Новини

Середній чек на покупки в застосунках iOS за рік виріс на 40% — проти 9% на Android

Середній чек на покупки в застосунках iOS за рік виріс на 40% — проти 9% на Android

Середня ціна покупки в додатках Apple App Store зросла за рік (станом на липень 2022 року) на колосальні 40%. Для порівняння, за той же час у Google Play цей показник збільшився на 9%. Інфляція у США різко зросла, досягнувши у червні 40-річного максимуму на рівні 9,1%. Компанія Apptopia, що спеціалізується на аналізі застосунків, вважає, що це пов’язано зі змінами в правилах конфіденційності Apple – Apple App Tracking Transparency (ATT).

Цены на покупки внутри приложений в Apple App Store за год выросли на 40% (против 9% в Google Play)

Apple представила ATT у лютому 2021 року та реалізувала нововведення з виходом оновлення iOS 14.5. ATT є незалежною структурою конфіденційності, яка вимагає, щоб застосунки в iOS запитували у користувачів дозвіл на відстеження інформації та обмін їх даними. І багато користувачів вирішили, що вони не хочуть ділитися даними з маркетологами для цільової реклами. Це зробило залучення користувачів дорожчим для видавців.

Цікаво, що зростання цін на покупки у додатках передує сплеску інфляції у 2022 році. Це підтверджує теорію Apptopia, що розробники дійсно реагують на збільшення показника фактичної вартості установки (eCPI).

Курс
Full Stack розробка
Навчайтесь за вільним графіком, щоб стати універсальним фахівцем зі знанням Back-end та Front-end. Заробляйте $1300 на місяць
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Full Stack розробка

Цены на покупки внутри приложений в Apple App Store за год выросли на 40% (против 9% в Google Play)

Найбільшим фактором цього зростання є разові покупки у застосунках, які зросли на 36% порівняно з приростом на 19% для щомісячних та річних покупок усередині програм. У Apptopia пояснюють, що видавці «намагаються надати покупцям вигоду на більш тривалий термін, щоб скоротити витрати на залучення».

Зміни у правилах конфіденційності мали серйозні наслідки для технологічних гігантів. Наприклад, у липні цього року Meta повідомила про перше квартальне падіння доходу. Водночас нововведення зміцнили власний рекламний бізнес Apple. За даними Appsumer, рівень прийняття реклами Apple виріс майже на чотири пункти порівняно з минулим роком – до 94,8%, тоді як прийняття Meta знизилося до 82,8%.

Джерело: techspot


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: