
Ліззі Капрі запустила свій YouTube-канал у 2018 році та лише за пару місяців набрала мільйон підписок, ставши зіркою серед творців контенту для дітей.
Нині в дівчини понад 7 млн підписників, а контент переважно складається з яскравих відео у рожевих тонах з розпаковками іграшок. Цього року Ліззі відсвяткує своє 30-річчя і планує зрештою розпрощатися з YouTube… на користь OnlyFans.
«За останні шість-сім років мій мозок став настільки натренованим, щоб створювати надзвичайно барвисті, божевільні видовища», – сказала вона. «А зараз мені просто нецікаво їх дивитися».
Зрештою Ліззі перейшла на OnlyFans, де за останній рік, згідно з документами, переглянутими Business Insider, заробила близько $100 000.
Капрі каже, що завжди сумнівалась у своєму тілі та зовнішності, і OnlyFans допоміг підвищити її впевненість. Її обліковий запис «безпечний», оскільки там немає повної оголеності, і вона сприймає свій контент там більше як «художнє самовираження».
«Це також мотивує мене дотримуватися розпорядку тренувань, тому що, коли я маю гарний вигляд, то почуваюся добре», — сказала вона.
В Капрі була певна «моральна дилема», оскільки вона знала, що перехід на контент для дорослих означатиме падіння переглядів — однак ризик був виправданим, навіть попри втрату деяких контрактів. Ролики для дітей від Ліззі раніше набирали від 1 до 4 мільйонів переглядів, а нині — менш як 100 000.
Капрі каже, що хоче бути голосом для жінок, які все життя відчували, що «перебувають у клітці».
Нагадаємо, що торік «заборонений» OnlyFans сплатив майже $1 млн податку за надання послуг на території України.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: