Новини Софт 09.11.2022 о 19:02 comment views icon

У Disney+ вже понад 164 млн підписників, сервіс готує до запуску доступніший тариф з рекламою

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Компанія Disney поділилася підсумками четвертого кварталу фіскального 2022 року. У цьому періоді кількість підписників сервісу Disney+ збільшилася на 12 млн і досягла рівня 164,2 млн. Тим самим стрімінговий сервіс зміг перевершити власний прогноз. Очікувалося, що цього кварталу база підписників збільшиться на 9,35 млн.

Якщо враховувати всі стрімінгові сервіси Disney (Disney+, Hulu та ESPN+), то сукупна база налічує 235,7 млн підписників. Цей показник також виявився вищим за прогнози компанії (233,8 млн). На кінець попереднього кварталу сервіси налічували сукупно 221 млн підписників. За весь фіскальний 2022 кількість підписників збільшилася приблизно на 57 млн. Завдяки таким успіхам Disney вже вдруге змогла обійти Netflix, у якої налічується 223,09 млн підписників станом на третій квартал її фіскального року. На цей час ESPN+ має 24,3 млн підписників (22,8 млн у попередньому кварталі), а Hulu – 47,2 млн (46,2 млн у попередньому кварталі).

Попри таке суттєве збільшення кількості підписників, Disney не виправдала очікувань щодо сукупного доходу, який становив $20,15 млрд. Аналітики очікували, що компанія наростить виторг на 15% порівняно з результатом минулого року – до $21,3 млрд. Разом з тим, підрозділ прямих продажів споживачам завдав збитків на суму $1,5 млрд. Керівництво компанії очікує, що операційні збитки цього підрозділу скоротяться в майбутньому, а Disney+ досягне прибутковості у 2024 фінансовому році, «якщо ми не побачимо значних змін в економічному кліматі».

Оскільки компанія шукає додаткові способи отримання доходу, Disney підвищила вартість підписки пакетів Disney+, Hulu, Hulu Live TV та планів ESPN+. Disney+ також збирається запустити більш доступну версію підписки з рекламою. Це станеться 8 грудня. Раніше цього місяця Disney+ оголосила, що тестує роботу магазину ексклюзивних товарів для підписників, що може стати ще одним джерелом прибутку для компанії. Він дозволяє обраним підписникам Disney+ у США купувати ексклюзивні товари та отримувати ранній доступ до продуктів таких брендів, як Star Wars, Marvel, Disney Animation Studios та Pixar.

Джерело: techcrunch

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: