
Вчорашній збій в онлайн-системах АТ «Укрзалізниця» виявився націленою і масштабною кібератакою — відновлення сервісів триває і досі, із залученням кібердепартаменту СБУ.
«Оскільки й раніше “Укрзалізниця” ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування….Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із “бекапів” фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості», — йдеться у повідомленні пресслужби.
Як наразі можна придбати квиток?
Продаж квитків в онлайні й досі недоступний, утім «Укрзалізниця» посилила роботу кас на залізничних вокзалах і подовжила графіки роботи. Додатково на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай — лише онлайн).
«Якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу — прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (перепрошуємо заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх)», — уточнюють в «Укрзалізниці».
Також на підприємстві радять «не штурмувати» каси, якщо подорож планується пізніше за ранкові рейси 25 березня, аби персонал міг повноцінно обслуговувати клієнтів з терміновими поїздками на сьогодні-завтра.
Як повернути квитки?
Повернути квитки онлайн все ще можна: для цього, принаймні за годину до відправки рейсу, необхідно надіслати на пошту [email protected] скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Обробка заяви триватиме 3 доби, але вже з моменту відновлення роботи системи.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: