Новини Новини 02.02.2023 о 11:41 comment views icon

NASCAR заборонила “обгін вздовж стіни” — ефектний трюк Росса Честейна, запозичений з відеогри

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Честейн вийшов у фінал автоперегонів, проїхавши вдовж стінки та обігнавши одразу п’ятьох суперників — маневр, який сам гонщик неодноразово перевіряв… у відеоіграх.

Національна асоціація перегонів серійних автомобілів (NASCAR) заборонила виконувати цей трюк з міркувань безпеки. Однак до книги правил асоціації жодного нового формулювання, яке б забороняло атракціони на стіні, не додадуть.

Натомість у майбутньому порушення регулюватиметься правилом 10.5.2.6.А  і за виконання трюку Честейна можна отримати штраф. 

“Безпека є пріоритетом для NASCAR і NEM (NASCAR Event Management). Таким чином, будь-які порушення, які вважаються такими, що ставлять під загрозу безпеку змагань або іншим чином створюють ризик для безпеки учасників, офіційних осіб, глядачів чи інших осіб, розглядаються з найвищим ступенем серйозності. Порушення правил безпеки розглядатимуть у кожному конкретному випадку”, — йдеться у правилі. 

Старший віцепрезидент NASCAR з конкуренції Елтон Соєр додає:

“Ми будемо карати за цей вчинок у майбутньому. По суті, це буде штраф за коло або час наприкінці перегонів”.

Онлайн-курс "CRM-стратегія" від Laba.
Прокачайте комплексне бачення CRM маркетингу, щоб покращити клієнтський досвід і збільшити конверсію.Навчіться вимірювати активність клієнтів та ефективність програм лояльності.
Детальніше про курс

Росс Честейн виконав цей трюк у жовтні минулого року, під час останнього кола NASCAR Xfinity 500. Гонщик проїхав вдовж стінки, щоб обійти свого суперника Денні Хемліна (що був на 5 позицій вище) та забезпечити собі місце в наступному раунді плей-офф.

Ось як це було:

Онлайн-курс "CRM-стратегія" від Laba.
Прокачайте комплексне бачення CRM маркетингу, щоб покращити клієнтський досвід і збільшити конверсію.Навчіться вимірювати активність клієнтів та ефективність програм лояльності.
Детальніше про курс

Після перегонів Честейн розповів, що в дитинстві неодноразово використовував цей маневр, граючи в NASCAR 2005 на своєму GameCube.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: