Дописи 09.01.2024 о 23:41 comment views icon

Ronin: The Last Samurai. Майже Sekiro в кишені

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/IMG_0340-150x150.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/IMG_0340-150x150.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/IMG_0340-150x150.jpeg

VladisLove

автор

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Поки відбувалися Страсті Хрестові на конкурсі, друг показав гру яку б мені хотілося мати на телефон – спрощений варіант Sekiro: Shadows Die Twice. Нехай вирізають все що хочуть заради “мобілок”, але бойова частина повинна бути схожа на Sekiro.


Я проти донатних помийок, але інколи треба заглядати в сегмент виманювання грошей для розуміння потенційних нових механізмів. Не даю посилання на гру.


Перед нами – Rogue-like Sekiro. Не очікували? Я теж. Вас кидають на арену, на ній є вороги, ви їх вбиваєте, йде підрахунок досвіду/грошей/матеріалів/предметів, нова арена з новими ворогами. І так до кінця Акту, в якому може бути різна кількість арен (10 чи 20), різна кількість ворогів (5-6 собак, 4 стрільці чи 1 сильний воїн) та різні шаблони появи ворогів (2, але ж є). І куди ж без босів – по 2 на Акт, посередині та вкінці (хіба що Акт 7 є ідейно іншим).

У вашого персонажа при проходженні арен накопичується досвід, що дозволяє отримувати нові випадкові бафи: збільшити атаку, швидкість, шанс критичного удару чи його силу, шанс уклону, вікна для «парування» та Контратаки, атаки після воскресіння на 25%, додаткове воскресіння тощо.

Особисто мені така концепція подобається. Щось в ній є.

Вибір бафів-покращень дуже допомагає в боях.

Бойова частина схожа на Sekiro з механікою «парування» чи відбиття атак. Трохи пояснення: натиснули на кнопку Блок – менше пів секунди Відбиття – вмикається сам Блок. Якщо у Відбиття потрапила атака ворога – чуєте дзвін і не забирається жовта шкала Витривалості. Якщо атака ворога потрапила у Блок, то в залежності від сили удару, буде заповнюватися шкала Витривалості. І на відміну від сучасних Souls-like ігор (Lies of P чи Lords of the Fallen) ваша шкала Здоровʼя не буде зніматися!

Курс Розмовної англійської від Englishdom.
Після цього курсу ви зможете спілкуватись з іноземцями і цікаво розкажете про себе.
Приєднатися

Вороги також можуть бити критичними атаками і Витривалість може швидко заповнитися. А тоді Стан. Будьте обережні 🙂

У ворогів, як і у вас, є ще Сильна атака зі спеціальним червоним символом над головою – довго заряджається і сильно бʼє. Як зрозумів, там завжди критична атака. Але навряд будете нею бити допоки не вивчите арени, а ось вороги та боси точно будуть. Часто та боляче. І проти неї є Контратака – бʼє сильно та дозволяє переміщатися за спину супротивника. Для її активації потрібно вчасно натиснути кнопку Атаки.

Контратака являється заміною Мікірі та стрибка в Sekiro.

Битва з босом. Впізнали її? 😉

Відродження є, як і у Sekiro. Але за майже за кожну смерть будете розплачуватися переглядом реклами. А для прибирання реклами – 6 баксів не у місяць, а за 2 тижні!

Курс Розмовної англійської від Englishdom.
Після цього курсу ви зможете спілкуватись з іноземцями і цікаво розкажете про себе.
Приєднатися

Тепер те, чого немає в Sekiro:

  • Різні види зброї (5) та різні Ультимативні здібності для кожного з них;
  • Збільшення характеристик зброї, броні, кілець, тварини-пети тощо. І довгий донат фарм на все це 🙁

У тут починається етап вибору: А що подобається? А яка швидкість та радіус атак? Чи зручне Відбивання? А є взагалі ЛУК! Анімації та радіуси Сильних атак також різні. Ультимативні здібності також різні – зупинка часу, атаки на всю арену з відновленням Здоровʼя, швидкі Контратаки та ін.

Персонажів двоє. Другий персонаж відкривається за 3000 “зелених камінців”. Цю суму я зібрав за тиждень, тому проблем з придбанням її не виникне. До речі, зброя та броня у героїв різна тому доведеться прокачувати окремо.

Ваші персонажі також посилюються за допомогою Темних сфер, які падають при першому проходженні босів. Персонажі посилюються окремо, але добре що більшу частину екіпірування можна одягти на них обох.

Є можливість подивитися екіпірування ТОП-гравців. Це дає змогу побачити, що вони збирають та прокачують.

Акти хоча і є основним контентом гри, але не є основним заробітком грошей, матеріалів або предметів. Тому перерахуємо режими гри:

  1. Акти / Chapters – основна ціль та необхідність проходження гри;
  2. Землі Хаосу / Land of Chaos – додаткові спеціальні арени зі специфічними особливостями бою. Наприклад, вбити противника тільки через Контратаку або Відбивання;
  3. Битва з Йокаєм / Youkai Battle – арена з Легендарним босом – величезна Жаба або Скелет. Отримуєте Есенції. Є Рейтинг;
  4. Арена Бійні / Arena of Carnage – ПвП арена. Також є окремий Магазин для цього режиму. Я проти ПвП в таких іграх;
  5. Дорога Демона / Shura’s Road – Акти з різними дебафами: від збільшення Здоровʼя / Атаки до відключення червоного показника Тяжких атак у супротивників. Є рейтинг;
  6. Рейд / Raid – Пішли спати? Залишили персонажа заробляти гроші/ресурси/предмети. До 10 год підряд. Пройшли Акт основної гри – відкрився новий рейд.

Тепер невеличкий Гайд на все про все:

  1. Проходження – до Пʼятого Акту включно йдемо вперед. Потім вбиваєте 1 боса на 10 рівні в Дорозі Демона Акт 1. Після перемагаєте 1 боса Акт 6. Фішка в тому, що вороги на обох Актах однаково боляче бʼють, але в Дорозі Демона – менше ворогів (Акт 1 все ж таки) і буде простіше дістатися боса.
  2. Всі покращення персонажа спочатку витрачаємо на Атаку, потім Здоровʼя. Далі за бажання. По характеристикам одягу – як повезе 🙂 Особисто я за збирання на підвищення Шансу Критичної атаки.
  3. Щодо Есенцій – як повезе [2]. Що є, те і вставляєте. У мене 5 Фіол та 3 Синіх. Чому так? Подивіться на їх бафи при збиранні комплектів з 3, 5, 8 есенцій одного кольору.
  4. Як можна побачити, предмети є різних рівнів, так і характеристики всередині предметів мають ті ж самі рівні. Характеристики в предметах також можна скидати, якщо була 1 Легендарна (жовта) і 1 Проста (сіра). Так ось сіру можна поміняти, а тоді «закрити» жовту, щоб вона не змінилася.
  5. В грі є 2 бойових пропуски. Але термін їх дії – 2 тижні, що мало як за 12 баксів. Тому не забуваємо дивитися рекламу всюди: в Магазині за звичайні коробки, 5 разів по 5 онігірі; всередині режимів гри 🙂

Особисто у мене двоякі відчуття. З однієї сторони – це явна донатна помийка. З іншої – наче нормальна бойова система, rogue-like та складна (або лови все обличчям і качай Здоровʼя, або качай Атаку та вчись відбивати атаки). Але Sekiro коштувала мені 70-80 грн, тому вона отримує 5/5, а Ronin: The Last Samurai – 2/5.



Оскільки попередня взаємодія з читачами була цікавою, то нехай буде голосування на вибір наступної теми. Як голосувати? Внизу є 5 реакцій на допис. Вибираєте тему – голосуєте відповідною реакцією.

  1. «Файно Є» – Огляд Quantum Break. Гра-серіал на всі гроші Microsoft
  2. «Йой, най буде» – Перевірка на собі: FPV-симулятори на Xbox
  3. «Трясця» – Як “make Xbox GREAT again”? Є кілька дурних ідей
  4. «Ну такої…» – Огляд та використання жовтого iPhone 15. Може комусь цікава саме моя думка покупця
  5. «Бісить, аж тіпає» – Огляд аніме сезону Зима 2024. А що? Серіали є, фільми є, а аніме немає. Треба виправити 😀

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: