«Київстар», не хворій!
Оновлено, 20.12, 13:20: Пресслужба «Київстару» повідомила, що оператор усунув проблеми зі зв’язком, що виникли зранку. Послуга LTE в Україні та в міжнародному роумінгу працює без обмеження швидкості. Фахівці завершують стабілізацію після масштабної хакерської атаки 12 грудня. Незабаром в компанії обіцяють повідомити про бонуси та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами звʼязку.
Оновлено, 20.12, 17:00: «Київстар» на 100% відновив усі послуги компанії як в Україні, так і за кордоном, повідомив президент компанії Олександр Комаров.
«Остання послуга, яку ми відновлювали, це міжнародний роумінг. У понеділок ми почали й у вівторок закінчили. Усі послуги «Київстару» працюють без жодних обмежень», — заявив Комаров в ефірі національного телемарафону в середу».
«Київстар», здається, знову «зліг», так до кінця і не відновившись. Користувачі зранку скаржаться на проблеми зі здійсненням голосових викликів, SMS та USSD-запитів. Також не працює система «Мій Київстар» — у застосунку з’явилось повідомлення про проведення технічних робіт.
Скарги надходять переважно із західних та південних регіонів України — зокрема Рівного, Львова, Тернополя, Одеси та інших міст.
У «Київстарі» сказали, що про проблему знають:
«Шановні абоненти, ми знаємо, що зараз виникають складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході й півдні України. Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності»
Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у системі «Київстар», як виявилось згодом — унаслідок російської хакерської атаки. Після перезапуску застосунку оператор запропонував компенсаційні пакети із безплатними гігабайтами та хвилинами на інші номери (однак згодом у програмі з’явилось повідомлення, що це ще не вся компенсація).
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: