Новини Новини 18.11.2022 о 17:00 comment views icon

MrBeast обійшов PewDiePie за кількістю підписників на YouTube — Фелікс Чельберг утримував лідерство понад 10 років

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Швед Фелікс Чельберг, відомий в YouTube як PewDiePie, вважався блогером із найбільшою кількістю підписок на платформі понад 10 років. Цього тижня його обійшов Джиммі Дональдсон, або MrBeast.

У серпні 2013 року PewDiePie став людиною з найбільшою кількістю підписників на YouTube. Свій канал він запустив ще у 2010 і здебільшого наповнював контентом летсплейMrBeast обійшов PewDiePie за кількістю підписників на YouTube — Фелікс Чельберг утримував лідерство понад 10 роківMrBeast обійшов PewDiePie за кількістю підписників на YouTube — Фелікс Чельберг утримував лідерство понад 10 роківЛетсплей — жанр відеороликів, в яких гравці публікують і коментують свій ігровий процес.

MrBeast обійшов PewDiePie за кількістю підписників на YouTube — Фелікс Чельберг утримував лідерство понад 10 років

 

Фелікс Чельберг з’являвся у ток-шоу та знявся в епізодичних телевізійних ролях, одного разу зігравши самого себе в серії “Південного парку” / South Park 2014 року. Нині він має 111 мільйонів підписників на YouTube.

Але останнім часом ще один претендент на “корону YouTube”, MrBeast, дихав лідеру у потилицю. Джиммі Дональдсон відкрив свій канал у 2012 році та переважно завантажував відео з Call of Duty та Minecraft, але згодом перейшов до контенту, яким нині й славиться його блог: роздача величезних грошових призів за змагання та трюки.

Онлайн-курс "Корпоративна культура" від Laba.
Як з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру, систему внутрішньої комунікації та бренд роботодавця, з якими ви підвищите продуктивність команди, — пояснить HR-директор Work.ua.
Детальніше про курс

Сам PewDiePie ще у серпні визнав, що MrBeast, ймовірно, перевершить його. Після того, як його суперник досяг 100 мільйонів підписників, Фелікс Чельберг сказав, що MrBeast “безумовно” стане номером один і “заслуговує на це”. 

У 2019 році Чельберг несподівано оголосив про свій відхід у творчу відпустку. Зокрема, “король” YouTube попередив своїх шанувальників, що на початку 2020 року візьме перерву та перестане публікувати нові ролики на YouTube. У своєму зверненні він прямо заявив, що “дуже втомився” і що вперше за 10 років хотів би “подумати про щось ще, окрім YouTube”.

Прогноз PewDiePie все ж таки збувся. Зараз за MrBeast слідкують 112 мільйонів користувачів, що робить його “людиною з найбільшою кількістю підписників на YouTube”.

Онлайн-курс "Корпоративна культура" від Laba.
Як з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру, систему внутрішньої комунікації та бренд роботодавця, з якими ви підвищите продуктивність команди, — пояснить HR-директор Work.ua.
Детальніше про курс

Однак це не найбільша кількість серед каналів загалом — титул нині належить індійському звукозаписному лейблу та кінокомпанії T-Series, яка колись змагалася з PewDiePie. За влогом, яким керує ціла команда, слідкують 229 мільйонів користувачів. 

Лідерство MrBeast може порадувати багатьох. Наприклад, Disney, який відмовився від співпраці з PewDiePie у 2017 році після того, як той опублікував серію відео з антисемітськими повідомленнями, того ж року він вигукнув “расистську фразу” під час стріму.

MrBeast, навпаки, має більш сімейний характер блогу і відомий своєю благодійною діяльністю. Ютубер має окремий благодійний канал із 10 мільйонами підписників. Він також очолює ліцензовану організацію, яка щотижня доставляє місцевим громадам продукти, і збирає кошти для розв’язання екологічних проблем.

Джерело: Techspot


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: