Новини

Twitter повертає позначку “Official” — щоб побороти навалу фейкових акаунтів із “синіми галочками”

Twitter повертає позначку “Official” — щоб побороти навалу фейкових акаунтів із “синіми галочками”

Офіційні “сірі галочки” повернуть знаменитостям, брендам, ЗМІ та іншим публічним діячам, щоб користувачі мали змогу відрізнити їх реальні акаунти від фейкових, що придбали “синій чек” у рамках передплати Twitter Blue.

Кілька днів тому Twitter оголосив про впровадження додаткового типу верифікації, щоб допомогти відрізнити облікові записи, якщо користувачам дійсно потрібно знати, чи реальні вони. Користувачі Twitter Blue отримали “синю галочку”, а деякі облікові записи для урядів, компаній або громадських діячів відзначили ще й сірою позначкою з написом “Official” (насправді, технічно вона білого кольору).

Через кілька годин після запуску нового типу перевірки, Маск припинив його розгортання та написав у Twitter, що “вбив” офіційну галочку. Виправдовуючи це, Ілон повторив свою думку, що прив’язка оригінальної галочки до підписки Twitter Blue демократизує сервіс. Синій чек — це “чудовий вирівнювач”, — сказав він.

Курс
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР
Ставайте професійним фінансовим менеджером і заробляйте від $500 уже за 2 місяці.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
finmanager

Віцепрезидент Twitter Естер Кроуфорд пояснила, що галочки повернуться просто соціальна мережа спочатку збирається роздати їх “державним та комерційним структурам”.

За повідомленнями The Verge, сіра позначка знову почала з’являтися в акаунтах брендів та компаній, таких як Coca-Cola та Nintendo of America. Власні облікові записи Twitter також відзначені сірою галочкою. І в деяких виданнях, таких як The New York Times, The Wall Street Journal, Bloomberg та Wired, вони також є.

Незрозуміло, чи справді розгортання остаточно почалося цього разу — можливо, воно має відношення до навали фейкових облікових записів, які заполонили соцмережу з того часу, як дебютувала передплата Twitter Blue за $8. “Синю галочку” вже купили фейкові “Трамп”, “Nintendo”, “Леброн Джеймс” та сам “Ісус Христос”. Одним із найнебезпечніших випадків поширення фейкового, але “перевіреного” облікового запису став акаунт, що видавав себе за фармацевтичного гіганта Eli Lily, який написав у Twitter, що “компанія зробить інсулін безплатним для всіх”.

У Twitter одразу запровадили нове правило, відповідно до якого акаунти створені 9 листопада та пізніше не зможуть придбати передплату Twitter Blue.

Ілон Маск також оголосив, що в майбутньому пародійні облікові записи мають включати слово “пародія” у своє ім’я, а не лише у свою біографію. 

Утім користувачі й самостійно зможуть перевірити чи дійсно акаунт реальний, натиснувши на синій значок для отримання додаткової інформації або просто встановивши спеціальне розширення для браузера.

Один з користувачів Twitter створив інструмент Eight Dollars, який розмістить інформацію про тип верифікації акаунту безпосередньо у вашій стрічці. Розширення спочатку було доступне лише для Chrome, але новозеландський дизайнер Волтер Лім каже, що воно повинно працювати з Microsoft Edge, а також Firefox та Safari.

Наразі розширення доступне лише на GitHub і його потрібно інсталювати вручну у режимі розробника браузера. 

Джерело: Engadget 1, 2


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: