Огляди

Тест-драйв Peugeot 3008 GT PACK: яскравий автомобіль із яскравим характером

Тест-драйв Peugeot 3008 GT PACK: яскравий автомобіль із яскравим характером

Peugeot 3008 GT PACK – не абсолютна новинка. Детально про автомобіль Peugeot 3008 другого покоління я розповідав ще 2017 року, а про планове оновлення писав 2021-го на прикладі Peugeot 5008. Але якщо є можливість – то чому не закрити питання з оновленим Peugeot 3008? Точніше, не одне питання, а одразу ТОП-5 головних питань (і відповідей) навколо оновленого кросовера Peugeot 3008 у версії GT PACK.

Чи багато оновлень у зовнішності Peugeot 3008?

Зовні всі зміни можна перерахувати на пальцях однієї руки. Новий бампер зі збільшеними бічними накладками – раз. Вузькі фари з «іклами» ходових вогнів – два. Розширена решітка радіатора, які своїми насічками заходять під ці фари – три. Ліхтарі Claw Effect з тонкими червоними смугами габаритів і покажчиками поворотів, що «біжать» – чотири.

А п’ятим пунктом назву невеликий блок у верхній частині решітки радіатора. Там був об’єктив камери кругового огляду. Але також може бути розташований ще один об’єктив – системи нічного бачення: це інфрачервона камера, яка дивиться вперед на відстань до 200 метрів, може розпізнавати пішоходів та великих звірів.

Зберігши свій дизайн в цілому, автомобіль помітно змінився в деталях – найбільше уваги привертає решітка радіатора та передній бампер. Нова оптика має функцію статичного освітлення поворотів і може працювати як протитуманні фари. Чорні літери GT, тоновані «леви»-логотипи, темні окантовки вікон – це ознаки пакета Black Pack. А ще тепер оновлений кросовер Peugeot 3008 опційно може бути оснащений системою нічного бачення: справжній ексклюзив для свого класу!

Курс
УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ
Зберіть свою команду мрії та ведіть її до спільної мети.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Team

Із зовнішністю зрозуміло, але що змінилося всередині?

У салоні змін ще менше. Але ж вони важливі! По-перше, з’явився 10-дюймовий дисплей: графіка меню колишня, зате картинка стала більшою, а праворуч/ліворуч дисплея постійно знаходиться вказівник температури «клімату». Все добре. Крім самого факту збільшення розміру та пропорційного «розтягування» зображення з камер колового огляду: вийшло, що чим більше картинка – тим більше «зерно» зображення.

Але друга зміна пішла тільки на благо. Йдеться про перемикач «Drive Mode» (такий з’явився на Peugeot 3008 Hybrid4 ще до оновлення), який зібрав у собі всі можливі їздові налаштування автомобіля – спортивний або екорежим, налаштування під різний тип бездоріжжя. Адже це так логічно!  Так само як і додавання парочки USB-портів для задніх пасажирів. Отже, салон кросовера Peugeot 3008 просто став більш зручним у дрібницях.

А все тому, що вже спочатку салон Peugeot 3008 був гарний: цікавий дизайн, якісні матеріали оздоблення, дерев’яний декор Lati Wood, зручні сидіння з ніжною шкірою Nappa Mistral. До речі, комбінація двох останніх пунктів – ознака версії GT PACK. Не претендуючи на гучні титули «преміум»-бренду, салон Peugeot 3008 цілком відповідає «преміум»-рівню. Заднім пасажирам запропонований достатній простір, підлокітник із підсклянниками, дефлектори вентиляції, пара USB-портів. Багажник цілком гідний, а його підпілля має м’яке покриття: «автодрібниці» лежатимуть тихо.

Як їде автомобіль Peugeot 3008? І що то за версія GT PACK?

Якщо не брати вже зовсім унікальний PHEV-гібрид (який наче існує окремо – нижче зрозумієте чому), то версія GT PACK є максимальною в гамі Peugeot 3008 для України. Крім особливого оздоблення салону, розширеної комплектації, обов’язкового пакета Black Pack, такий автомобіль відрізняється важливою технічною відмінністю – у нього 180-сильний двигун.

Потужний турбодизель в автомобілі середнього розміру завжди обіцяє щось хороше. Наприклад, чудові прискорення на ходу: той випадок, коли 2-літровий мотор не змушує шукати обіцяний крутний момент у 400 Нм – він демонструє все і відразу, за першим запитом від педалі акселератора.

Лише при старті з місця помітна невелика пауза: поки двигун набере оберти, поки задує турбіна. Але за мить і при появі позначки хоча б 1,5 тисячі на тахометрі – починаються веселощі! Які не вщухають аж до 4 тисяч: турбодизель прекрасний у середній зоні обертів. Краще за нього може бути лише 8-ступінчатий «автомат» Aisin, що перемикається вгору/вниз миттєво та непомітно. Хоча ні – не краще, а на рівні. Ця пара, де кожен партнер гідний другого; й разом вони задають високий клас.

Так само як і ходова частина. Платформа ЕМР2, передня незалежна підвіска, але ззаду напівнезалежна. Це проблема? Кросовер Peugeot 3008 власним прикладом доводить, що «ні»: так майстерно налаштувати баланс комфорту та керованості могли лише справжні майстри (й фанатики!) своєї справи. Поки їдеш поганими дорогами – кросовер Peugeot 3008 демонструє м’якість та спокій. Але коли мчиш у поворотах – він жваво відгукується на повороти маленького керма, так точно насиченого (але не переобтяженого) зворотним зусиллям. Просто блиск!

І тут же два цікаві спостереження. По-перше, все-таки Peugeot 3008 і Peugeot 5008 їдуть трохи по-різному: «старший» брат реально гарний для свого класу та розміром, але саме 3008-й перетворює кожну поїздку на маленьке драйверське свято. По-друге, ретельно вибирайте для Peugeot 3008 хороші шини – від цього помітно змінюється сприйняття автомобіля, а витончений їздовий характер 3008-го заслуговує на таку увагу.

Турбодизель і 8-ступеневий «автомат» розуміють один одного з півслова, а ходова частина дає відмінний баланс комфорту та керованості. У «спорт»-режимі (тут і режими для бездоріжжя) панель приладів стає червоною, коробка тримає передачі нижче, загострюються реакції на педаль акселератора, а з динаміків аудіосистеми «ллється» синтезований низькочастотний рик. Іноді здається, що його дуже багато. Але якщо говорити про 15-20 хвилин драйву, щоб «випустити пару», то кросовер Peugeot 3008 стане в цьому найкращим напарником. І тоді вже не так важливо, що реально прискорення до «сотні» займає близько 9 секунд – зате емоцій та вражень маса! Щоправда, за активний драйв доводиться платити споживанням палива: у місті стабільно 8-9 л на 100 км, але на трасі за швидкості 90-120 км/год – лише 5-6 л на 100 км шляху.

Скільки коштує кросовер Peugeot 3008 у різних версіях?

Лінійка кросовера Peugeot 3008 для України побудована так, що її основу становлять 1,5-літрові та 2-літрові дизельні версії (130/150/180 к.с.), причому обов’язково з 8-ступінчатою АКПП та одразу гарною комплектацією. Наприклад…

Гамму моделі Peugeot 3008 відкриває комплектація ACTIVE PACK: фронтальні та бокові подушки безпеки, шторки безпеки, круїз-контроль, системи ABS та ESP, підігрів передніх сидінь, 2-зонний «клімат», фари Eco LED, салон Peugeot i-Cockpit c 12,3-дюймовим дисплеєм, сенсорний 8-дюймовий дисплей, легкосплавні 17-дюймові колісні диски. Ціна автомобіля Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 ACTIVE PACK – від 1,14 млн грн або $28,5 тис.; ціна автомобіля Peugeot 3008 2.0 HDi 150 АКПП-8 ACTIVE PACK – від 1,17 млн грн або $29 тис.

На наступному щаблі розташована версія ALLURE PACK, де додано: система Grip Control функція Keyless Access, тканинна оббивка Colyn у комбінації зі шкірою, фари Full LED, легкосплавні 18-дюймові колеса. Ціна автомобіля Peugeot 3008 2.0 HDi 150 АКПП-8 ALLURE PACK – від 1,26 млн грн або $31,5 тис.

На вищому рівні позиціонується версія GT, яка додатково пропонує: пакет Driver Sport Pack, моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього огляду, електропривод кришки багажника, передні сидіння AGR з електроприводом налаштувань і масажем спини, центральний 10-дюймовий дисплей, бездротову зарядку смартфона. Ціна автомобіля Peugeot 3008 2.0 HDi 150 АКПП-8 GT – від 1,4 млн грн або $35 тис.

Нарешті, ще вище знаходиться варіант GT PACK: активний «круїз», помічник утримання в смузі руху, адаптивне дальнє світло, розпізнавання дорожніх знаків, камери огляду 360, оздоблення салону деревом Lati Wood та шкірою Nappa Mistral, аудіо FOCAL, пакет Black Pack. Ціна Peugeot 3008 2.0 BlueHDi 180 S&S АКПП-8 GT PACK – від 1,7 млн грн або $42,5 тис.

Максимальна версія Peugeot 3008 GT PACK – це 180-сильний мотор, вищезгаданий 10-дюймовий дисплей, коловий огляд, масажні сидіння, панорамний скляний дах-люк. Подвійне бокове скло краще ізолює від сторонніх звуків – важливо для меломанів, які хочуть слухати аудіосистему FOCAL (стандартно для GT PACK та опція для GT). А ось концепція салону Peugeot i-Cockpit та панель приладів на основі 12,3-дюймового дисплея – це стандарт абсолютно для всіх версій Peugeot 3008.

Але ж є ще Peugeot 3008 Hybrid4: гібрид з можливістю зарядки, бензиновий турбодвигун і два електромотори, акумулятор на 13,2 кВт*год, потужність 300 к.с. та повний привод, задня незалежна підвіска, лише максимальна комплектація GT PACK. Компанія Peugeot вважає, що це достатній список для виправдання ціни у 2,2-2,3 млн грн або $55-58 тис.

Виходить, що зараз саме Peugeot 3008 Hybrid4 – це найдорожчий і найбільш технологічний автомобіль в лінійці SUV-моделей бренду. Яка, нагадаю, загалом налічує три моделі: Peugeot 2008, Peugeot 3008, Peugeot 5008.

Тест-драйв Peugeot 3008 GT PACK: яскравий автомобіль із яскравим характером

Максим Соловйов, засновник компанії Drivovo: «Ми тестували різні автомобілі Peugeot, коли відбирали їх для нашого сервісу Drivovo. В результаті дійшли висновку, що сьогодні автомобілі Peugeot пропонують дуже багато за свої гроші – сучасні моделі, широкий набір функцій, якісні матеріали, відмінні ходові якості. І ось другий підсумок – зараз у сервісі Drivovo представлені всі три моделі кросоверів Peugeot. Найкомпактніший кросовер Peugeot 2008 вибирають для міста: це як 208, але з більш просторим салоном та збільшеним кліренсом, плюс футуристичний дизайн. Кросовер середнього класу Peugeot 3008 приваблює чудовим дизельним мотором та преміальним оснащенням за цілком адекватну ціну. Нарешті, у нашому сервісі є і великий 7-місний кросовер Peugeot 5008 – такий автомобіль замовила сім’я з трьома дітьми: їм був важливий просторий салон з широкими можливостями трансформації та розсадження людей».

Зрештою: що таке Peugeot 3008 для українських покупців?

Кросовер Peugeot 3008, як і раніше, є вибором естетів, а не прагматиків. Для тих, кому витончені ходові якості важливіші за обов’язковий повний привод «щоб було». Для тих, кому не форматний дизайн та оригінальний салон важливіші за усереднені думки оточення. Для тих, кому хороша комплектація важливіша за номінально низьку стартову ціну. Тішить, що таких людей в Україні чимало – доведено продажами Peugeot 3008.

Тест-драйв Peugeot 3008 GT PACK: яскравий автомобіль із яскравим характером

Технічні характеристики Peugeot 3008 GT PACK

Кузов – кросовер, 5 дверей, 5 місць

Габарити – 4,45 х 1,84 х 1,62 м

Колісна база – 2,675 м

Багажник – від 520 л (5 місць) до 1482 л (2 місця)

Вантажність – 550 кг

Мінімальна споряджена маса – 1540 кг

Двигун – турбодизель R4 2,0 л

Потужність – 180 к.с. при 3750 об/хв.

Обертальний момент – 400 Нм при 2000 об/хв.

Питома потужність та момент – 112 к.с. на 1 тону та 198 Нм на 1 тону

Привод – передній привод

Трансмісія – автоматична 8-ступенева (традиційна гідромеханічна АКПП)

Динаміка 0-100 км/год. – 9 секунд

Максимальна швидкість – 208 км/год.

Витрата паспортна, місто – 5,5 л на 100 км

Витрата паспортна, траса – 4,4 л на 100 км

Шини тестового автомобіля – Goodyear UltraGrip Ice SUV Gen-1 225/55R18

Мінімальна ціна автомобіля Peugeot 3008 – від 1,14 млн грн. ($28,5 тис.)

Автомобіль надано – компанією Drivovo: автомобілі за підпискою


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: