісні диски, проєкційний дисплей Head-Up на лобове скло, сидіння з функцією масажу, шкіряне оздоблення салону Varenna, аудіосистема DYNAUDIO, матричні LED-фари, дворівнева 30-кольорова підсвітка салону тощо. Вартість Volkswagen Touareg RLine Platinum V6 TDI 286 – від 3,1 млн грн або $81 тис.

Максимальним варіантом виступає Volkswagen Touareg RLine Platinum+ з ще більш розширеним переліком обладнання: чотиризонний «клімат», шкіряний салон Puglia, легкосплавні 21-дюймові колісні диски, система допомоги руху в заторах, асистент проїзду перехресть, системи Travel Assist та Emergency Assist тощо. Вартість Volkswagen Touareg RLine Platinum+ V6 TSI 340 – від 3,1 млн грн або $81 тис. Вартість Volkswagen Touareg RLine Platinum+ V6 TDI 286 – від 3,2 млн грн або $83,5 тис.

Однією з особливостей оновленого автомобіля Volkswagen Touareg є матричні фари IQ.Light HD, що тепер пропонують 19,2 тисячі LED-елементів у кожній фари (проти 256 у попередника) – це дозволяє ще точніше освітлювати дорогу та уникати засліплень інших водії. Цікаво, що для автомобіля Volkswagen Touareg у виконанні RLine Platinum такі фари присутні вже «за замовчуванням»; до речі, як і система нічного бачення, фонове контурне підсвічування салону, сидіння з масажем, багато систем безпеки тощо. Пневматична підвіска з регулюванням кліренсу (15-26 см) – є в комплектації всіх версій Volkswagen Touareg для України. До речі, як і підігрів всіх сидінь або 15-дюймовий дисплей з підтримкою бездротового підключення смартфонів. Нові 21-дюймові колісні диски LEEDS входять в перелік максимальної комплектації, хоча також доступні як опція для інших комплектацій. Отже: так, вартість Volkswagen Touareg може здаватись чималою – але обов’язкового звертайте увагу на дуже широкий перелік обладнання.

Так купувати чи ні?

Якщо ви бажаєте отримати комфортний, технологічний, висококласний автомобіль – то звісно «так». Насправді кросовер Volkswagen Touareg третього покоління таким був від народження. Але спочатку йому не вистачало уваги до дрібниць, що могли б дати відчуття завершеності та високого класу. Еволюція та шліфування відбувалось навіть й без гучних оновлень, чому може бути приклад Volkswagen Touareg TSI.

Проте саме зараз все це набуло фінальної довершеної форми, втіленням якої й став оновлений автомобіль Volkswagen Touareg: комфортний, технологічний, висококласний. Без зайвих нав’язливих стереотипів, але з впевненим та сильним характером й ретельним опрацюванням кожної деталі. Ось такий він, оновлений Volkswagen Touareg.

Volkswagen Touareg

Автомобіль надано – Порше Україна, Volkswagen в Україні


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: