Новини

Кім Кардаш’ян заплатить понад $1 млн, щоб врегулювати суперечку з SEC — американський регулятор звинувачує зірку в незаконній рекламі криптовалюти

Кім Кардаш’ян заплатить понад $1 млн, щоб врегулювати суперечку з SEC — американський регулятор звинувачує зірку в незаконній рекламі криптовалюти

Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) стверджує, що Кім Кардаш’ян отримала за рекламу альткоїну EthereumMax у своєму інстаграм-аккаунті 250 000 доларів, приховавши це від регулятора.

SEC встановила, що Кардаш’ян порушила положення федерального законодавства про цінні папери, що забороняють рекламу. Кім не визнала і не спростувала звинувачення, однак погодилася виплатити штраф у розмірі 1 мільйона 260 тисяч доларів у якості компенсації, яка, за словами SEC, покриває гонорар, який зірка отримала за рекламу, плюс відсотки до винесення рішення.

Крім того, Кардаш’ян пообіцяла не просувати криптовалютні активи протягом трьох років.

«Цей випадок є нагадуванням про те, що, коли знаменитості або впливові особи схвалюють інвестиційні можливості, включаючи цінні папери криптоактивів, це не означає, що ці інвестиційні продукти підходять для всіх інвесторів. Ми закликаємо інвесторів враховувати потенційні ризики та можливості вкладень у світлі їх власних фінансових цілей», – сказав голова SEC Гері Генслер.

Раніше в цьому році груповий позов був поданий проти Кардаш’ян, боксера Флойда Мейвезера та ще 8 осіб за просування токенів EthereumMax. Відповідачів звинуватили в участі у схемі накачування і скидання, коли інвестори просувають актив і продають свою долю в ньому після підвищення вартості. У позові стверджувалося, що вартість токена зросла на 632% після того, як Мейвезер і колишній гравець НБА Пол Пірс (ще один відповідач по справі) прорекламували його.

Курс
ФІНАНСОВИЙ ДИРЕКТОР
Ставайте досвідченим фахівцем з фінансів на рівні директора!
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
findirector

Відповідно до опитування, 19% людей, які бачили в Instagram історію Кардаш’ян, в якій згадувалась криптовалюта, інвестували в EthereumMax. У позові стверджується, що вартість токена впала на 98% на наступний день після публікації.

Це далеко не перші випадки, коли Кардаш’ян звинувачують у публікації рекламних повідомлень, без вказівки того, що це спонсорство. Правила Федеральної торгової комісії передбачають, що ті, кому платять за підтримку чого-небудь у соціальних мережах, повинні вказати хэштег #Ad або такі терміни, як «Спонсорство», «Просування» або «Платна реклама».

Іспанія має намір регулювати просування криптовалют лідерами громадської думки у соцмережах

Джерело: Engadget


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: