Новости Новости 23.11.2021 в 12:15 comment views icon

Corsairs Legacy: старт 48 годинного марафону у Steam та перенесення релізу піратського екшену на 2022 рік

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

Українська студія Mauris у 15-му щоденнику розробки Corsairs Legacy повідомила про розширення команди розробки та перенесення релізу гри на 2022 рік.

Corsairs Legacy — піратський екшен в стилі знаменитих «Корсарів», який створюється українською студією Mauris на основі ігрового рушія Unity. Гру анонсували у квітні 2021 року та спочатку планували реліз RPG-режиму із битвами на суші на 2021 рік з подальшим поетапним розвитком (у 2022 році планувалось додати морські бої, а у 2023 — відкритий світ).

Розробники Corsairs Legacy повідомили про перенесення релізу піратського екшену на 2022 рік, не уточнивши причини. В Mauris зазначили, що інвестували додаткові кошти у проєкт, щоб підвищити рівень якості продукту. Наразі вже реалізовано наземний геймплей та міні гра в кості. В роботі — симулятор вітрильників.

Гра вийде відразу 7 мовами: українською, англійською, російською, китайською, іспанською, французькою та німецькою.

На початку 2022 року повинен вийти повноцінний геймплейний трейлер Corsairs Legacy, а поки що розробники пропонують короткий тизер.

Геймплейний тизер

Онлайн-курс Front-end developer від Mate academy.
Закінчуйте курс з гнучким графіком Front-end developer та починайте заробляти вже через 7 місяців! Допоможемо з працевлаштуванням!
Отримати знижку на курс

Скріншоти

Марафон у Steam

Розробники Corsairs Legacy також анонсували спеціальний марафон — він проходитиме протягом 48 годин на сторінці гри у Steam (початок о 10:00, 23.11.2021). Під час марафону керівник проєкту Володимир Бондаренко продемонструє поточний стан морського геймплею, міні гру Перудо, локації руїн храму у джунглях, порт Бріджтауна.

Відповіді на запитання аудиторії, отримані в рамках марафону, Mauris обіцяє надати у 16-му щоденнику розробки на YouTube каналі проєкту.

Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: