Новини Новини 03.10.2022 о 18:56 comment views icon

Кім Кардаш’ян заплатить понад $1 млн, щоб врегулювати суперечку з SEC — американський регулятор звинувачує зірку в незаконній рекламі криптовалюти

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) стверджує, що Кім Кардаш’ян отримала за рекламу альткоїну EthereumMax у своєму інстаграм-аккаунті 250 000 доларів, приховавши це від регулятора.

SEC встановила, що Кардаш’ян порушила положення федерального законодавства про цінні папери, що забороняють рекламу. Кім не визнала і не спростувала звинувачення, однак погодилася виплатити штраф у розмірі 1 мільйона 260 тисяч доларів у якості компенсації, яка, за словами SEC, покриває гонорар, який зірка отримала за рекламу, плюс відсотки до винесення рішення.

Крім того, Кардаш’ян пообіцяла не просувати криптовалютні активи протягом трьох років.

«Цей випадок є нагадуванням про те, що, коли знаменитості або впливові особи схвалюють інвестиційні можливості, включаючи цінні папери криптоактивів, це не означає, що ці інвестиційні продукти підходять для всіх інвесторів. Ми закликаємо інвесторів враховувати потенційні ризики та можливості вкладень у світлі їх власних фінансових цілей», – сказав голова SEC Гері Генслер.

Раніше в цьому році груповий позов був поданий проти Кардаш’ян, боксера Флойда Мейвезера та ще 8 осіб за просування токенів EthereumMax. Відповідачів звинуватили в участі у схемі накачування і скидання, коли інвестори просувають актив і продають свою долю в ньому після підвищення вартості. У позові стверджувалося, що вартість токена зросла на 632% після того, як Мейвезер і колишній гравець НБА Пол Пірс (ще один відповідач по справі) прорекламували його.

Відповідно до опитування, 19% людей, які бачили в Instagram історію Кардаш’ян, в якій згадувалась криптовалюта, інвестували в EthereumMax. У позові стверджується, що вартість токена впала на 98% на наступний день після публікації.

Онлайн-курс "Бренд-менеджмент" від Laba.
Розберіться в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією.Дізнайтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача.
Детальніше про курс

Це далеко не перші випадки, коли Кардаш’ян звинувачують у публікації рекламних повідомлень, без вказівки того, що це спонсорство. Правила Федеральної торгової комісії передбачають, що ті, кому платять за підтримку чого-небудь у соціальних мережах, повинні вказати хэштег #Ad або такі терміни, як «Спонсорство», «Просування» або «Платна реклама».

Іспанія має намір регулювати просування криптовалют лідерами громадської думки у соцмережах

Джерело: Engadget


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: